IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Еврокомисията започна разследване срещу Porsche

Германската компания може да се прости с 43.67 млн. евро

Еврокомисията започна разследване срещу Porsche

Еврокомисията започна разследване срещу Porsche заради получената от правителството на Германия помощ в размер на 43.67 млн. евро. Тези пари е трябвало да послужат за модернизация на завода в Лайпциг, където да се произвежда кросовърът Macan. В комисията са на мнение, че подобно финансиране на компанията представлява нарушение на европейските закони.
Еврокомисията почна разследване срещу Porsche
Според представители на Еврокомисията разследването е започнало заради високите пазарни дялове на компанията Porsche и нейния бъдещ собственик – концерна Volkswagen. Финансовото състояние на двата производителя е отлично и именно това е накарало комисията да провери защо Porsche, след като има достатъчно средства, получава пари от държавата. Както и защо финансова помощ е оказана само на тази компания.

Представителите на Porsche твърдят, че властите в Германия са предупредили Еврокомисията за намерението си да отпуснат помощта през декември 2011 г. Разследването в никакъв случай няма да повлияе върху намерението на производителя да пусне на пазара кросовъра Macan и да разшири завода в Лайпциг.
Еврокомисията почна разследване срещу Porsche
„Строителните работи в предприятието вече вървят с пълна сила и ако помощта бъде забранена от Еврокомисията, ние сами ще платим всичко”, коментирпа Ханс-Герд Бодее, представител на Porsche. И допълни, че цялата стойност на проекта Macan е 522 млн. евро, като производството на модела ще стартира през 2013 г.

