IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Хечбекът предлага богат избор от двигатели и по-голямо вътрешно пространство

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Vokswagen Golf VII – най-после официално
Всички спекулации относно една от най-чаканите автомобилни премиери тази година вече са в историята. На специална церемония в Берлин Volkswagen показа 7-ото поколение на най-продавания си модел – Golf.

Посетителите на събитието трябваше да изчакат, преди да видят модела, тъй като на сцената последователно се появиха всички автомобили от семейството. Последен излезе Golf VII, при който промените не са толкова във външния вид, а в размерите и вътрешното пространство. Автомобилът продължава да разчита на консервативен дизайн, който е по-скоро еволюция на досегашния, отколкото революция, както се спекулираше.

Машината е построена на новата модулна платформа на Volkswagen – MQB, като е с 56 мм по-дълга и с 13 мм по-широка от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 59 мм и достига 2 637 мм. Именно тези изменения оказват най-голямо въздействие върху вътрешното пространство в автомобила, който предлага много повече място за главите, рамената и краката на возещите се на задната седалка пътници. Освен това, с 30 литра, е пораснала вместимостта на багажника, която при Golf VII е 380 л.
Vokswagen Golf VII – най-после официално
Безспорно най-големи промени се откриват в салона, който сега е ориентиран към водача и се предлага в три нива на оборудване. При базовото Trendline са налични екстри като климатик и електрически стъкла, докато при най-високото Highline се наблюдават материали като алкантара, фоново осветление, ксенонови фарове и много други.

Окачването на новия модел е McPherson отпред и мултилинк отзад. Въпреки увеличението на размерите, новият Golf е средно със 100 кг. по-лек от настоящия. Общата маса на автомобила е 1150 кг., като трябва да се отбележи, че за направата на каросерията не е използван алуминий. Във Volkswagen са заложили на тънък метал и специална термо-обработка на детайлите, направени от него.

Това, че автомобилът е по-лек, означава и че е по-икономичен. В сравнения с 6-ото поколение на модела, 7-ото изразходва с около 23 % по-малко гориво. Golf VII ще се предлага с богат избор двигатели, които са оборудвани със старт/стоп система и технология за регенерация на спирачната енергия.

Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.

Най-мощната версия на новия модел ще бъде Golf R, която ще разполага с мотор с мощност 290 к.с. И която ще бъде по-бърза от R-модификацията на 6-ото поколение. Вървят слухове и за намеренията на Volkswagen да пусне версия Golf VII RS, която да получи двигател с мощност 370 к.с. от Audi TT RS, но засега няма официално потвърждение за това.

Що се отнася до потреблението на гориво, най-икономични сред бензиновите модели са версиите с 85 к.с. и 140 к.с. Те изразходват средно 4.9 л/100 км, като по-мощната разполага със система за деактивация на цилиндрите. При дизелите на върха по икономичност е модификацията BlueMotion, който има среден разход 3.2 л/100 км и отделя в атмосферата едва 85 гр/км вредни СО2 емисии. 

Седмото поколение на хечбека ще се продава на цена, подобна на шестото. Базовата версия ще струва 16 075 евро в Германия (за Golf VI досега тя бе 16 500 евро). В нея влизат двузонов климатик и цветен дисплей. Като опция за първи път в семейството на Golf се предлага адаптивен круз-контрол, който във версията с механична скоростна кутия работи в диапазона от 30 до 160 км/ч, а в комбинация със 7-степенна DSG-трансмисия може да спре автомобила напълно, без участието на шофьора.

В допълнителното оборудване на модела са включени кормилно управление с променливо усилие, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж, автоматичен парктроник, система за видеонаблюдение с няколко камери, разположение на всички страни на колата и напълно нова мултимедийна система. Налични са и пет режима на работа (Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort), които се предлагат в комплект с адаптивното шаси.

Официалната премира пред публика на Golf VII ще се състои в Париж в края на месеца.

