IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Хечбекът предлага богат избор от двигатели и по-голямо вътрешно пространство

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Vokswagen Golf VII – най-после официално
Всички спекулации относно една от най-чаканите автомобилни премиери тази година вече са в историята. На специална церемония в Берлин Volkswagen показа 7-ото поколение на най-продавания си модел – Golf.

Посетителите на събитието трябваше да изчакат, преди да видят модела, тъй като на сцената последователно се появиха всички автомобили от семейството. Последен излезе Golf VII, при който промените не са толкова във външния вид, а в размерите и вътрешното пространство. Автомобилът продължава да разчита на консервативен дизайн, който е по-скоро еволюция на досегашния, отколкото революция, както се спекулираше.

Машината е построена на новата модулна платформа на Volkswagen – MQB, като е с 56 мм по-дълга и с 13 мм по-широка от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 59 мм и достига 2 637 мм. Именно тези изменения оказват най-голямо въздействие върху вътрешното пространство в автомобила, който предлага много повече място за главите, рамената и краката на возещите се на задната седалка пътници. Освен това, с 30 литра, е пораснала вместимостта на багажника, която при Golf VII е 380 л.
Vokswagen Golf VII – най-после официално
Безспорно най-големи промени се откриват в салона, който сега е ориентиран към водача и се предлага в три нива на оборудване. При базовото Trendline са налични екстри като климатик и електрически стъкла, докато при най-високото Highline се наблюдават материали като алкантара, фоново осветление, ксенонови фарове и много други.

Окачването на новия модел е McPherson отпред и мултилинк отзад. Въпреки увеличението на размерите, новият Golf е средно със 100 кг. по-лек от настоящия. Общата маса на автомобила е 1150 кг., като трябва да се отбележи, че за направата на каросерията не е използван алуминий. Във Volkswagen са заложили на тънък метал и специална термо-обработка на детайлите, направени от него.

Това, че автомобилът е по-лек, означава и че е по-икономичен. В сравнения с 6-ото поколение на модела, 7-ото изразходва с около 23 % по-малко гориво. Golf VII ще се предлага с богат избор двигатели, които са оборудвани със старт/стоп система и технология за регенерация на спирачната енергия.

Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.

Най-мощната версия на новия модел ще бъде Golf R, която ще разполага с мотор с мощност 290 к.с. И която ще бъде по-бърза от R-модификацията на 6-ото поколение. Вървят слухове и за намеренията на Volkswagen да пусне версия Golf VII RS, която да получи двигател с мощност 370 к.с. от Audi TT RS, но засега няма официално потвърждение за това.

Що се отнася до потреблението на гориво, най-икономични сред бензиновите модели са версиите с 85 к.с. и 140 к.с. Те изразходват средно 4.9 л/100 км, като по-мощната разполага със система за деактивация на цилиндрите. При дизелите на върха по икономичност е модификацията BlueMotion, който има среден разход 3.2 л/100 км и отделя в атмосферата едва 85 гр/км вредни СО2 емисии. 

Седмото поколение на хечбека ще се продава на цена, подобна на шестото. Базовата версия ще струва 16 075 евро в Германия (за Golf VI досега тя бе 16 500 евро). В нея влизат двузонов климатик и цветен дисплей. Като опция за първи път в семейството на Golf се предлага адаптивен круз-контрол, който във версията с механична скоростна кутия работи в диапазона от 30 до 160 км/ч, а в комбинация със 7-степенна DSG-трансмисия може да спре автомобила напълно, без участието на шофьора.

В допълнителното оборудване на модела са включени кормилно управление с променливо усилие, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж, автоматичен парктроник, система за видеонаблюдение с няколко камери, разположение на всички страни на колата и напълно нова мултимедийна система. Налични са и пет режима на работа (Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort), които се предлагат в комплект с адаптивното шаси.

Официалната премира пред публика на Golf VII ще се състои в Париж в края на месеца.