Тагове: porsche macan
0 от 500
  • #13
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    От статията не става ясно защо са отпуснати тези пари от правителството, идеята е за нови работни места, държавата печели при всички случаи повече работещи, повече данъци и печалби, иначе Порше щяха да налеят парите си в заводите си в източна Европа в Братислава Словакия където се правят кросоувърите им и е 100 пъти по-логично да правят Macan. Германия е пример за добра политика в бизнеса. А и защо не попитате на каква стойност е държавната помощ в Япония към Тойота при закупуване на Приус?
  • #12
    18 rate up comment 11 rate down comment
    11w ( преди 11 години )
    Типичните Ваген шмекерии!!!!!Дано ги одрусат здраво.
  • #11
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ВАГ е мошеническа фирма!
  • #10
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Строителните работи в предприятието вече вървят с пълна сила и ако помощта бъде забранена от Еврокомисията, ние сами ще платим всичкоАми ще платите бе тарикат!Това ВАГ е *** мошеническата фирма!
  • #9
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Нищо Ново!!! ( преди 11 години )
    Дъжавата Германия дава пари на VW и PORSCHE, защото тея фирми се нуждаят от тази помощ! На тоя свят никой нищо даром и без нужда не ти дава и подарява!!! Америка не дава пари на APPLE и IBM, Япония не дава пари на PANASONIC или TOYOTA, Южна Корея също не дава пари на SAMSUNG или на HYUNDAI. И България не дава пари на БУЛГАРТАБАК. И мама на тати вече не дава... Да, ама на ВАГ трябва да се дава! Щото иначе, става лошо! ДАЖЕ много лошо!!!
  • #8
    13 rate up comment 3 rate down comment
    и не само факти ( преди 11 години )
    Проблемът е много по-голям и сериозен!Вторият по големина европейски конструктор - PSA е пред серозни проблеми,както и Renault,Fiat,Opel, европейските поделения на Ford.Ako си представите веригата от достав'ици на тези фирми,ще разберете истинския проблем.И тогава ще усетите сами, колко смещни могат да са коментарите за автомобили, сведени до нивото на махленски запалянковци.
  • #7
    8 rate up comment 3 rate down comment
    и още факти ( преди 11 години )
    Според експерта, пред най-големи трудности през следващите години ще бъдат изправени компаниите, които продават повече от 50% от продуктите си в Европа. И по-специално, френските производители Peugeot Citroen, Renault, италианският Fiat, Opel европейският " Ford.
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    факти ( преди 11 години )
    опейските автомобилни концерни съкращават хиляди служители и за първи път от много години прекратяват производства, на фона на икономическата рецесия в региона. Според прогнозите, компаниите ще се върнат към нивата на продажби от преди кризата едва през 2017 година. При това, както отбелязват анализаторите, работата си ще загубят далеч повече служители, отколкото първоначално предвиждат фирмите, пише деловият вестник РБК daily.Вчера втората по големина европейска автомобилна компания, френската Peugeot Citroen, оповести намерението си да затвори един от заводите си край Париж и да уволни още около 8 000 служители над оповестената миналата година бройка от 6000 души. Спирането на поточната линия ще е първото във Франция от 20 години насам.Разбирайки сложността на ситуацията, правителството на Франсоа Оланд, е готово да подаде ръка - очаква се план за подкрепа на автомобилната индустрия във Франция да бъде представен на 25 юли.Според представители на Peugeot Citroen, за последните пет години, европейският автомобилен пазар е намалял с 23%, но най-лошото тепърва предстои. Компанията очаква продажбите на леки автомобили в Европа да спаднат с още 8% през 2012 година.Но Peugeot Citroen не е единственият пример за тежката ситуация в индустрията. Намерение да закрие втори завод в Европа миналата седмица заяви ръководителят на Fiat, Серджо Маркионе.Да се отърват от производствени мощности в Европа желание имат дори чуждестранните компании. Така например, японската Mitsubishi Motors в сряда обяви плановете си да продаде своят единствен завод в Западна Европа, на холандската компания VDL Groep само за 1 евро.Продажбите в Европа на Renault спадат с 14,9 на сто. Това принуждава компанията да продължи глокс към намаляване на разходите, което означава, че скоро работата си в Renault могат да загубят около 10 хиляди служители."Тази година и следващите няколко години ще бъде един от най-лошите периоди за европейската автомобилна индустрия. Очакваме през 2012 г. общите продажби на леки автомобили да падне до 12,8 милиона коли, а през 2013 г. тази бпойка ще бъде още по-малка - 12.6 милиона превозни средства. За сравнение, през 2007 г. е имало 14,7 млн. продадени превозни средства, и в 2011- 13,5млн. машини. За да се върнат към тези обеми на продажби, местни компании ще се нуждаят от около пет години. Уверен съм, че ще бъдем свидетели на затваряне на не един автомобилен завод в Европа ", казва за РБК daily професорът по икономика на автомобилната промишленост в Университета на Дуисбург, Фердинанд Дуденхофер.Според експерта, пред най-големи трудности през следващите години ще бъдат изправени компаниите, които продават повече от 50% от продуктите си в Европа. И по-специално, френските производители Peugeot Citroen, Renault, италианският Fiat, Opel европейският " Ford.с
