IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Хечбекът предлага богат избор от двигатели и по-голямо вътрешно пространство

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Vokswagen Golf VII – най-после официално
Всички спекулации относно една от най-чаканите автомобилни премиери тази година вече са в историята. На специална церемония в Берлин Volkswagen показа 7-ото поколение на най-продавания си модел – Golf.

Посетителите на събитието трябваше да изчакат, преди да видят модела, тъй като на сцената последователно се появиха всички автомобили от семейството. Последен излезе Golf VII, при който промените не са толкова във външния вид, а в размерите и вътрешното пространство. Автомобилът продължава да разчита на консервативен дизайн, който е по-скоро еволюция на досегашния, отколкото революция, както се спекулираше.

Машината е построена на новата модулна платформа на Volkswagen – MQB, като е с 56 мм по-дълга и с 13 мм по-широка от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 59 мм и достига 2 637 мм. Именно тези изменения оказват най-голямо въздействие върху вътрешното пространство в автомобила, който предлага много повече място за главите, рамената и краката на возещите се на задната седалка пътници. Освен това, с 30 литра, е пораснала вместимостта на багажника, която при Golf VII е 380 л.
Vokswagen Golf VII – най-после официално
Безспорно най-големи промени се откриват в салона, който сега е ориентиран към водача и се предлага в три нива на оборудване. При базовото Trendline са налични екстри като климатик и електрически стъкла, докато при най-високото Highline се наблюдават материали като алкантара, фоново осветление, ксенонови фарове и много други.

Окачването на новия модел е McPherson отпред и мултилинк отзад. Въпреки увеличението на размерите, новият Golf е средно със 100 кг. по-лек от настоящия. Общата маса на автомобила е 1150 кг., като трябва да се отбележи, че за направата на каросерията не е използван алуминий. Във Volkswagen са заложили на тънък метал и специална термо-обработка на детайлите, направени от него.

Това, че автомобилът е по-лек, означава и че е по-икономичен. В сравнения с 6-ото поколение на модела, 7-ото изразходва с около 23 % по-малко гориво. Golf VII ще се предлага с богат избор двигатели, които са оборудвани със старт/стоп система и технология за регенерация на спирачната енергия.

Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.

Най-мощната версия на новия модел ще бъде Golf R, която ще разполага с мотор с мощност 290 к.с. И която ще бъде по-бърза от R-модификацията на 6-ото поколение. Вървят слухове и за намеренията на Volkswagen да пусне версия Golf VII RS, която да получи двигател с мощност 370 к.с. от Audi TT RS, но засега няма официално потвърждение за това.

Що се отнася до потреблението на гориво, най-икономични сред бензиновите модели са версиите с 85 к.с. и 140 к.с. Те изразходват средно 4.9 л/100 км, като по-мощната разполага със система за деактивация на цилиндрите. При дизелите на върха по икономичност е модификацията BlueMotion, който има среден разход 3.2 л/100 км и отделя в атмосферата едва 85 гр/км вредни СО2 емисии. 

Седмото поколение на хечбека ще се продава на цена, подобна на шестото. Базовата версия ще струва 16 075 евро в Германия (за Golf VI досега тя бе 16 500 евро). В нея влизат двузонов климатик и цветен дисплей. Като опция за първи път в семейството на Golf се предлага адаптивен круз-контрол, който във версията с механична скоростна кутия работи в диапазона от 30 до 160 км/ч, а в комбинация със 7-степенна DSG-трансмисия може да спре автомобила напълно, без участието на шофьора.

В допълнителното оборудване на модела са включени кормилно управление с променливо усилие, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж, автоматичен парктроник, система за видеонаблюдение с няколко камери, разположение на всички страни на колата и напълно нова мултимедийна система. Налични са и пет режима на работа (Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort), които се предлагат в комплект с адаптивното шаси.

Официалната премира пред публика на Golf VII ще се състои в Париж в края на месеца.

Тагове: vokswagen golf vii
0 от 500
  • #108
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Новите коли са масово грозни! Преди 10 години по-хубави бяха колите като дизайн!
  • #107
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Kazanova ( преди 13 години )
    Alfa Romeo Giulietta,за мен!Моля!!!
  • #106
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе един Ford Focus RS (Mark 1) е по-яко от кой да е нов хечбек в този клас!
  • #105
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе Фокус е по-готин, въпреки че Фокус Мк3 е доста по-тлъст и грозноват от Мк1 и Мк2, но няма какво друго да се очаква - целят ниската класа. Фокус 1 и 2 са първенци на пазара втора ръка и са по-търсени от Голф 4 и 5.
  • #104
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    В *** гето Пазарджик може да се радват. :)
  • #103
    14 rate up comment 1 rate down comment
    истината ( преди 13 години )
    На Винтеркорн ще му падне ченето,като влезе в Хюндая.Смятайте колко са зле немците,щом шефа на ФВ неприкрито се възхищава от изработката на корейците и при това,че знае,че го снимат.Прехвалени,прескъпи,с история,но без настояще са немските бараки.Въпросният Голф по-горе потвърждава тезата ми,че някой все още разчитат на стара слава и си мислят,че все ще ги купуват заради името.То какво ли и е името.Народна кола,ама не баш народна.
  • #102
    8 rate up comment 0 rate down comment
    до: qsen ( преди 13 години )
    То в БГ повечето слушат чалга и са откровени любители на фразата:от немското по-здраво нема,но не всички са такива.Ти обаче си от глупаците,щом си правиш изводи за наличието на книжки по това какви марки автомобили се карат и какви харесват.Значи,като съм фен на АлфаРомео нямам книжка.Хахаха,типично за любителите на немското и чалгата.А защо в БГ се кара повече немсско е много близко до акъла,но трябва да го имаш,за да го разбереш.Търси причината не в качеството,а някъде другаде.
  • #101
    8 rate up comment 1 rate down comment
    до: qsen ( преди 13 години )
    Душицо,златна...как ти дойде на акъла,че някой мрази тази нещастна фирмичка и немските навеси въобще?Защо намесваш и японските фенове не разбрах?Каква е връзката с това,че немците не могат да правят коли?Имали били само по няколко мотора!Ами имат да,ама това са безпроблемни,здрави и надеждни агрегати,а не,като дойчовските с много проблеми и да се чудиш кой да вземеш,че по-малко да се набуташ.Я ги виж на Гоуфу колко са моторите!Да не би да са повече.И те са няколко с различни коне само.
  • #100
    7 rate up comment 11 rate down comment
    qsen ( преди 13 години )
    Абе голяма омраза кам тези вагени и към немските автомобили въобще. И това при положение че в БГ повечето автомобили са такива ме навява на мисълта че експертните коментатори тук даже и книжка нямат да не говорим за автомобил. Нямало било нищо ново, вие какво искате като сменят модела да изхвърлят всички стари двигатели я си погледнете любимите японци с какви едни и същи мотори се търкалят от сумасти поколения да не говорим колко беден е избора - в най-общия случай 2 бензинови и 1 дизелов.
  • #99
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Очаквах в интерес на истината да ни изненадат с някаква нормална гаранция,но явно скоро няма да има подобни неща.Те сега смешната им гаранция не могат да устискат,а како остава за повече...