IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Хечбекът предлага богат избор от двигатели и по-голямо вътрешно пространство

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Vokswagen Golf VII – най-после официално
Всички спекулации относно една от най-чаканите автомобилни премиери тази година вече са в историята. На специална церемония в Берлин Volkswagen показа 7-ото поколение на най-продавания си модел – Golf.

Посетителите на събитието трябваше да изчакат, преди да видят модела, тъй като на сцената последователно се появиха всички автомобили от семейството. Последен излезе Golf VII, при който промените не са толкова във външния вид, а в размерите и вътрешното пространство. Автомобилът продължава да разчита на консервативен дизайн, който е по-скоро еволюция на досегашния, отколкото революция, както се спекулираше.

Машината е построена на новата модулна платформа на Volkswagen – MQB, като е с 56 мм по-дълга и с 13 мм по-широка от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 59 мм и достига 2 637 мм. Именно тези изменения оказват най-голямо въздействие върху вътрешното пространство в автомобила, който предлага много повече място за главите, рамената и краката на возещите се на задната седалка пътници. Освен това, с 30 литра, е пораснала вместимостта на багажника, която при Golf VII е 380 л.
Vokswagen Golf VII – най-после официално
Безспорно най-големи промени се откриват в салона, който сега е ориентиран към водача и се предлага в три нива на оборудване. При базовото Trendline са налични екстри като климатик и електрически стъкла, докато при най-високото Highline се наблюдават материали като алкантара, фоново осветление, ксенонови фарове и много други.

Окачването на новия модел е McPherson отпред и мултилинк отзад. Въпреки увеличението на размерите, новият Golf е средно със 100 кг. по-лек от настоящия. Общата маса на автомобила е 1150 кг., като трябва да се отбележи, че за направата на каросерията не е използван алуминий. Във Volkswagen са заложили на тънък метал и специална термо-обработка на детайлите, направени от него.

Това, че автомобилът е по-лек, означава и че е по-икономичен. В сравнения с 6-ото поколение на модела, 7-ото изразходва с около 23 % по-малко гориво. Golf VII ще се предлага с богат избор двигатели, които са оборудвани със старт/стоп система и технология за регенерация на спирачната енергия.

Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.

Най-мощната версия на новия модел ще бъде Golf R, която ще разполага с мотор с мощност 290 к.с. И която ще бъде по-бърза от R-модификацията на 6-ото поколение. Вървят слухове и за намеренията на Volkswagen да пусне версия Golf VII RS, която да получи двигател с мощност 370 к.с. от Audi TT RS, но засега няма официално потвърждение за това.

Що се отнася до потреблението на гориво, най-икономични сред бензиновите модели са версиите с 85 к.с. и 140 к.с. Те изразходват средно 4.9 л/100 км, като по-мощната разполага със система за деактивация на цилиндрите. При дизелите на върха по икономичност е модификацията BlueMotion, който има среден разход 3.2 л/100 км и отделя в атмосферата едва 85 гр/км вредни СО2 емисии. 

Седмото поколение на хечбека ще се продава на цена, подобна на шестото. Базовата версия ще струва 16 075 евро в Германия (за Golf VI досега тя бе 16 500 евро). В нея влизат двузонов климатик и цветен дисплей. Като опция за първи път в семейството на Golf се предлага адаптивен круз-контрол, който във версията с механична скоростна кутия работи в диапазона от 30 до 160 км/ч, а в комбинация със 7-степенна DSG-трансмисия може да спре автомобила напълно, без участието на шофьора.

В допълнителното оборудване на модела са включени кормилно управление с променливо усилие, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж, автоматичен парктроник, система за видеонаблюдение с няколко камери, разположение на всички страни на колата и напълно нова мултимедийна система. Налични са и пет режима на работа (Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort), които се предлагат в комплект с адаптивното шаси.

Официалната премира пред публика на Golf VII ще се състои в Париж в края на месеца.

Тагове: vokswagen golf vii
0 от 500
  • #138
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Slavo ( преди 13 години )
    ДО Cenitell: Давам ти коментар ПРОСТО и ЧИСТО (като къпан полицай)! В Полша и Чехия AUTOBILD просто НЯМА! Никой не го клати това дали имаш в джоба 8000 крони или 1170 злоти! Просто никой не може да то го ПРОДАДЕ, защото никой не го е НАПЕЧАТАЛ! А пък точно AUTO.CZ e издание на списанието "Svet Motoru". А именно то е по-старо и от руското "За Рулем"! Искаш ли да ме образоваш още? Уважавам чуждото мнение, но само когато е ОБЕКТОВНО! А относно Полша- дай да не говорим! Там е AUTOBILD забранена дума
  • #137
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ами то бъчварчето си е абсолютно тъпо парче и за пореден път го доказва с това,че не може да запомни от къде се пущат светлините и при условие,че лостчето го ползва непрекъснато за мигачите,а в случая е единствено нужно да го завърти.Проста работа,ама явно не за прости хора...
  • #136
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Най-добрата немска марка е Форд. Точка!
  • #135
    3 rate up comment 3 rate down comment
    ? ( преди 13 години )
    Бай Брадър вижда всичкооооо,*** слушате, да не дойда да ва изплющяя!!!!!!!!!!!!!!
  • #134
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Може би са пропуснали да добавят в правилата,че е АБСОЛЮТНО ЗАБРАНЕНО да се пише против немските марки автомобили и най-вече това се отнася за ВАГ.
  • #133
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ей ги на правилата,които трябва да се спазват:Регистрирайки се в automedia.bg вие се съгласявате, че няма да публикувате текстове и/или изображения с порнографски характер, подтикващи към насилие, етническа и/или религиозна нетърпимост и всякакви материали, които са в разрез с българското законодателство. Същите изисквания се отнасят и за информацията, разпространявана чрез системата за лични съобщения на automedia.bg.Без да съм нарушил нито едно ми се трият коментари.Защо?
  • #132
    2 rate up comment 7 rate down comment
    до Cenitell ( преди 13 години )
    Хайде, стига глупости! Точно пък Automedia са най-върлите противници на VAG, а най-много хвалят Киа и Хюндай. И статията е напълно обективна.
  • #131
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Slavo с-ето АутоБилд се издава в Чехия, като Auto.cz, в 36 държави са обхванали за да се самотестват и самохвалят, под различни имена. В нашата и медии също забелязвам непрекъснати ревюта,бъдещи концепти,спомени от славни времена,рекорди,и съответно ирония към ненемското
  • #130
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Форд аз обичам,и във него се вричам.Помня още азонези времена когатоМото ПФОЕ дойдоха у нас.Всички бяха във захлас.Ескорт, Мондео и Фиеста- легендарни имена.После пък се Фокус появии дизайнът на колите промени.Беше нещо невиждано,като от бъдещето.В днешно време,духът на Фокус 1продължава да живее.
  • #129
    3 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Slavo, яко си наел :)Чудя се, защо който псува получава плюсове :)