IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Хечбекът предлага богат избор от двигатели и по-голямо вътрешно пространство

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Vokswagen Golf VII – най-после официално
Всички спекулации относно една от най-чаканите автомобилни премиери тази година вече са в историята. На специална церемония в Берлин Volkswagen показа 7-ото поколение на най-продавания си модел – Golf.

Посетителите на събитието трябваше да изчакат, преди да видят модела, тъй като на сцената последователно се появиха всички автомобили от семейството. Последен излезе Golf VII, при който промените не са толкова във външния вид, а в размерите и вътрешното пространство. Автомобилът продължава да разчита на консервативен дизайн, който е по-скоро еволюция на досегашния, отколкото революция, както се спекулираше.

Машината е построена на новата модулна платформа на Volkswagen – MQB, като е с 56 мм по-дълга и с 13 мм по-широка от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 59 мм и достига 2 637 мм. Именно тези изменения оказват най-голямо въздействие върху вътрешното пространство в автомобила, който предлага много повече място за главите, рамената и краката на возещите се на задната седалка пътници. Освен това, с 30 литра, е пораснала вместимостта на багажника, която при Golf VII е 380 л.
Vokswagen Golf VII – най-после официално
Безспорно най-големи промени се откриват в салона, който сега е ориентиран към водача и се предлага в три нива на оборудване. При базовото Trendline са налични екстри като климатик и електрически стъкла, докато при най-високото Highline се наблюдават материали като алкантара, фоново осветление, ксенонови фарове и много други.

Окачването на новия модел е McPherson отпред и мултилинк отзад. Въпреки увеличението на размерите, новият Golf е средно със 100 кг. по-лек от настоящия. Общата маса на автомобила е 1150 кг., като трябва да се отбележи, че за направата на каросерията не е използван алуминий. Във Volkswagen са заложили на тънък метал и специална термо-обработка на детайлите, направени от него.

Това, че автомобилът е по-лек, означава и че е по-икономичен. В сравнения с 6-ото поколение на модела, 7-ото изразходва с около 23 % по-малко гориво. Golf VII ще се предлага с богат избор двигатели, които са оборудвани със старт/стоп система и технология за регенерация на спирачната енергия.

Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.

Най-мощната версия на новия модел ще бъде Golf R, която ще разполага с мотор с мощност 290 к.с. И която ще бъде по-бърза от R-модификацията на 6-ото поколение. Вървят слухове и за намеренията на Volkswagen да пусне версия Golf VII RS, която да получи двигател с мощност 370 к.с. от Audi TT RS, но засега няма официално потвърждение за това.

Що се отнася до потреблението на гориво, най-икономични сред бензиновите модели са версиите с 85 к.с. и 140 к.с. Те изразходват средно 4.9 л/100 км, като по-мощната разполага със система за деактивация на цилиндрите. При дизелите на върха по икономичност е модификацията BlueMotion, който има среден разход 3.2 л/100 км и отделя в атмосферата едва 85 гр/км вредни СО2 емисии. 

Седмото поколение на хечбека ще се продава на цена, подобна на шестото. Базовата версия ще струва 16 075 евро в Германия (за Golf VI досега тя бе 16 500 евро). В нея влизат двузонов климатик и цветен дисплей. Като опция за първи път в семейството на Golf се предлага адаптивен круз-контрол, който във версията с механична скоростна кутия работи в диапазона от 30 до 160 км/ч, а в комбинация със 7-степенна DSG-трансмисия може да спре автомобила напълно, без участието на шофьора.

В допълнителното оборудване на модела са включени кормилно управление с променливо усилие, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж, автоматичен парктроник, система за видеонаблюдение с няколко камери, разположение на всички страни на колата и напълно нова мултимедийна система. Налични са и пет режима на работа (Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort), които се предлагат в комплект с адаптивното шаси.

Официалната премира пред публика на Golf VII ще се състои в Париж в края на месеца.

Тагове: vokswagen golf vii
0 от 500
  • #268
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ооо щял да ни "отваря очите", че колата не ставала, хе-хе-хе. Първо се качи на автомобил, а после пиши че си разбирач. Второ като седиш по цял ден на тази страница шансовете ти да спечелиш пари и да си купиш някакъв автомобил падат.
  • #267
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хубав е а отвътре е направо страхотен. Мисля, че няма смисъл да му търсите кусури, едва ли ще видите в този клас нещо по-добро. Особнно ако има и Golf VII RS. А за екстрите няма какво да се добави, този Голф може да го натовариш с екстри като на А8, че и отгоре ако добавим самопаркиращата система. Адаптивен круз-контрол, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж,адаптивното шаси,Камери с видеонаблюдение от всички посоки и т.н... Като добавим и динамичните двигатели е супер предложение
  • #266
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Най-добрата машина в този сегмент. Доказавано всяка година в тестовете в последните 30г. Това може и да не се нрави на хората с коли които този голф ще смаже във тест, но това не променя нещата.
  • #265
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Браво почти 500 коментара абсолютен рекорд. Това ако беше статия за хюндай или тойота щеше да има 10 коментара изисани я от страхривата миризма или от любовника му Дошо казанлъшкия, дето опъвал миризмата в 80-ката и по известен тука като фистинга. Най-добрата кола в класа . Той вече осарелия голф мачка конглокентите смятай новия каква гавра ще си прави с тях.
  • #264
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Добре че ми каза че това е ауто че не разбирах какво е това на снимките. Все пак това е сайт за коли що пускат теми за гоуф
  • #263
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Аз ще му отговоря на онзи дето пишеше че имало много коментари за Голфа. Хората пишат зада ви отворят очите към автомобилния свят понеже сте толкова заблудени че бърката автомобилите с Голфа. Няма да стане и да разберете истината защото мозъците ви са промити безвъзвратно
  • #262
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    От 300 коментара преброих 29 по темата Някакви тук се псуват говорят си за нещо изобщо пълна какафония.Но като се има в предвид че темата е за голф всичко си идва на мястото , те феновете са му ниско образовани и по душа чалгаджии хора
  • #261
    9 rate up comment 4 rate down comment
    къде са ВАГините ( преди 13 години )
    Абе ВАГиналний,Голфу се коментира не защото е толкова убав,както си мислиш с малкото си мозъче,а защото е един от най-скапаните и надценени автомобили правени някога.АутоБилд и сие медии промиват мозъчетата на безмозъчните и те купуват ли купуват.Ако човек не робува на комплекси и чужди приказки ще отвори авторитетните сайтове за оценка на качеството и надеждността на автомобилите качества и ще разбере кой къде му е мястото.И стига сте го превъзнасяли този Гоуф,защото Корола е доста преди него!
  • #260
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Мисля,че никога няма да променят консервативния дизайн на GOLF,щом се продава! Единствено си представете,колко е трудно на дизайнерите ,след толкова генерации да направят нещо различно ,и в същото време да носи традиции и да е модерно!Никой друг не успява.
  • #259
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Този материал чупи всякакви рекорди по интерес 430 коментара, а за японският автомобил само трийсет и малко. Със същия процент ще бъде резултата с продажбите. От първата костенурка до сега традицията с продажбите ще се запази. А комплексарчетата, които нямат автомобили и не знаят как да си опълзотворят времето освен да злобеят тук.