IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата S-class ще харчи само 3.2 л/100 км

Това са показателите на бъдещата хибридна версия с бензинов мотор

Новата S-class ще харчи само 3.2 л/100 км

Mercedes-Benz продължава усилено работа върху новата S-class, която трябва да се появи в продажба през лятото на 2014 г. Бизнес-седанът с индекс W222 бе забелязан по време на тестове в Испания.
Новата S-class на Mercedes Benz ще харчи само 3.2 л/100 км
Засега от компанията крият техническите характеристики на машината, но се знае, че тя ще получи нови, много икономични двигатели. Ще има и хибридна версия, чийто разход ще бъде около 3.2 л/100 км. Тя ще съчетава бензинов V6 двигател и електромотор, като ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.5 секунди. Само на електричество машината ще може да измине около 40 км. Нейните батерии ще могат да се зареждат в електрическата мрежа.

Модификациятга S550 пък ще получи V8 туин-турбо с мощност около 430 к.с., а S600 - V12 също с две турбини, като мощността ще бъде 510 к.с. Моделът S 63 AMG ще разчита на 5.5 литров туин-турбо V8 агрегат с мощност 550 к.с.
Новата S-class на Mercedes Benz ще харчи само 3.2 л/100 км
Освен това новата S-class ще е по-технологична от своя предшественик, като в нея ще бъде интегрирана нова система за следене на градския трафик. Германците ще се откажат от аналоговите прибори на панелите, като ще ги заменят с електронни.

Тагове: mercedes-benz s-class
0 от 500
  • #16
    13 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    За немски еднодневки не ми говори, за тия пластмасови тежки бидони, тип танкове по 2 тона. Та по въпроса- Съвременният еърбег е измислен от японец. Първи го въвеждат в автомобилите американците.
  • #15
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    За какво са ни немски псевдопремиум коли бе?http://fakti.bg/technozone/44099-i-porsche-tata-imat-problemi
  • #14
    8 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе японски фенчета, еърбега е измислен от Българин, толкова сте затъпяли по евтините японски *** че сте стигнали до там да им приписвате всичко на тях.
  • #13
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Wane, още 74-та Буик и Кадилак са с еърбег. Мерцедес са много след това.
  • #12
    24 rate up comment 7 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Ами да ти припомня? Мерцедес S-Class e първия автомобил със серийно вграждан airbag през 81... Също S-Class е първия автомобил прелагащ стандартно ESP и т.н. ...не е казано, че като сте фенове на дадена марка, трябва да пишете пълните простотии за някои други, доста жалко и ограничено е...
  • #11
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе хахо еърбега не си спомням от кой е бил внедрен, но това 100% не е Мерцедес!Виж за германците може и да е бил първо в С клас ама по света е бил известен преди това.
  • #10
    18 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хахаха,поредното немско "ЩЕ".Тези хора няма ли да престанат да говорят в бъдеще време!Кога най-после ще направят нещо действително,реално и да се продава в магазина.Няма то,а само обещания.Нали точно Мерцедес клиенти ги осъдиха за лъжите им по отношение разхода на гориво.Така,че хайде моля ви се фенчетата погледнете истината в очите и не се самозалъгвайте с празните им обещания,които нищо не струват.
  • #9
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Mercedes не са нито изобретили,нито въвели еърбега. Въвеждат го американците още 70-те години. А изобретател на съвременния еърбег е японец.
  • #8
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Volanadjia ( преди 11 години )
    Трудно е да се обясни на някои "разбирачи", че в С - класата са серийно внедрявани някои революционни системи с годините...справка: еърбега. Пък вие си плюйте...
  • #7
    31 rate up comment 5 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Настоящото поколение на S-класата не ползва аналогови прибори, а дисплей на който се изобразяват въпросните уреди плюс друго инфо и примерно картина от системата за нощно виждане. В бъдещия модел разпределението е по същия начин в общи линии. Интересно е, че дисплея на централната конзола е бая голям - към 11 инча. А Мерцедес през годините са били иноватори толкова много пъти, че няколкото *** коментара по-долу са съвършено нелепи...