IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-накрая напълно нов Golf

Volkswagen разпространи официална информация за седмото поколение на колата

Най-накрая напълно нов Golf

Една от най-сериозните критики, които получаваше Golf през последните години е, че моделът се променя само козметично, без никакви сериозни иновации. Е, това е на път да се промени със седмото поколение на най-популярната кола в Европа.

Официално новото поколение Golf ще бъде представено пред публика през месец септември на автомобилното изложение в Париж. До този момент за модела се знаеха много малко неща, но немците разбулиха мистерията около Golf VII, като разпространиха подробна информация за возилото.
Най-накрая напълно нов Golf
Неофициално изображение. От VW все още не са разпространили снимки на Golf VII

Volkswagen Golf VII ще бъде много различен от своя предшественик, не само като дизайн, но и като размери, технологии и комфорт. Той, както вече е известно, ще се изгражда на новата модулна платформа MQB. Ще има дължина от 4255 мм, широчина 1799 мм и височина 1452 мм, което означава, че Golf VII ще бъде по-дълъг с 56 мм, по-широк с 13 мм и по-нисък с 28 мм от Golf VI. Разстоянието между двете оси ще нарасне с 59 мм, предната следа с 8 мм, а задната с 6 мм.

Тези промени, освен по-комфортна возия и по-добра защита за пасажерите при катастрофа, ще доставят и по-голям простор в салона. Дължината на салона на Golf VII нараства с 14 мм до 1750 мм, отваряйки допълнителни 15 мм за краката на пасажерите отзад. Пространството за раменете на возещите се в колата също е увеличено - с 31 мм отпред и с 30 мм отзад.

Промените се отразяват и на разположението на седалките, волана, педалите и скоростния лост. Шофьорската седалка например е изтеглена с 20 мм назад, скоростния лост е разположен с 20 мм по-високо, а разстоянието между всеки от педалите е нараснало с 16 мм. Увеличен е също така и обхвата на регулиране на волана.

Обемът на багажника при Golf VII е 380 литра (+30 литра), а дължината на полезната площ - 1272 мм (+228 мм). Редуциран е и прагът на багажника със 17 мм, който вече е по-нисък, което улеснява товаренето на тежки предмети.

В салона пък са се открили допълни места за съхранение на малки предмети, най-вече благодарение на новата електрическа ръчна спирачка, която заема много по-малко място.

Въпреки, че е станал по-голям Golf VII е средно със 100 килограма по-лек от своя предшественик. Олекотяването на колата е било възможно най-вече благодарение на новата платформа. Заслуга за това имат обаче и двигателите.

Един от тях - 1.4-литровия четирицилиндров турбо-двигател (EA211) е с 22 килограма по-лек от своя предшественик - EA111. Окачването на колата, което отпред е макферсон, а отзад мултилинк, спестява 26 килограма. Килограми са спестени и от новите седалки (- 7 кг), окабеляването (- 3 кг) и други, като в крайна сметка базовият Golf VII има тегло от само 1050 кг.

Volkswagen вече заяви, че при новото поколение Golf безопасността ще бъде на много високо ниво. Технологиите, които ще я обезпечават са адаптивен круиз контрол с функция за аварийно спиране при скорост до 30 км/час, система сигнализираща при напускане на лентата на движение, система разпознаваща умора у водача, система разпознаваща пътните знаци и др. Автомобилът ще бъде оборудван и с електронен блокаж на диференциала, какъвто има при Golf GTI.

Промени ще има и при кормилната уредба, която ще бъде адаптивна, предлагаща 5 режима на работа - Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort. Като опция ще се предлагат и адаптивни амортисьори. Сред останалите екстри ще видим автоматични фарове и система за паркиране, която чрез няколко камери дава 360-градусов обзор около возилото.

Що се отнася до двигателите, към момента немците са потвърдили само някои от тях. Един от тях ще бъде гореспоменатия 1.4-литров четирицилиндров турбо-двигател, който генерира 140 к.с. Той ще може да се куплира със 7-степенна автоматична трансмисия, като ще изразходва средно 4.8 л/100 км (112 гр/км СО2). При дизеловите опции ще бъде наличен 1.6-литров агрегат доставящ 105 к.с. (EA288). За него немците посочват потребление от 3.8 л/100 км и вредни емисии 99 гр/км. Като цяло моделът е с 23% по-икономичен от своя предшественик, сочи официалната информация.

В Париж, където ще се състои премиерата на Golf VII, се очаква да бъде показана и модификацията GTi. Тя ще разполага с 2.0-литров бензинов двигател (222 к.с.), който е разработен от Audi.

Очаквайте още подробности

 

Тагове: mqb volkswagen golf
0 от 500
  • #29
    7 rate up comment 9 rate down comment
    ka52alligator ( преди 11 години )
    Тойота е по - голема от ФВ по сервизките, а вурстовете , тея навеси първи по продажби
  • #28
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дошо се опитва да се развихри!
  • #27
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тук има точно двама безработни кре..на, които пишат всеки път едно и също от сутрин до вечер и не им омръзва. У вашето село това ли са ви забавленията!? Толкова е ***, че начина му на писане е еднакъв. И кво сега с новата платформа мюб ФВ ще стане номер 1, но у село като няма пари да си го купят е по лесно да се наплюе!
  • #26
    10 rate up comment 16 rate down comment
    ka52alligator ( преди 11 години )
    много вурстове трябва да поеме отзаде Тойота за да достигне немското качество.
  • #25
    13 rate up comment 10 rate down comment
    66 ( преди 11 години )
    Брави,Фолксваген откриха топлата вода наречена "мулти линк".Още първото хюндай пони от началото на 90-те беше с мулти линк задно окачване.
  • #24
    10 rate up comment 9 rate down comment
    66 ( преди 11 години )
    Мога да ги поздравя VW ако наистина теглото им започва от 1050 кг.Няма по-лека кола в класа им.Но всичко остано като размери е по-зле от новото i30,включително и най-икономичния дизел,при корейците не е 105 коня,а 128 с разход 3.7/100, при условие,че сигурно 100 кг. по-тежка от голфа.За това по-технологични все пак са корейците,сори!
  • #23
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мартин Винтеркорн дали гледаше Хюндая и му падаше ченето миналата година. Сигурно доста бройки са поразглобили
  • #22
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    а Мартин Винтеркорн дали гледаше Хюндая и му падаше ченето миналата година. Сигурно доста бройки са поразглобили
  • #21
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Баварец, какво имаш предвид с това 'да го бият'. За какъв 'бой' ли става въпрос- за здравина на автомобила ли, за брой продажби ли? Щото и по двете един друг автомобил лесно го бие ;-)
  • #20
    7 rate up comment 15 rate down comment
    доко ( преди 11 години )
    НЯМА СПОР ПАК 6ТЕ Е СРЕД ОБРАЗТСИТЕ В ТОЗИ КЛАС