IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-накрая напълно нов Golf

Volkswagen разпространи официална информация за седмото поколение на колата

Най-накрая напълно нов Golf

Една от най-сериозните критики, които получаваше Golf през последните години е, че моделът се променя само козметично, без никакви сериозни иновации. Е, това е на път да се промени със седмото поколение на най-популярната кола в Европа.

Официално новото поколение Golf ще бъде представено пред публика през месец септември на автомобилното изложение в Париж. До този момент за модела се знаеха много малко неща, но немците разбулиха мистерията около Golf VII, като разпространиха подробна информация за возилото.
Най-накрая напълно нов Golf
Неофициално изображение. От VW все още не са разпространили снимки на Golf VII

Volkswagen Golf VII ще бъде много различен от своя предшественик, не само като дизайн, но и като размери, технологии и комфорт. Той, както вече е известно, ще се изгражда на новата модулна платформа MQB. Ще има дължина от 4255 мм, широчина 1799 мм и височина 1452 мм, което означава, че Golf VII ще бъде по-дълъг с 56 мм, по-широк с 13 мм и по-нисък с 28 мм от Golf VI. Разстоянието между двете оси ще нарасне с 59 мм, предната следа с 8 мм, а задната с 6 мм.

Тези промени, освен по-комфортна возия и по-добра защита за пасажерите при катастрофа, ще доставят и по-голям простор в салона. Дължината на салона на Golf VII нараства с 14 мм до 1750 мм, отваряйки допълнителни 15 мм за краката на пасажерите отзад. Пространството за раменете на возещите се в колата също е увеличено - с 31 мм отпред и с 30 мм отзад.

Промените се отразяват и на разположението на седалките, волана, педалите и скоростния лост. Шофьорската седалка например е изтеглена с 20 мм назад, скоростния лост е разположен с 20 мм по-високо, а разстоянието между всеки от педалите е нараснало с 16 мм. Увеличен е също така и обхвата на регулиране на волана.

Обемът на багажника при Golf VII е 380 литра (+30 литра), а дължината на полезната площ - 1272 мм (+228 мм). Редуциран е и прагът на багажника със 17 мм, който вече е по-нисък, което улеснява товаренето на тежки предмети.

В салона пък са се открили допълни места за съхранение на малки предмети, най-вече благодарение на новата електрическа ръчна спирачка, която заема много по-малко място.

Въпреки, че е станал по-голям Golf VII е средно със 100 килограма по-лек от своя предшественик. Олекотяването на колата е било възможно най-вече благодарение на новата платформа. Заслуга за това имат обаче и двигателите.

Един от тях - 1.4-литровия четирицилиндров турбо-двигател (EA211) е с 22 килограма по-лек от своя предшественик - EA111. Окачването на колата, което отпред е макферсон, а отзад мултилинк, спестява 26 килограма. Килограми са спестени и от новите седалки (- 7 кг), окабеляването (- 3 кг) и други, като в крайна сметка базовият Golf VII има тегло от само 1050 кг.

Volkswagen вече заяви, че при новото поколение Golf безопасността ще бъде на много високо ниво. Технологиите, които ще я обезпечават са адаптивен круиз контрол с функция за аварийно спиране при скорост до 30 км/час, система сигнализираща при напускане на лентата на движение, система разпознаваща умора у водача, система разпознаваща пътните знаци и др. Автомобилът ще бъде оборудван и с електронен блокаж на диференциала, какъвто има при Golf GTI.

Промени ще има и при кормилната уредба, която ще бъде адаптивна, предлагаща 5 режима на работа - Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort. Като опция ще се предлагат и адаптивни амортисьори. Сред останалите екстри ще видим автоматични фарове и система за паркиране, която чрез няколко камери дава 360-градусов обзор около возилото.

Що се отнася до двигателите, към момента немците са потвърдили само някои от тях. Един от тях ще бъде гореспоменатия 1.4-литров четирицилиндров турбо-двигател, който генерира 140 к.с. Той ще може да се куплира със 7-степенна автоматична трансмисия, като ще изразходва средно 4.8 л/100 км (112 гр/км СО2). При дизеловите опции ще бъде наличен 1.6-литров агрегат доставящ 105 к.с. (EA288). За него немците посочват потребление от 3.8 л/100 км и вредни емисии 99 гр/км. Като цяло моделът е с 23% по-икономичен от своя предшественик, сочи официалната информация.

В Париж, където ще се състои премиерата на Golf VII, се очаква да бъде показана и модификацията GTi. Тя ще разполага с 2.0-литров бензинов двигател (222 к.с.), който е разработен от Audi.

Очаквайте още подробности

 

Тагове: mqb volkswagen golf
0 от 500
  • #9
    14 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    тук има един дето само НАВЕСИ му се привиждат.Този комплексар явно на нов автомобил не се е качвал,пък било то и голф.А бе кисело е гроздето.
  • #8
    19 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пак ли бе, стига бе, смляхте се бе. Абе оставете и някоя друга марка да бие Голфа бе. Стига сте го правили все по-добър бе. Как 1000 кила ще го направите Голфа бе. Пак ще направите за смях в динамичните характеристики конглокентите бе. Как може бе. Не ви ли е срам бе. Хората с Хюндай и Тойота като видят Голф и получават комплекси бе. Всеки с Хюндай и Тойота носи бинокъл в жабката, като го изпревари на пътя Голфа, да може с бинокъла да види поне дизелов или бензинов Голф е профучал край него.
  • #7
    12 rate up comment 7 rate down comment
    1 ( преди 11 години )
    Е, дайте шанс...кой знае...може да проявят нетипична смелост и да представят иновативен дизайн. Техниката е добра като гледам.
  • #6
    24 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    стария служебен евтин Хюндай на баща ти няма да стане Голф7. А Тойотките пак ще берат срам в тестовете с Голф7.
  • #5
    22 rate up comment 9 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    "...ще доставят и по-голям простор в салона. ... отваряйки допълнителни 15 мм за краката на пасажерите отзад." Какво ще правят пасажерите в тези 15 мм просто умът ми не го побира! Че ще се ширят, това е ясно,ама все пак това са 15 мм! Този израз също винаги ме е навявал на асоциации: "Той ще може да се куплира със 7-степенна автоматична трансмисия". Сигурни ли сте че не трябва да има "съв" отпред? ;)
  • #4
    26 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Същия като стария навес.
  • #3
    31 rate up comment 5 rate down comment
    penev ( преди 11 години )
    Само мнениеГолф не се променяше толкова години, защото немците не искаха да рискуват да променят нещо, което се продава повече от добре. Как ще се отразят промените на новото поколение предстои да разберем
  • #2
    25 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Айдееее,почна сееееееееее! СТАРТ....
  • #1
    32 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И к'во му е новото?Все същият *** ще е като стария,но може би на по-висока цена.Ето така ВАГ печелят на гърба на клиентите си.Уж нови универсални платформи с които снижават себестойността,а цените им растат,а качеството с всяка изминала година пада.А нормална гаранция,като за нормален съвременен автомобил кога?Сега са на нивото на китайските глокници,че май и по-зле щом китайците ги разкриха с некачествените СК.