IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Хечбекът предлага богат избор от двигатели и по-голямо вътрешно пространство

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Vokswagen Golf VII – най-после официално
Всички спекулации относно една от най-чаканите автомобилни премиери тази година вече са в историята. На специална церемония в Берлин Volkswagen показа 7-ото поколение на най-продавания си модел – Golf.

Посетителите на събитието трябваше да изчакат, преди да видят модела, тъй като на сцената последователно се появиха всички автомобили от семейството. Последен излезе Golf VII, при който промените не са толкова във външния вид, а в размерите и вътрешното пространство. Автомобилът продължава да разчита на консервативен дизайн, който е по-скоро еволюция на досегашния, отколкото революция, както се спекулираше.

Машината е построена на новата модулна платформа на Volkswagen – MQB, като е с 56 мм по-дълга и с 13 мм по-широка от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 59 мм и достига 2 637 мм. Именно тези изменения оказват най-голямо въздействие върху вътрешното пространство в автомобила, който предлага много повече място за главите, рамената и краката на возещите се на задната седалка пътници. Освен това, с 30 литра, е пораснала вместимостта на багажника, която при Golf VII е 380 л.
Vokswagen Golf VII – най-после официално
Безспорно най-големи промени се откриват в салона, който сега е ориентиран към водача и се предлага в три нива на оборудване. При базовото Trendline са налични екстри като климатик и електрически стъкла, докато при най-високото Highline се наблюдават материали като алкантара, фоново осветление, ксенонови фарове и много други.

Окачването на новия модел е McPherson отпред и мултилинк отзад. Въпреки увеличението на размерите, новият Golf е средно със 100 кг. по-лек от настоящия. Общата маса на автомобила е 1150 кг., като трябва да се отбележи, че за направата на каросерията не е използван алуминий. Във Volkswagen са заложили на тънък метал и специална термо-обработка на детайлите, направени от него.

Това, че автомобилът е по-лек, означава и че е по-икономичен. В сравнения с 6-ото поколение на модела, 7-ото изразходва с около 23 % по-малко гориво. Golf VII ще се предлага с богат избор двигатели, които са оборудвани със старт/стоп система и технология за регенерация на спирачната енергия.

Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.

Най-мощната версия на новия модел ще бъде Golf R, която ще разполага с мотор с мощност 290 к.с. И която ще бъде по-бърза от R-модификацията на 6-ото поколение. Вървят слухове и за намеренията на Volkswagen да пусне версия Golf VII RS, която да получи двигател с мощност 370 к.с. от Audi TT RS, но засега няма официално потвърждение за това.

Що се отнася до потреблението на гориво, най-икономични сред бензиновите модели са версиите с 85 к.с. и 140 к.с. Те изразходват средно 4.9 л/100 км, като по-мощната разполага със система за деактивация на цилиндрите. При дизелите на върха по икономичност е модификацията BlueMotion, който има среден разход 3.2 л/100 км и отделя в атмосферата едва 85 гр/км вредни СО2 емисии. 

Седмото поколение на хечбека ще се продава на цена, подобна на шестото. Базовата версия ще струва 16 075 евро в Германия (за Golf VI досега тя бе 16 500 евро). В нея влизат двузонов климатик и цветен дисплей. Като опция за първи път в семейството на Golf се предлага адаптивен круз-контрол, който във версията с механична скоростна кутия работи в диапазона от 30 до 160 км/ч, а в комбинация със 7-степенна DSG-трансмисия може да спре автомобила напълно, без участието на шофьора.

В допълнителното оборудване на модела са включени кормилно управление с променливо усилие, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж, автоматичен парктроник, система за видеонаблюдение с няколко камери, разположение на всички страни на колата и напълно нова мултимедийна система. Налични са и пет режима на работа (Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort), които се предлагат в комплект с адаптивното шаси.

Официалната премира пред публика на Golf VII ще се състои в Париж в края на месеца.

Тагове: vokswagen golf vii
0 от 500
  • #58
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Така, понеже Фолксваген лъжат за добро утро и добър ден и са най-изостаналата фирма общо взето като изключим разни пежа и фиатове, та да уточним! Най-лекият Голф 1.2 ТСИ с 85 конски сили тежи 1205 кг.! Дизелите са по 1300 и 1350 кг. Само за сравнение сегашният Аурис 1.33 тежи 1295кг.,а дизела 1.4 1340кг. Новият отново ще е по-изпипаната кола.
  • #57
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "по немски хладна и практична" ли му викаме вече на пълната скука в дизайна и липсата на дизайн по-точно. Да не работиш в Ауто-Билд. Там ги пишат такива за промиване на мозъци.
  • #56
    12 rate up comment 2 rate down comment
    До спийдарт ( преди 13 години )
    И като беше избран А8 от американците,защо не го купуват? А са последни по продажби от премиум марките?
  • #55
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    VW ме дразнят, защото се опитват да направят 1 кола за всичко. Не може тоя голф да има 220 коня и голям багажник. Ако искам бърза кола ще си купя ферари, а ако искам да я товара взимам пикап. И тоя дизайн направо ме убива както пише в autobild скучен. Сравнете тая кошница с новия сеат леон например. Голф 7 е новата най-грозна кола в света предишната беше голф 6.
  • #54
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Пълна скука.Не че нещо различно съм очаквал.Поне да беше здрав а то и там голяма греда.
  • #53
    7 rate up comment 13 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Е за Хюндая всички знаеме , тя тая марка е недостижима в клас "Багажник" и в клас "страничен джоб"...
  • #52
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Без излишни глупави завъртулки, колата е модерна и по немски хладна и практична.Не случайно е еталон в класа си.Макар и да не съм фен мисля, че е добър автомобил.Не вярвам обаче, че е направен добре!
  • #51
    4 rate up comment 15 rate down comment
    passatora ( преди 13 години )
    VW IMAT DVIGATEL *** cilindrov ne se izlagaite!A za Golf-a mislq ,4e 6e ot4ae vsi4ki koito prodavat v negoviq klas i se borqt za pazaren dql!
  • #50
    7 rate up comment 10 rate down comment
    До speedart ( преди 13 години )
    Може и да е по-атрактивен, ама ти сещаш ли се колко е голям багажника на Хюндая, а?
  • #49
    5 rate up comment 14 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Напротив Ауди си имат перфектен V6-компресорен мотор , просто моделната гама им е голяма , търсенето също....все пак А8 беше избран от Американците за най-добър автомобил клас "Лукс".....