IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-накрая напълно нов Golf

Volkswagen разпространи официална информация за седмото поколение на колата

Най-накрая напълно нов Golf

Една от най-сериозните критики, които получаваше Golf през последните години е, че моделът се променя само козметично, без никакви сериозни иновации. Е, това е на път да се промени със седмото поколение на най-популярната кола в Европа.

Официално новото поколение Golf ще бъде представено пред публика през месец септември на автомобилното изложение в Париж. До този момент за модела се знаеха много малко неща, но немците разбулиха мистерията около Golf VII, като разпространиха подробна информация за возилото.
Най-накрая напълно нов Golf
Неофициално изображение. От VW все още не са разпространили снимки на Golf VII

Volkswagen Golf VII ще бъде много различен от своя предшественик, не само като дизайн, но и като размери, технологии и комфорт. Той, както вече е известно, ще се изгражда на новата модулна платформа MQB. Ще има дължина от 4255 мм, широчина 1799 мм и височина 1452 мм, което означава, че Golf VII ще бъде по-дълъг с 56 мм, по-широк с 13 мм и по-нисък с 28 мм от Golf VI. Разстоянието между двете оси ще нарасне с 59 мм, предната следа с 8 мм, а задната с 6 мм.

Тези промени, освен по-комфортна возия и по-добра защита за пасажерите при катастрофа, ще доставят и по-голям простор в салона. Дължината на салона на Golf VII нараства с 14 мм до 1750 мм, отваряйки допълнителни 15 мм за краката на пасажерите отзад. Пространството за раменете на возещите се в колата също е увеличено - с 31 мм отпред и с 30 мм отзад.

Промените се отразяват и на разположението на седалките, волана, педалите и скоростния лост. Шофьорската седалка например е изтеглена с 20 мм назад, скоростния лост е разположен с 20 мм по-високо, а разстоянието между всеки от педалите е нараснало с 16 мм. Увеличен е също така и обхвата на регулиране на волана.

Обемът на багажника при Golf VII е 380 литра (+30 литра), а дължината на полезната площ - 1272 мм (+228 мм). Редуциран е и прагът на багажника със 17 мм, който вече е по-нисък, което улеснява товаренето на тежки предмети.

В салона пък са се открили допълни места за съхранение на малки предмети, най-вече благодарение на новата електрическа ръчна спирачка, която заема много по-малко място.

Въпреки, че е станал по-голям Golf VII е средно със 100 килограма по-лек от своя предшественик. Олекотяването на колата е било възможно най-вече благодарение на новата платформа. Заслуга за това имат обаче и двигателите.

Един от тях - 1.4-литровия четирицилиндров турбо-двигател (EA211) е с 22 килограма по-лек от своя предшественик - EA111. Окачването на колата, което отпред е макферсон, а отзад мултилинк, спестява 26 килограма. Килограми са спестени и от новите седалки (- 7 кг), окабеляването (- 3 кг) и други, като в крайна сметка базовият Golf VII има тегло от само 1050 кг.

Volkswagen вече заяви, че при новото поколение Golf безопасността ще бъде на много високо ниво. Технологиите, които ще я обезпечават са адаптивен круиз контрол с функция за аварийно спиране при скорост до 30 км/час, система сигнализираща при напускане на лентата на движение, система разпознаваща умора у водача, система разпознаваща пътните знаци и др. Автомобилът ще бъде оборудван и с електронен блокаж на диференциала, какъвто има при Golf GTI.

Промени ще има и при кормилната уредба, която ще бъде адаптивна, предлагаща 5 режима на работа - Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort. Като опция ще се предлагат и адаптивни амортисьори. Сред останалите екстри ще видим автоматични фарове и система за паркиране, която чрез няколко камери дава 360-градусов обзор около возилото.

Що се отнася до двигателите, към момента немците са потвърдили само някои от тях. Един от тях ще бъде гореспоменатия 1.4-литров четирицилиндров турбо-двигател, който генерира 140 к.с. Той ще може да се куплира със 7-степенна автоматична трансмисия, като ще изразходва средно 4.8 л/100 км (112 гр/км СО2). При дизеловите опции ще бъде наличен 1.6-литров агрегат доставящ 105 к.с. (EA288). За него немците посочват потребление от 3.8 л/100 км и вредни емисии 99 гр/км. Като цяло моделът е с 23% по-икономичен от своя предшественик, сочи официалната информация.

В Париж, където ще се състои премиерата на Golf VII, се очаква да бъде показана и модификацията GTi. Тя ще разполага с 2.0-литров бензинов двигател (222 к.с.), който е разработен от Audi.

Очаквайте още подробности

 

Тагове: MQB Volkswagen Golf
0 от 500
  • #19
    18 rate up comment 14 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    каквото и да си говорим - 6 поколения не го биха - явно и 7мото няма да го бият. единственото което могат да правят корейци и японци и французи и италианци и каквито има там други е да докарат нещо с повече екстри за по малко пари. това е.
  • #18
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Типично по Български,Голфа още не е излязъл и вече има "специалисти"-много ми е чудно като излезе какво ще коментирате!
  • #17
    10 rate up comment 23 rate down comment
    A8W12 ( преди 13 години )
    Тука има само ГУЩЕРИ и БЕЗПОЛОВИ ОХЛЮВИ.
  • #16
    10 rate up comment 22 rate down comment
    A8W12 ( преди 13 години )
    Старух кви са тия думи СИМБИОЗА какъв е тоя академичен език , тук сме само *** и *** с навеси.
  • #15
    13 rate up comment 24 rate down comment
    A8W12 ( преди 13 години )
    Хора какво е това НАВЕС , каква е тая кола образовайте ме малко, такава дума не съм чувал да се отнася за кола, какъв е тоя *** дето я използва.
  • #14
    10 rate up comment 14 rate down comment
    стария ( преди 13 години )
    симбиоза на опел-астра и пежо 307
  • #13
    19 rate up comment 8 rate down comment
    до Иван ( преди 13 години )
    Така е , до известна степен Перник доста помогна тази иначе добра кола да добие такъв имидж.За пример- днес карам по магистрала Тракия, в дясната лента , скоростта е 120..., цялата колона изведнъж набива спирачки!Оказа се Голф, с пернишка регистрация,шофера си говори по тел. на отворен прозорец и си кара с 40..., кво му пука, че е на магистрала и там важат особени правила...
  • #12
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Веселяк ( преди 13 години )
    Абе тези 15 мм дето става по-широко отзад, преди да мръднат седалките с 20 мм назад ли са измерени или след? Да не се окаже, че всъщност мястото отзад става по-пироко с ... -5мм :)
  • #11
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Batito ( преди 13 години )
    Ще му сипем олио и отзад ще мерише на пуканки, а вътре ще си пръцкам в широкия салон!
  • #10
    17 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Като цяло Голф не е лоша кола, но в последните години се дънят с дизеловите си двигатели, особено 2,0 TDI