Тагове: vokswagen golf vii
0 от 500
  • #28
    17 rate up comment 13 rate down comment
    до германоидите ( преди 13 години )
    Айде сега вземете това ДЪРВО! Година, че и отгоре велики приказки за "новия" гОЛФ. *** такъв ща бъде, *** онакъв, ДЪ БЕСТ, щяло да стане, трепИ рибата... Накрая го виждаме на снимка и олееееее, малеееее. Супер лИген, а писанията от рода на "великата немска инженерна мисъл" отиват на БУНИЩЕТО! Алоооо лапета невръстни 2012 година е! Накъде БЕЗ хибрид и с тея двигатели за ТРАКТОРНО ГОРИВО!!! Хората правят вече ХИБРИДНИ АВТОБУСИ, а германецо още лека кола няма хибрид като за света!!!
  • #27
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    нестабилен,да се чете нестабиъен.
  • #26
    13 rate up comment 16 rate down comment
    :) ( преди 13 години )
    Гоуф ли е повече не го коментирай, ритната задница с тая кола най-много да се метна от някой завой... Супер нестабилните Гоуфчета поне на този да са му оправили поне шасито!!!
  • #25
    21 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    В кои тестове е победител Гоуфо бе налъм, единствено в Аутобилд, ама ти освен български май друга не четеш...
  • #24
    16 rate up comment 22 rate down comment
    До6е, ( преди 13 години )
    айде успокой се малко!Следващите 6 год. познай кой е постоянният победител в тестовете?Много те боли, но защо приемащ като персонална трагедия успеха на една от най-големите фирми в историята на автомобилостроенето?!Когато VW е правил автомобили е нямало дори Корея, а в Япония са правили само велосипеди.Много си глупав, но си забавен в безсилната си злоба.А Civic-а на 7-8 години купи ли? Или и това не ти е по потрфейла?Хейт, болен.
  • #23
    20 rate up comment 11 rate down comment
    Fenix ( преди 13 години )
    Новата пернишка мечта - вече официално ;D
  • #22
    3 rate up comment 19 rate down comment
    VW Polo 1.9 TDI ( преди 13 години )
    Задната част е почти като на Голф 4. Заобленият вид на 5 и 6 ми харесва повече
  • #21
    7 rate up comment 15 rate down comment
    И без него+63% ( преди 13 години )
    Volkswagens passenger car sales in the US grew an unexpected 63.5%, making this the best August since 1973, with 41,011 units sold.Volkswagens passenger car sales in the US grew an unexpected 63.5%, making this the best August since 1973, with 41,011 units sold. 2012 has so far been the best year since 1973, with 37% growth.Despite not being a new model, the Passat had its best August, 10,090 of these sedans being sold. Meanwhile, the Jetta came close to topping its 2002 record with 13,377 units.Clean diesel TDI models accounted for 21.4% of all VW sales in August, signaling a new trend for the high-mileage segment of the market.Delivering over 40,000 vehicles this month is another milestone for us as we continue to see customer demand grow for our products, said Jonathan Browning, President and CEO, Volkswagen Group of America, Inc. With 24 consecutive months of year-on-year growth, we are demonstrating that we are making the right investments, creating a solid infrastructure and are delivering safe, high-quality and competitive products. 2012 has so far been the best year since 1973, with 37% growth.Despite not being a new model, the Passat had its best August, 10,090 of these sedans being sold. Meanwhile, the Jetta came close to topping its 2002 record with 13,377 units.Clean diesel TDI models accounted for 21.4% of all VW sales in August, signaling a new trend for the high-mileage segment of
  • #20
    25 rate up comment 6 rate down comment
    Prosto Mnenie ( преди 13 години )
    Дизайн - легендарен, качеството - също май е останало в легендите само. И да не забравим - варианта от снимките - нали сте нясно че няма да струва 16к а поне 22-24к в евра. Не е лошо да си традиционалист, но е лошо когато се прави избирателно - VW беше "народна" кола, с цените си сега е много далеч от това понятие.
  • #19
    13 rate up comment 11 rate down comment
    ... ( преди 13 години )
    Колата ми допада.И го казвам като антилюбител на Гоуф.Най-голямата промяна, за мен лично, е новото обърнато към шофьора табло.