IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Хечбекът предлага богат избор от двигатели и по-голямо вътрешно пространство

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Vokswagen Golf VII – най-после официално
Всички спекулации относно една от най-чаканите автомобилни премиери тази година вече са в историята. На специална церемония в Берлин Volkswagen показа 7-ото поколение на най-продавания си модел – Golf.

Посетителите на събитието трябваше да изчакат, преди да видят модела, тъй като на сцената последователно се появиха всички автомобили от семейството. Последен излезе Golf VII, при който промените не са толкова във външния вид, а в размерите и вътрешното пространство. Автомобилът продължава да разчита на консервативен дизайн, който е по-скоро еволюция на досегашния, отколкото революция, както се спекулираше.

Машината е построена на новата модулна платформа на Volkswagen – MQB, като е с 56 мм по-дълга и с 13 мм по-широка от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 59 мм и достига 2 637 мм. Именно тези изменения оказват най-голямо въздействие върху вътрешното пространство в автомобила, който предлага много повече място за главите, рамената и краката на возещите се на задната седалка пътници. Освен това, с 30 литра, е пораснала вместимостта на багажника, която при Golf VII е 380 л.
Vokswagen Golf VII – най-после официално
Безспорно най-големи промени се откриват в салона, който сега е ориентиран към водача и се предлага в три нива на оборудване. При базовото Trendline са налични екстри като климатик и електрически стъкла, докато при най-високото Highline се наблюдават материали като алкантара, фоново осветление, ксенонови фарове и много други.

Окачването на новия модел е McPherson отпред и мултилинк отзад. Въпреки увеличението на размерите, новият Golf е средно със 100 кг. по-лек от настоящия. Общата маса на автомобила е 1150 кг., като трябва да се отбележи, че за направата на каросерията не е използван алуминий. Във Volkswagen са заложили на тънък метал и специална термо-обработка на детайлите, направени от него.

Това, че автомобилът е по-лек, означава и че е по-икономичен. В сравнения с 6-ото поколение на модела, 7-ото изразходва с около 23 % по-малко гориво. Golf VII ще се предлага с богат избор двигатели, които са оборудвани със старт/стоп система и технология за регенерация на спирачната енергия.

Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.

Най-мощната версия на новия модел ще бъде Golf R, която ще разполага с мотор с мощност 290 к.с. И която ще бъде по-бърза от R-модификацията на 6-ото поколение. Вървят слухове и за намеренията на Volkswagen да пусне версия Golf VII RS, която да получи двигател с мощност 370 к.с. от Audi TT RS, но засега няма официално потвърждение за това.

Що се отнася до потреблението на гориво, най-икономични сред бензиновите модели са версиите с 85 к.с. и 140 к.с. Те изразходват средно 4.9 л/100 км, като по-мощната разполага със система за деактивация на цилиндрите. При дизелите на върха по икономичност е модификацията BlueMotion, който има среден разход 3.2 л/100 км и отделя в атмосферата едва 85 гр/км вредни СО2 емисии. 

Седмото поколение на хечбека ще се продава на цена, подобна на шестото. Базовата версия ще струва 16 075 евро в Германия (за Golf VI досега тя бе 16 500 евро). В нея влизат двузонов климатик и цветен дисплей. Като опция за първи път в семейството на Golf се предлага адаптивен круз-контрол, който във версията с механична скоростна кутия работи в диапазона от 30 до 160 км/ч, а в комбинация със 7-степенна DSG-трансмисия може да спре автомобила напълно, без участието на шофьора.

В допълнителното оборудване на модела са включени кормилно управление с променливо усилие, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж, автоматичен парктроник, система за видеонаблюдение с няколко камери, разположение на всички страни на колата и напълно нова мултимедийна система. Налични са и пет режима на работа (Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort), които се предлагат в комплект с адаптивното шаси.

Официалната премира пред публика на Golf VII ще се състои в Париж в края на месеца.

Тагове: vokswagen golf vii
0 от 500
  • #88
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Kazanova ( преди 13 години )
    В Европа GOLF е бил изместван от първо място по продажби ,единствено от FIAT Uno,Punto и от FORD Fiesta(за Fiesta не съм сигурен на 100%).
  • #87
    3 rate up comment 17 rate down comment
    Най-добрият! ( преди 13 години )
    Най-добрият хетчбек от момента на появяването си до сега! А и сигурно и в бъдеще! Докогато решат от VW да го произвеждат, винаги ще бъде на върха в класа си,независимо от това какво "творят" във форумите Дошо,Cenitell,doc и още 2-3 *** комплексирани хейтъри.
  • #86
    16 rate up comment 3 rate down comment
    баравеца ( преди 13 години )
    Мдааа,таблото си е нагла кражба от KIA Optima.
  • #85
    1 rate up comment 13 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Не мога да приема обаче включването на късите светлини от волана. И защо тия фокуси? Малко ли функции имат тия лостове, че да им се дават още няколко? И след като включваш късите от там, откъде включваш габарити, фарове за мъгла, къде са ти автоматичните фарове и така нататък? Питам, защото на тоя лост може да се придадат много по-полезни функции като например бутон за гласови команди или борд компютър.
  • #84
    2 rate up comment 15 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Пак за фаровете...Включването от таблото беше изискване за безопасност. По тоя начин няма възможност без да иска човек да изключи фаровече по време на движение, както това можеше да стане със старите руски коли. Навремето те точно така обясняваха копчето на таблото за включване на късите светлини. А и така е много по-приятно и естетично. Понякога на човек му прави кеф да завърти котлона, а и при Голф е направен добре.
  • #83
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Kazanova ( преди 13 години )
    Slavo,аз търсих точно тази статия,с която ти наскоро напомни на всички "фенове" да не забравят от къде е тръгнало ВСИЧКО!!Но ,нали знаеш за Немската пропагандна Машина,която работи за VW-AutoBild!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #82
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Kazanova ( преди 13 години )
    ALFA ROMEO Giulietta,бие Golf7 от всякъде,но Германците никога няма да ги сравнят-нали и "имат мерак"!
  • #81
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Slavo ( преди 13 години )
    Нищо ново няма в тази кола. Няма нов мотор, няма нова трансмисия, няма нов дизаин. Няма и нова платформа (шаси)! Ваг могат да си водят за новост това MQB, ама всяка кола с шаси от 2 и повече материала е с модулно шаси! При Ферари са стигнали до 5 вида материали за шасито още преди 4г.- е няма как да не е модулно. Да не говорим, че всички АВТОБУСИ в света са с модулни шасита и се галванизират преди сглобяването им, щото да подцинковаш цяло сглобено шаси на рейс е невъзможно!
  • #80
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Дежурния днес е много строг.
  • #79
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Компания, която не обявява нищо преди вече да го има готово в кухнята и да предстои само да го пусне в крайни продукти - Honda.(важи и за Тойота)Компания която постоянно тръби и рекламира какво ще направи в бъдеще и когато дойде времето да го покаже се разбира, че това което е обещавала не е изпълнено - Фолксваген