IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Обновеният Ford Fiesta – официални снимки

Предвижда се и версия ST с мощност 180 к.с.

Обновеният Ford Fiesta – официални снимки

Ford официално показа обновената версия на компактния хечбек Fiesta. Премиерата на автомобила е само за пазара в Европа, тъй като в САЩ той ще се появи на по-късен етап.
Обновеният Ford Fiesta – официални снимки
Машината е получила LED светлини и трапецовидна решетка на радиатора. Така дизайнът на предната част е аналогичен с други модели на Ford като Focus и Fusion. Автомобилът ще се предлага вече и с новия 1.0 литров бензинов агрегат EcoBoost, който бе избран за „Двигател на 2012 г”.

Освен това обновената Fiesta ще бъде достъпна с мултимедийната система Sync, както и с технологията MyKey, която позволява блокиране на достъпа до определени функции на машината.

От Ford предвиждат и пускането на „заредена” версия – Fiesta ST. Тя ще разполага с 1.6 литров турбо-мотор с мощност 180 к.с. и активен диференциал. Подробностите за новия модел ще станат ясни на предстоящото изложение в Париж.
 

Тагове: ecoboost Ford Fiesta
0 от 500
  • #39
    34 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да, ама на VW автоматиците им са кофти. Аз карам само автоматик.
  • #38
    29 rate up comment 3 rate down comment
    Badi ( преди 13 години )
    Говоря за интериор Golf 4 ниво Highline а не за дизайн, дизайна е въпрос на вкус един му харесва едно на друг друго. Да не говорим за избор от двигатели с едно 1.9 TDI 131 коня върви ненормално колата при разход 7/100 в града.
  • #37
    29 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Е колко по-дълъг да е интервала, след като сега интервала е 7 години или 180-190 000 км? А и това не си го измислям. От Форд така твърдят. Заради смазването ремъкът не се износва. Между другото подобен ремък има и в новия 3 цилиндров мотор на Пежо 208. Едно, че смазването е по-добро, което удължава живота и второ, че по тоя начин се намалява и шума.
  • #36
    30 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Леле точно Голф 4, че и 5 и 6 НЕ изглeждат по-добре от първия Фокус, който и сега е красив.
  • #35
    9 rate up comment 23 rate down comment
    до бъчвата ( преди 13 години )
    абе бъчво, какъв е този ремък, и то потопен в масло, еми веригата дето си е верига, все някога се сменя. на веригата звената, се разширяват в голям пробег от километри.а ти казваш че ремъка не се сменя на този форд,просто интервалът за смяната на ремъка ще е по-дълъг.
  • #34
    28 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    @netrodont, за първи път чувам това. Обща разработка с Крайслер? Че те крайслер са на ФИАТ, а трицилиндровия мотор на Форд няма нищо общо с двуцилиндровия на ФИАТ. При Форд говорим за нови технологии - потопен ангренажен ремък в масло, който не се сменя никога, липса на балансиращ вал и вместо него разбалансиран маховик, нискоинертна турбина, работеща с над 200 000 об/мин за по-бърза реакция при натискане *** на газта, КОнструкция на блока, позволяваща по-бързо затопляне, а от там и икономии
  • #33
    27 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    KLASIKA, нямам инсталиран Скайп от доста време, че имам други приоритети :)
  • #32
    28 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    анонимен, какво намесваш постоянно тези тримата? друга тема нямаш ли си ?
  • #31
    28 rate up comment 3 rate down comment
    до Badi ( преди 13 години )
    Леле точно Голф 4, че и 5 и 6 изгблждат по-добре от първия Фокус.
  • #30
    7 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хаха Фокус бил смотан. Абе Фокус 1998-2004 и Пежо 206 дадоха тласък на авто дизайна. И двете предизвикаха небивал фурор, като бяха представени за първи път. И двете бяха пуснати 1998-***, но като замисъл и дизайн принадлежат повече на 21-ви век от колкото на 90-те, като ги сравните с другите автомобили от тогава.