IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Хечбекът предлага богат избор от двигатели и по-голямо вътрешно пространство

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Vokswagen Golf VII – най-после официално
Всички спекулации относно една от най-чаканите автомобилни премиери тази година вече са в историята. На специална церемония в Берлин Volkswagen показа 7-ото поколение на най-продавания си модел – Golf.

Посетителите на събитието трябваше да изчакат, преди да видят модела, тъй като на сцената последователно се появиха всички автомобили от семейството. Последен излезе Golf VII, при който промените не са толкова във външния вид, а в размерите и вътрешното пространство. Автомобилът продължава да разчита на консервативен дизайн, който е по-скоро еволюция на досегашния, отколкото революция, както се спекулираше.

Машината е построена на новата модулна платформа на Volkswagen – MQB, като е с 56 мм по-дълга и с 13 мм по-широка от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 59 мм и достига 2 637 мм. Именно тези изменения оказват най-голямо въздействие върху вътрешното пространство в автомобила, който предлага много повече място за главите, рамената и краката на возещите се на задната седалка пътници. Освен това, с 30 литра, е пораснала вместимостта на багажника, която при Golf VII е 380 л.
Vokswagen Golf VII – най-после официално
Безспорно най-големи промени се откриват в салона, който сега е ориентиран към водача и се предлага в три нива на оборудване. При базовото Trendline са налични екстри като климатик и електрически стъкла, докато при най-високото Highline се наблюдават материали като алкантара, фоново осветление, ксенонови фарове и много други.

Окачването на новия модел е McPherson отпред и мултилинк отзад. Въпреки увеличението на размерите, новият Golf е средно със 100 кг. по-лек от настоящия. Общата маса на автомобила е 1150 кг., като трябва да се отбележи, че за направата на каросерията не е използван алуминий. Във Volkswagen са заложили на тънък метал и специална термо-обработка на детайлите, направени от него.

Това, че автомобилът е по-лек, означава и че е по-икономичен. В сравнения с 6-ото поколение на модела, 7-ото изразходва с около 23 % по-малко гориво. Golf VII ще се предлага с богат избор двигатели, които са оборудвани със старт/стоп система и технология за регенерация на спирачната енергия.

Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.

Най-мощната версия на новия модел ще бъде Golf R, която ще разполага с мотор с мощност 290 к.с. И която ще бъде по-бърза от R-модификацията на 6-ото поколение. Вървят слухове и за намеренията на Volkswagen да пусне версия Golf VII RS, която да получи двигател с мощност 370 к.с. от Audi TT RS, но засега няма официално потвърждение за това.

Що се отнася до потреблението на гориво, най-икономични сред бензиновите модели са версиите с 85 к.с. и 140 к.с. Те изразходват средно 4.9 л/100 км, като по-мощната разполага със система за деактивация на цилиндрите. При дизелите на върха по икономичност е модификацията BlueMotion, който има среден разход 3.2 л/100 км и отделя в атмосферата едва 85 гр/км вредни СО2 емисии. 

Седмото поколение на хечбека ще се продава на цена, подобна на шестото. Базовата версия ще струва 16 075 евро в Германия (за Golf VI досега тя бе 16 500 евро). В нея влизат двузонов климатик и цветен дисплей. Като опция за първи път в семейството на Golf се предлага адаптивен круз-контрол, който във версията с механична скоростна кутия работи в диапазона от 30 до 160 км/ч, а в комбинация със 7-степенна DSG-трансмисия може да спре автомобила напълно, без участието на шофьора.

В допълнителното оборудване на модела са включени кормилно управление с променливо усилие, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж, автоматичен парктроник, система за видеонаблюдение с няколко камери, разположение на всички страни на колата и напълно нова мултимедийна система. Налични са и пет режима на работа (Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort), които се предлагат в комплект с адаптивното шаси.

Официалната премира пред публика на Golf VII ще се състои в Париж в края на месеца.

Тагове: vokswagen golf vii
0 от 500
  • #128
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До бъчваря ( преди 13 години )
    Бъчваря, трябва човек да е изключително *** за да не запомни откъде си включва фаровете и да сбърка. Няма как да сбъркаш ти казах, защото за да ги изключиш,трябва да завъртиш лостчето на мигачите към себе си! А при немските коли с тоя Шалтер щом ти е по-лесно , що не направят и лоста на чистачките с ШАЛТЕР ОТДЯСНО ДА НЕ БЪРКАШ,А? Как не бъркаш чистачките като са на лостче,а не на ШАЛТЕР? изобщо ако гледам германските марки най-добре всичко да се включва с Шалтери да не се бърка!
  • #127
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Може да плюете Фордовете, но е факт, че за англичаните те са номер 1! А англичанинът като цяло е доста капризен. От десетилетия Форд са най-продавани там - Фокус (преди него Ескорт) и Фиеста са в началото на класациите им по продажби вече десетилетия.
  • #126
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 13 години )
    До анонимния с улицата: За кои улици става въпрос? Коя улица е пълна с фолксвагени и бмв-та? Ще ти кажа коя. Улица КРАЙРЕЧНА в квартал СОЛИПИНОВО в град Пловдив (например). А как е положението на улица Henrika Kamienskiego (22км дълга)в Полския град Краков с над 700000 хиляди граждани? Искаш ли да си намериш БМВ или Фолксваген на тази "УЛИЧКА"??? Ами, намери си ги! Ела и си ги виж! От 39 милиона поляци все някой ще си е купил БМВ или ВАГ- ела да си ги преброиш колко са! Вашу село не Е цял свят!
  • #125
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    По улиците има повече Фокуси 1 и 2 от колкото Голф 4 и 5.
  • #124
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    По улиците е пълно с фолксвагени и бмв-та а по форумите яко ги плюят.Как става това????? Единия по надолу си призна ,че карал алфа,явно другите карат рено,пежо,ситроен,фиат...нисан,тойота и прочие и плюят ли плюят по фолксваген.
  • #123
    3 rate up comment 1 rate down comment
    luboi ( преди 13 години )
    *** this .
  • #122
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Кое не е вярно бе ?Aми чети,при регистрация те питат ,дали си съгласен с общите условия на Сайта.
  • #121
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ами верно, централните духалки са така разположени, че избутват надолу дисплея и бутоните за всичко останало.Страшно непрактично.Това е голям гаф.
  • #120
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 13 години )
    Ами то това Стана беля!:) е ясно бе братче. Това става, като напишеш в аутомедия "Голф 7 ще се продава само с 4 двигателя за сега" Може да е на книжовен български език, ама получаваш бан по IP adress... Тогава бат Slavo си взима лаптопа и започва да им ТРОШИ *** *** от най-близката кръчма, която има FREE WIFI. Като дадат BAN на целия рутер- сменяш кръчмата и готово. Пак са изклатени! Журналистите са ЕЛЕМЕНТАРНИ същества!!!
  • #119
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това не е вярно.Какви са правилата на сайта?Трие се избирателно без абсолютно никаква причина.Факт!За банването също не е вярно.Никога не съм банван,но ми се трият съобщения без причина.Това е положението.от всякъде.Някой път,като гледам какви псувни има в коментарите и направо лошо ми става,а никой не реагира.За фенове всичко е позволено,но ако ти харесва друга марка,която не е немска си нарочен.Това е положението.Предполагам много други също са го разбрали.