Тагове: vokswagen golf vii
0 от 500
  • #98
    11 rate up comment 3 rate down comment
    къде са ВАГините ( преди 13 години )
    Къде се изпокрихте бе мишоци?Що не коментирате новото произведение на изкуството на любимата ви кенефна марка?Кажете защо толкова смотано изглежда!Що го криеха толкова много време и не го показваха?Срам ли ги беше?Ами,като гледам то си е за срам работата.Те китайските ментета изглеждат къде,къде по-добре.Да не говорим,че на Гоуфо техниката е китайско производство дошла от заводите им в Китай.По-добре оригинал от Китай,отколкото немско менте на автомобил.
  • #97
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    среден разход 3.2 л при ФВ значи х2 или може би го смятат на изминати 50 км,а не както е нормално на 100.За интериора и екстериора на въпросното возило(душа не ми дава да го нарека автомобил или дори кола) мога само да кажа 2 думи:ПЪЛНА ОТВРАТ.
  • #96
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ееее най-накрая го пуснаха тоя кош.И какво толкова го бавиха?Обикновения ***
  • #95
    11 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 13 години )
    Изглежда точно така като предполагах но не искаж да изглежда :) Може да е пораснал но също така е погрознял :) Мноог дървено табло просто дървения от всякаде !! Какво да кажа не ме кефи :) най сполучливият естетически за мен си остава голф 5Може да е пулярен модел в европа но уви и това му издание не ми спечели сърцето :) да си яа карат дървените шваби :))
  • #94
    3 rate up comment 7 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Колкото по-малко въртящи се превключватели различни от тип котлон, толкова по-добре за ергономията. Котлонът има предимството, че няма как да се объркат положенията. Добре, че при сегашната ми кола коректорът на фаровете вече е с въртящо се настрани копче, а не такова, влязло наполовина в таблото. Сега вече не бъркам положенията. ТАка, че аз съм твърдо ЗА въртящият се превключвател тип котлон при Голф и други немски модели.
  • #93
    2 rate up comment 8 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Стига бе! Щял да върти врътката:) От това по-голяма простотия няма. За какво по-напред да мисли човек при шофиране? Няма как да сбъркаш ли? Ами просто е. ПОмниш ли накъде се включват габарити, накъде фарове и автоматични светлини?Ти ако помниш, има много хора дето всеки път се чудят накъде да завъртят лоста. 5 години се мъчех с ел.коректора на фаровете, който се върти. Така и не запомних накъде се вдигат и накъде се смъкват. Същото е и с режима на чистачките.
  • #92
    11 rate up comment 1 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Ne bih si pozvolil da pisha za vtori put,osobenno puk po temata golf,ako ne si vidyah nika v edin ve4e skrit komentar.Samo iskam da otgovorya na tozi zapartuk,4e Corollata ot 30g. e neizmenno na purvo myasto v svoya klas {za shvabita golfoviya},za koeto govoryat prodadenite 35 000 000 koli!!!
  • #91
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Може ли някой от феновете на ВАГ да ми отговори на един елементарен въпрос:Какво му е новото в "новия" Голф?Аз лично нищо ново не виждам във външния вид.Прочетох статията изтъкана от поредните лъжи и установих,че не само във външния вид няма новости.Явно много глупави хора са фенове на марката,щом от години им се пробутват едни и същи *** маскирани,като нови.Сори,ако съм засегнал някой,но това е чистата истина.
  • #90
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    бъчваря, нпма как да изключиш фаровете погрешка,защото трябва да хванеш лоста на мигачите и да го завъртиш към себе си. Значи как се включват- завърташ 1 пит лоста на мигача- габарити, завърташ 2 още един път и се включват фаровете.За халогените си има копчедолу вляво на мястото на шалтера от немскуте коли. Изобщо тоя голям шалтер или врътка на котлон е толкова грозно и непрактично решение,че чак дразни.Никаква изтънченост, никакъв финес! Праснали там един огормен шалтер и ти палиш и гасиш.
  • #89
    1 rate up comment 13 rate down comment
    passatora ( преди 13 години )
    105 komentara 7-8 obektivni ostanalite urina!