IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Еврокомисията започна разследване срещу Porsche

Германската компания може да се прости с 43.67 млн. евро

Еврокомисията започна разследване срещу Porsche

Еврокомисията започна разследване срещу Porsche заради получената от правителството на Германия помощ в размер на 43.67 млн. евро. Тези пари е трябвало да послужат за модернизация на завода в Лайпциг, където да се произвежда кросовърът Macan. В комисията са на мнение, че подобно финансиране на компанията представлява нарушение на европейските закони.
Еврокомисията почна разследване срещу Porsche
Според представители на Еврокомисията разследването е започнало заради високите пазарни дялове на компанията Porsche и нейния бъдещ собственик – концерна Volkswagen. Финансовото състояние на двата производителя е отлично и именно това е накарало комисията да провери защо Porsche, след като има достатъчно средства, получава пари от държавата. Както и защо финансова помощ е оказана само на тази компания.

Представителите на Porsche твърдят, че властите в Германия са предупредили Еврокомисията за намерението си да отпуснат помощта през декември 2011 г. Разследването в никакъв случай няма да повлияе върху намерението на производителя да пусне на пазара кросовъра Macan и да разшири завода в Лайпциг.
Еврокомисията почна разследване срещу Porsche
„Строителните работи в предприятието вече вървят с пълна сила и ако помощта бъде забранена от Еврокомисията, ние сами ще платим всичко”, коментирпа Ханс-Герд Бодее, представител на Porsche. И допълни, че цялата стойност на проекта Macan е 522 млн. евро, като производството на модела ще стартира през 2013 г.

Тагове: porsche macan
0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 2 rate down comment
    123 ( преди 11 години )
    Ако наистина се договарят директно с ВАГ от федералното правителство ,а по закон при тях е нужна обществена поръчка това си е чиста проба корупция и потъпкване на закона. Да се самосезира тази Евро комисия ,а не само на нас да ни размахва пръст колко сме мачкали правилата. В крайна сметка нали за това са тези стотици хиляди евро-чиновници да вършат някаква работа и да прилагат регламента еднакво към всички ,а не "за едните майка за другите мащеха"
  • #22
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Европейските нещастни мижави производителчета,велики измамници всяка минута им влиза в аналната област.Най после ще вдигнат белия байрак.Остават само истинските фирми.
  • #21
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Стънко ( преди 11 години )
    Що говорите глупости сякаш вие им давате парите на хората."Дало им ги било правителството"-мммм защо да не им ги даде,втора икономическа сила в света.Германците си карат немските коли оставяйки парите си при тях,а ние караме Лади,Ловешко-Китайски дараци и Румънски дръгели....
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ей ( преди 11 години )
    ей така се прави бизнес. фолксваген, за да инвестира в Бразилия първо договаря СТИМУЛИ от правителството за разработки на модели и едва след това вади пари, име, усилия. Ето и Порше. Реално без да имат нужда те получават държавна помощ. САмо ние БЪЛГАРИТЕ СМЕ БАЛАМИ!
  • #19
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Сигурно заради ФВ, цярото Италианско правителство и министрите се возят в Ауди? Странно обаче защо сега новото италианско правителство ще се обзаведе с Ланча? Дали не е корупция от страна на италианския автомобилен производител или политика на държавата да дадет рамо на собственото производство? Вероятно пак заради ФВ Министрите в Германия карат Ес-класи и седмици естествено имат и А8? А може би отдавна остарялото Пежо 607 на президента Саркюзи е по-добро от една Ес-класа? Не просто се промотира родното производство. Какво кара президента на Чехия? А президента Путин? А Японските ведомства какви коли карат? Може като си отговориш на тези въпроси да спреш да пишеш глупости и да поумнееш. Това че съдиха шефа на Хюндай че е хвърлил 1 милиард долара, за да подкупва висши държавни служители, за да си продава стоката, не прави и останалите автопроизводители ***.
  • #18
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До бате ВЕСО ( преди 11 години )
    Батко, най-малко 4 дена ти четем тъпите улигофренични коментари... Обаче искам да те похваля! Днес си написал само 1 коментар до момента, ама се вижда при теб НАПРЕДЪК и подобрение! Изобщо нямаш правописни грешки и ПЕФЕКТНО си се научил да пишеш на български КНИЖОВЕН език! При това положение, сигурно имаш и основно образование, че даже и свидетелсво за управление на МПС. Ти си ГЕЙНИИИ бе бате- няма друг, като тебе!!!
  • #17
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Пропов ( преди 11 години )
    Докато има балъци ще има и тарикати...Баш си е тарикатлък да излъжеш няколко милиона клиента всяка година,че твоята кола си струва ВИСОКАТА цена която и искаш.Е народа вярва и купува.Че и купува "премиум"автомобили с техника на база народна кола и гръмко име Ауди,Ламбоджини,Бентли...Е,като лъжеш милиони всяка година,колко му е да пооматаш правителството!
  • #16
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    До втория коментиращ: На пръв поглед това че Германия няма конк-урс за доставка на автомобили, а директно работи с VW изглежда като корупция но не е така. VW е локомотива на икономиката на Германия и купуването на коли от тях връща тези пари обратно в икономиката, а и подръжа работни места в Германия, така че Германците не са ***. Защо да има конглокс за да доиде Рено и да спечели с по ниски цени ли? И парите да отидат във Франция? Така че това може да е нарушение но Гермаците затова са богати!
  • #15
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Обществена тайна е,че VW и Possche са на държавна издръжка,иначе да са фалирали отдавна.
  • #14
    24 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Зад ВАГ стои цялата държава Германия и ги подпира явно или тайно.Едно от многото нарушения са,че почти всички държавни институции и фирми ползват техни автомобили.Няма конглокси няма нищо,просто купуват само от тях.Такава наглост и безочие никъде няма.Да кажеш,че са евтини,здрави и надеждни може,ама те не са и въпреки това цяла Германия работи за тях.През 2010 немското правителство им отпусна милиарди.Работата се разсмърдя,но бързо е потулиха.Ето така ВАГ искат да стават номер едно.