IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата S-class ще харчи само 3.2 л/100 км

Това са показателите на бъдещата хибридна версия с бензинов мотор

Новата S-class ще харчи само 3.2 л/100 км

Mercedes-Benz продължава усилено работа върху новата S-class, която трябва да се появи в продажба през лятото на 2014 г. Бизнес-седанът с индекс W222 бе забелязан по време на тестове в Испания.
Новата S-class на Mercedes Benz ще харчи само 3.2 л/100 км
Засега от компанията крият техническите характеристики на машината, но се знае, че тя ще получи нови, много икономични двигатели. Ще има и хибридна версия, чийто разход ще бъде около 3.2 л/100 км. Тя ще съчетава бензинов V6 двигател и електромотор, като ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.5 секунди. Само на електричество машината ще може да измине около 40 км. Нейните батерии ще могат да се зареждат в електрическата мрежа.

Модификациятга S550 пък ще получи V8 туин-турбо с мощност около 430 к.с., а S600 - V12 също с две турбини, като мощността ще бъде 510 к.с. Моделът S 63 AMG ще разчита на 5.5 литров туин-турбо V8 агрегат с мощност 550 к.с.
Новата S-class на Mercedes Benz ще харчи само 3.2 л/100 км
Освен това новата S-class ще е по-технологична от своя предшественик, като в нея ще бъде интегрирана нова система за следене на градския трафик. Германците ще се откажат от аналоговите прибори на панелите, като ще ги заменят с електронни.

Тагове: mercedes-benz s-class
0 от 500
  • #26
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ste harchi tq 3 litra v laboratoren vakuum...
  • #25
    19 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Опит на Мерцедес да правят хибрид номер 2.При първия резултата го знаем.Сега германците от срам и страх вероятно ще скалъпят нещо и ще си го хвалят само те.
  • #24
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Slavo ( преди 11 години )
    Онези еъбеци от 70-те години отдавна не се използват. Те са били със сгъстен въздух и се оваряли много бавно. Съвременния вариант е SRS. МБ е първата кола с такъв, но изобретението си е японско. Пиропатрон се взривява с електомагнитен спусък и пълни "торбата" с газ на хлорна основа. Иначе БРАВО на Асен Йорданов. Навремето това си е било направо гениално решение
  • #23
    16 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И като не е пластмасово каква е ползата от това като багясва тотално и има явен фатален дефект?Скапани германски еднодневки!Премиум били ха ха ха.И Мерцедесите са същите премиуми, за другите дръгели като БМВ и Алуди да не говорим.Германците не могат да правят коли!
  • #22
    18 rate up comment 15 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Да напишеш, че Порше е пластмасово, при условие, че всички японски автомобили са пластмасови, без Лексъс и Инфинити, си е направо малоумно изказване. Просто нямам думи!
  • #21
    18 rate up comment 11 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Да напишеш, че Порше е пластмасово, при условие, че всички японски автомобили са пластмасови, без Лексъс и Инфинити, си е направо малоумно изказване. Просто нямам думи!
  • #20
    20 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    създателя на Еърбега е българина Асен Йорданов.Цитат от Уикипедия: The worlds first air bag, meant to ensure the safety of pilots and automobile drivers alike, was designed by Jordanoff in (1957).
  • #19
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Асен Йорданов, българин.Цитат от Уикипедия: The worlds first air bag, meant to ensure the safety of pilots and automobile drivers alike, was designed by Jordanoff in (1957).
  • #18
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Воланаджия, ти не си прочел.Наистина,вземи прочети преди да пишеш. Преди Мерцедес и Буик, и Кадилак са с еърбег от 70-те години. Няма да те лъжа с тая конкретна инфо,я. Искаш ли конкретни модели?
  • #17
    26 rate up comment 11 rate down comment
    Volanadjia ( преди 11 години )
    Момчета, принципно от 1 година карам БМВ. Преди това съм минал и през Ауди и през Мерц. Покарвал съм по служебни причини и Лексус. Не можете да кажете на черното бяло. Мерцедес-Бенц дълги години беше и все още е символ на елита. Че попрецакаха качеството е факт, който обаче важи за всички-просто маркетингова политика. Прочетете, пипнете и тогава почнете да коментирате. Мерцедес-Бенц въвежда през 1980 еърбега в масово произвеждан автомобил. Иначе разработката ако помня добре е на GM.