  • #5
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Просто факти ( преди 11 години )
    тежки години за европейската автомобилна промишленостПоследна редакция: 13.07.2012, 10:04Публикуване: 13.07.2012, 10:02Автор: Money.bg Размер на шрифта: a a aЕвропейските автомобилни концерни съкращават хиляди служители и за първи път от много години прекратяват производства, на фона на икономическата рецесия в региона. Според прогнозите, компаниите ще се върнат към нивата на продажби от преди кризата едва през 2017 година. При това, както отбелязват анализаторите, работата си ще загубят далеч повече служители, отколкото първоначално предвиждат фирмите, пише деловият вестник РБК daily.Вчера втората по големина европейска автомобилна компания, френската Peugeot Citroen, оповести намерението си да затвори един от заводите си край Париж и да уволни още около 8 000 служители над оповестената миналата година бройка от 6000 души. Спирането на поточната линия ще е първото във Франция от 20 години насам.Разбирайки сложността на ситуацията, правителството на Франсоа Оланд, е готово да подаде ръка - очаква се план за подкрепа на автомобилната индустрия във Франция да бъде представен на 25 юли.Според представители на Peugeot Citroen, за последните пет години, европейският автомобилен пазар е намалял с 23%, но най-лошото тепърва предстои. Компанията очаква продажбите на леки автомобили в Европа да спаднат с още 8% през 2012 година.Но Peugeot Citroen не е единственият пример за тежката ситуация в индустрията. Намерение да закрие втори завод в Европа миналата седмица заяви ръководителят на Fiat, Серджо Маркионе.Да се отърват от производствени мощности в Европа желание имат дори чуждестранните компании. Така например, японската Mitsubishi Motors в сряда обяви плановете си да продаде своят единствен завод в Западна Европа, на холандската компания VDL Groep само за 1 евро.Продажбите в Европа на Renault спадат с 14,9 на сто. Това принуждава компанията да продължи глокс към намаляване на разходите, което означава, че скоро работата си в Renault могат да загубят около 10 хиляди служители."Тази година и следващите няколко години ще бъде един от най-лошите периоди за европейската автомобилна индустрия. Очакваме през 2012 г. общите продажби на леки автомобили да падне до 12,8 милиона коли, а през 2013 г. тази бпойка ще бъде още по-малка - 12.6 милиона превозни средства. За сравнение, през 2007 г. е имало 14,7 млн. продадени превозни средства, и в 2011- 13,5млн. машини. За да се върнат към тези обеми на продажби, местни компании ще се нуждаят от около пет години. Уверен съм, че ще бъдем свидетели на затваряне на не един автомобилен завод в Европа ", казва за РБК daily професорът по икономика на автомобилната промишленост в Университета на Дуисбург, Фердинанд Дуденхофер.Според експерта, пред най-големи трудности през следващите години ще бъдат изправени компаниите, които продават повече от 50% от продуктите си в Европа. И по-специално, френските производители Peugeot Citroen, Renault, италианският Fiat, Opel европейският " Ford.с Сподели: По имейл В Ibox.bg Във Facebook В SvejoПОСЛЕДНИ ОТ MONEY.BGITMcDonalnds сложи монопол върху пържените картофки на Олимпиадата...ПОКАЗАТЕЛИРеалните продажби на дребно във Франция покачват с цели 4.3% м./м. за юни...БЪЛГАРИЯЗатягат още техническите прегледи на автомобилите...ФУНДАМЕНТАЛНИМеркел желае да се даде на Гърция допълнително време за изпълнение на целите за дефицита, но едва от няколко седмици?...ПОСЛЕДНИ ОТ КОМПАНИИ10:04 5 тежки години за европейската автомобилна промишленост12.07 Коника Минолта е лидер на българския пазар за цветни печатни устройства12.07 Кризата в Южна Европа удари продажбите на Carrefour12.07 "Пежо-Ситроен" съкращава 8000 работници във ФранцияКОМЕНТАРИ (0) НАЙ-СТАРИТЕ ОТГОРЕ Вашият коментарРЕКЛАМАНАЙ-ПОПУЛЯРНИПубличниДянков преизпълнява бюджета за годинатаМедии и рекламаЕксперт: "Гнилите ябълки" в банките са най-голямото медийно табуКомпанииКризата в Южна Европа удари продажбите на CarrefourРЕКЛАМА 2007 Web Media Group. Money.bg. Всички права запазени.
  • #4
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Slavo ( преди 11 години )
    Със Французите положението е АБСОЛЮТНО същото! Откакто започна кризата, франция също не е дала нито един евроцент на РЕНО или на PSA!!! Обаче, онея това не ги бърка... Купиха си АвтоВАЗ в Русия, модернизираха си Дачията в Румъния и никога не се е чувало да са ПРИЕЛИ помощ или да ревнат за парички. Сигурно си имат...