IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Хечбекът предлага богат избор от двигатели и по-голямо вътрешно пространство

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Vokswagen Golf VII – най-после официално
Всички спекулации относно една от най-чаканите автомобилни премиери тази година вече са в историята. На специална церемония в Берлин Volkswagen показа 7-ото поколение на най-продавания си модел – Golf.

Посетителите на събитието трябваше да изчакат, преди да видят модела, тъй като на сцената последователно се появиха всички автомобили от семейството. Последен излезе Golf VII, при който промените не са толкова във външния вид, а в размерите и вътрешното пространство. Автомобилът продължава да разчита на консервативен дизайн, който е по-скоро еволюция на досегашния, отколкото революция, както се спекулираше.

Машината е построена на новата модулна платформа на Volkswagen – MQB, като е с 56 мм по-дълга и с 13 мм по-широка от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 59 мм и достига 2 637 мм. Именно тези изменения оказват най-голямо въздействие върху вътрешното пространство в автомобила, който предлага много повече място за главите, рамената и краката на возещите се на задната седалка пътници. Освен това, с 30 литра, е пораснала вместимостта на багажника, която при Golf VII е 380 л.
Vokswagen Golf VII – най-после официално
Безспорно най-големи промени се откриват в салона, който сега е ориентиран към водача и се предлага в три нива на оборудване. При базовото Trendline са налични екстри като климатик и електрически стъкла, докато при най-високото Highline се наблюдават материали като алкантара, фоново осветление, ксенонови фарове и много други.

Окачването на новия модел е McPherson отпред и мултилинк отзад. Въпреки увеличението на размерите, новият Golf е средно със 100 кг. по-лек от настоящия. Общата маса на автомобила е 1150 кг., като трябва да се отбележи, че за направата на каросерията не е използван алуминий. Във Volkswagen са заложили на тънък метал и специална термо-обработка на детайлите, направени от него.

Това, че автомобилът е по-лек, означава и че е по-икономичен. В сравнения с 6-ото поколение на модела, 7-ото изразходва с около 23 % по-малко гориво. Golf VII ще се предлага с богат избор двигатели, които са оборудвани със старт/стоп система и технология за регенерация на спирачната енергия.

Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.

Най-мощната версия на новия модел ще бъде Golf R, която ще разполага с мотор с мощност 290 к.с. И която ще бъде по-бърза от R-модификацията на 6-ото поколение. Вървят слухове и за намеренията на Volkswagen да пусне версия Golf VII RS, която да получи двигател с мощност 370 к.с. от Audi TT RS, но засега няма официално потвърждение за това.

Що се отнася до потреблението на гориво, най-икономични сред бензиновите модели са версиите с 85 к.с. и 140 к.с. Те изразходват средно 4.9 л/100 км, като по-мощната разполага със система за деактивация на цилиндрите. При дизелите на върха по икономичност е модификацията BlueMotion, който има среден разход 3.2 л/100 км и отделя в атмосферата едва 85 гр/км вредни СО2 емисии. 

Седмото поколение на хечбека ще се продава на цена, подобна на шестото. Базовата версия ще струва 16 075 евро в Германия (за Golf VI досега тя бе 16 500 евро). В нея влизат двузонов климатик и цветен дисплей. Като опция за първи път в семейството на Golf се предлага адаптивен круз-контрол, който във версията с механична скоростна кутия работи в диапазона от 30 до 160 км/ч, а в комбинация със 7-степенна DSG-трансмисия може да спре автомобила напълно, без участието на шофьора.

В допълнителното оборудване на модела са включени кормилно управление с променливо усилие, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж, автоматичен парктроник, система за видеонаблюдение с няколко камери, разположение на всички страни на колата и напълно нова мултимедийна система. Налични са и пет режима на работа (Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort), които се предлагат в комплект с адаптивното шаси.

Официалната премира пред публика на Golf VII ще се състои в Париж в края на месеца.

