IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Greenpeace се заяде с неродения Golf

Активисти от екоорганизацията критикуват Volkswagen

Greenpeace се заяде с неродения Golf

Новият Volkswagen Golf още не е влязъл в производство, но вече си има и противници. Първият от тях е екологичната организация Greenpeace, която настоява 7-ото поколение на хечбека да изхвърля в околната среда не повече от 75 г/км СО2 при дизеловата версия и 80 г/км при машините с бензинови мотори. Нещо, непосилно за съвременните коли, с изключение на някои хибриди. Освен това активистите са на мнение, че бензиновите модификации не трябва да харчат повече от 3 л/100 км, за да не вредят на околната среда.
Greenpeace се заяде с неродения Golf
Според разчетите на членовете на Greenpeace при разход на гориво 5 л/100 км, 10 млн. хечбека от Golf VII при среден годишен пробег от 12 500 км ще изхвърлят в околната среда около 50 млн. тона въглероден двуокис. Ако разходът обаче е по-нисък, щетите ще бъдат в пъти по-малки.

Представители на неправителствената организация обвиниха ръководството на Volkswagen в неспособност да изпълни собствените си обещания. Екоактивистите твърдят, че ръководството на германския концерн е обещало да произвежда автомобили с минимално ниво на потребление на гориво.

Отгоре на всичко специалисти от Greenpeace са създали ред предложения за Volkswagen. В частност активистите предлагат на концерна допълнително да намали масата на новия Golf, да поработи върху снижаване на челното му съпротивление, да намали съпротивлението при търкалянето на гумите и да направи двигателите по-икономични.

По-рано тази седмица Volkswagen разкри първи подробности за новото поколение на хечбека. Той ще бъде със 100 кг. по-лек от своя предшественик, като в гамата двигатели ще влезе мотор с мощност 140 к.с. с функция за деактивация на цилиндрите. Този агрегат ще харчи 4.8 л/100 км. Ще се предлага и дизел (105 к.с.), чийто разход ще е едва 3.8 л/100 км.
 

0 от 500
  • #17
    53 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Миналата година от VW обявиха,че ще има plug-in Голф 7 o]e ot starta na prodavbite,а сега, че го няма, но няма и дума за такова нещо.Разчитат хората да имат амнезия.
  • #16
    48 rate up comment 12 rate down comment
    blah ( преди 13 години )
    хибрида на тойота катастрофира на ле ман 2012 защото някакъв аматьор с ферари го удари...
  • #15
    53 rate up comment 19 rate down comment
    Зоро ( преди 13 години )
    "саждивия концерн ВАГ" ха-ха, много точно казано, колега!
  • #14
    51 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе не знам, ама такъв облак какъвто има след прехвалените дизели на ВАГ като ги настъпят, аз при друга фирма не съм виждал !
  • #13
    49 rate up comment 20 rate down comment
    Зоро ( преди 13 години )
    Auris HSD е 136 коня и 89 г/км СО2. Голфа е със 105 коня и 99 г/км СО2. Въобще не говорим за вредни емисии (азотни окиси и сажди). Там разликата е от порядъка на 1:100 в полза на хибрида. Коментарът кой е технологично изостанал е излишен.
  • #12
    49 rate up comment 19 rate down comment
    Зоро ( преди 13 години )
    "Доказано е ,че с производството на 1 Приус много повече се замърсява околната среда,от колкото два авт. с нормални двигатели!"Кой го е доказал това? Някой платен от ВАГ "разследващ" джурналист? Така си и помислих.
  • #11
    41 rate up comment 17 rate down comment
    b.b. ( преди 13 години )
    До Анонимен: "И плановете им залидерство ще се сведат дотам да крепят 5-то то място!Помнете ми думите."Ами кажи кой си, че като ти запомним думите и след време като се сбъднат да дойдем да те потупаме по рамото или ако не се сбъднат да кажем едикойси е просто злобар.
  • #10
    44 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Защо Грийнпии рови Голф? Защото само германеца е технологичен и може да направи нещо което утре и японеца ще открадне и да произвежда после. Ясно е че хибридния Приус освен че не върви трови с доста по-високи от поисканите от грийнпиис емисии. Ясно е че японеца е дупка и чака пак да види какво ще измисли германеца.
  • #9
    52 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ха ха Грийпиис да идат да ревът на Тойота, защо тромавия им но "икономичен" Приус има 92г/км. и 4 литра среден разход на гориво и това 92г/км. японците го пишат като "едва". А искат 80гр./км. от Голф и 3 литра разход на гориво? И накрая, вместо да изискват, да отидат и да помагат с идеи как да бъде постигнато това. То и аз искам Бугати Вейрон с 1200к.с. на цена 10 000лв и с разход 1л. на 100км. ама няма.
  • #8
    49 rate up comment 29 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Видяхме им хибридите на Тойота, и не е късмет че катастрофираха. Все пак втората катастрофа е прави шофьора на Тойотата, защото двигателя му умрял и изгубил управление. Другия път като пишеш фантазии за хибридите на Ауди и Тойота, поне *** и прочети за какво става въпрос. Фактите са че хибрида на Тойота е неспособен да издържи на 24ч. каране и това се видя на Льо Ман. Хибридите на тойота според всички тестващи ги са евтини пластмаси, тромав мотор,лошо пътно поведение, твърда возия и висок разход