Тагове: vokswagen golf vii
0 от 500
  • #118
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Като нарушиш "правилата на сайта",първо поправят написаното,после ако продължаваш, ти трият няколко пъти коментарите и накрая те "б.". и после три дни гледаш картинки без да коментираш, станала беля..........
  • #117
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Вижте кой е на първо място като най-търсен автомобил на старо от 2000-2009:http://***.automedia.bg/news/article_8571_cp2.htmlФОРД ФОКУС! А НЕ ГОЛФ И Т.Н. КОЧИНИ, НАЛИ?АНГЛИЧАНИТЕ СА КАПРИЗНИ, И ЩОМ ЗА ТЯХ ФОРД Е МАРКА НОМЕР 1 ЗНАЧИ ИМА ЗАЩО!
  • #116
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Коментари били изчезвали. Абе вие не разбрахте ли,че *** на *** е ***.аст.Имам дори съмнението,че онзи казанлъшки *** също има нещо общо със сайта и от време на време си развява байрака и прави *** номера.Ами какво ще кажете за надписа някой път, когато излиза: Стана беля!:) и не можеш да публикуваш съобщение? Правил съм си няколко регистрации и след известно време не мога да си вляза в профила изобщо. То е ясно, че са ВАГинали в управата на сайта и действат гейски.
  • #115
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 13 години )
    И няма нужда да се засягате на темата: "списание AUTOBILD" не се издава в Чехия и Полша от 1995г. Свършили са , които са го купували! Какво ще излезе- погледнете СИ САМИ! Ама такова списание в СЪСЕДНИТЕ на Германия държави просто НЯМА!!! Айде сега някой да ми каже ЗАЩО това е ФАКТ в последните 17 години (само 17г.). Писнало ми е от ПРОМИТИ МОЗЪЦИ! Не само на тема АВТОМОБИЛИ...
  • #114
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 13 години )
    http://***.automedia.bg/news/article_9719_cp2.html
  • #113
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 13 години )
    http://***.automedia.bg/news/article_9719_cp2.html
  • #112
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 13 години )
    до: Kazanova. Ами каквото ни е обществото, такива са ни и медиите. И обратното е вярно! Тиквите от autimedia.bg използват похвата "изчезнал коментар" все едно, че хората са склерозни и няма да си го търсят после... Амз добре съм им написал: Изтриите ЦЯЛАТА статия!!! Относно: Compact Global Modular Architecture . Защо не я изтриват, а трият само линковете към нея? Защото стана ГАФ! ИЗДЪНКА! Сами си написаха преди 2г. че FIAT са първите с модулна платформа и сега спонсорите им от ВАГ са сърдити!
  • #111
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Kazanova ( преди 13 години )
    Slavo,то в тоя сайт стават много странни неща, понякога се псуват и никой не ги закача,понякога за най-малкото нещо и трият! !Това правописни грешки ,или напълно преобърната информация,e отделен въпрос.Aз съм фен на италианките-и помня повечето ти коментари.Преди пишех с име Profesora, но се набираха,и за това спрях.
  • #110
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Наистина, като се замисли човек какви хубави автомобили правеха преди десетина години - Фокус Мк 1, Транзит 2001, Мондео 2001, Пежо 206, Пежо 307, Ситроен Ксара 2001, и какви са новите му ставя ясно, че новия дизайн не струва!
  • #109
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Slavo до Kazanoa ( преди 13 години )
    Ти обърни внимание, че моите коментари от вчера са изтрити, там си седи само твоят отговор... Явно коментар в който напишеш, че AUTOBILD не се издава в Чехия и Полша от 1995г.-СЕ ТРИЕ!!! А като напишеш, че FIAT са първенци в модулните платформи също СЕ ТРИЕ коментара!!! Ами господа журналисти, Вие сте написали статията САМИ преди 2 години!!! Ами изтриите ЦЯЛАТА СТАТИЯ!!! Ето тази:Не само да изчезва коментара! Лесна работа, ще ги напишем пак!!!