IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi отложи атаката към върха с 5 години

Компанията от Инголщад се надява да е лидер в премиум-сегмента през 2020 г.

Audi отложи атаката към върха с 5 години

Ръководството на Audi промени своите прогнози, според които компанията трябваше да бъде лидер по продажби в премиум-сегмента през 2015 г. Сега немците се готвят да изкачат върха през 2020 г., а не 5 години по-рано, както бе досега.
Audi отложи атаката към върха с 5 години
За да успее да го направи компанията от Инголщад ще трябва да се пребори с конкуренцията на другите 2 концерна от „голямата немска тройка” – Mercedes-Benz и BMW. Според шефа на Audi Руперт Щадлер борбата се засилва и доказателство за това е фактът, че конкурентите на Audi работят усилено върху нови модели. Това важи особено за Mercedes, където целта е същата – първо да се измести Audi от втората позиция, а след това и BMW от първата.

В Инголщад обаче не се притесняват от конкуренцията. А и резултатите на пазара до момента дават повод за оптимизъм на хората в Audi. За първите 6 месеца от 2012 г. компанията е продала 733 230 автомобила, което е с 12.3 % повече от същия период за миналата година.

„Въпреки сериозните препиятствия пред автомобилните компании най-вече на пазарите в Южна Европа, нашата марка се развива повече от успешно – коментира Щаддлер пред немски журанилисти. – Смятаме, че през тази година ще успеем да реализираме набелязаната си цел, която е 1.4 млн. продадени автомобила”.
Audi отложи атаката към върха с 5 години
Сериозно повишение на интереса към машини на Audi се отлича на пазарите в Корея, Индия и Русия, където те са нарастнали съответно с 50.2, 42.8 и 40.9 %. В същото време на Стария континент се забелязва обратното. На споменатите от Щадлер пазари в Испания и Италия продажите са паднали съответно с 9.9 % и 18.7 %.

0 от 500
  • #11
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Брей, брей тежките експерти пак нямат работа и избиват комплекси тук. Първо ако ги нямаше Фолксваген, ауди нямаше да са това което са, защото ако не знаете парите за развойна дейност на ауди са в пъти повече от това на конглокентите и това се дължи на ВАГ. Второ, говорите за осъзнаване на клиентите спрямо компанията и евентуалния срив, момченца голф е най- продаваната кола в сегмента си от 40 години, кога ще се осъзнаят тези хора? Трето, виеникога не сте се докосвали до такъв автомобил, а коменти
  • #10
    13 rate up comment 7 rate down comment
    то се вижда! ( преди 11 години )
    Мерц, БМВ и Ауди ще отидат там където са Grundig, Saba, Telefunken и Nordmende и Kodak! И няма как да стане по друг начин.
  • #9
    19 rate up comment 6 rate down comment
    бб ( преди 11 години )
    Да вземат да я отложат атаката към върна с 50г! Ауди винаги ще са догонващи БМВ и МБ, защото имат една котва на врата и тя се казва VW. Т.е. друг ги командва и им задава наклон на ... Все пак можем само да пожелаем успех на Ауди, защото както пише в статията, стимулират конкyренцията и карат другите 2 да работят здраво след като има кой да им диша във врата.
  • #8
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    733 230 продажби за половин година!! Преди 5 години продаваха толкова за година. Естествено БМВ и Мерцедес също бяха с годишни продажби под милион бройки. С тези темпове май след 10 години повечето хора ще избират премиум марки вместо евтин талаш като Хюндай или КИА. Може и бакшишите да захлебят и да наритат омразните им корейски кочини и да подкарат хубави коли. И на клиентите да им е кеф като се возят а не от тракане и лопане да не могат радиото да чуят в корейската барака.
  • #7
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Като гледам почти добрижават бройката от милион и половина продажби за година. Проблема на Ауди да стане лидер в премиум сегмента е единствено доброто представяне на БМВ, Разликата не знам дали ще е 100 000 броя, като се има предвид че в продажбите на БМВ влизат и Мини и Ролс Ройс, може би ако има разлика в продажбите само на марките Ауди и БМВ, то ще е нужен фотофиниш. Което говори че Ауди са близо, но дали ще избереш Ауди или БМВ е въпрос на личен избор, защото и двете марки държат близки цени
  • #6
    11 rate up comment 8 rate down comment
    къде са ВАГините ( преди 11 години )
    Къде сте бе ВАГиналчета?Къде се изпокрихте?Коментирайте новината за поредното отлагане!Имам чувството,че АВАГ разчитат на късата памет на феновете си.Тръбят няколко години какви велики проекти имат,какви невероятни коли ще правят,как ще са номер едно и след това ги отлагат нещата.Минават няколко месеца,тъпите фенчета да забравят и започват да тръбят други работи.Имат си платени медии,които им разпространяват лъжите.Вместо да подобрят качеството плащат на медиите.Смешна автокомпания.
  • #5
    14 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ауди,БМВ и Мерцедес са най-добрите марки в света за автомобили от които получаваш всичко. Естествено едно Ферари или Ламборджини ще ти даде много по-спортно усещане на пистата, но хората не ходят всеки ден на пистата. А да отидеш на почивка или до магазина не е най-добрата идея да го направиш с Ферари, но едно РС или М би ти дало почти същата динамика на шосето като едно Ферари и може да вдигне почти същата скорост като Ферари на Аутобана. Като добавим лукса и комфорта е ясно, че това са колите.
  • #4
    20 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Във ВАГ всичко се отлага.Щяха да стават производител номер 1 в света-отложиха го,щяха да правят супер икономичен дизелов хибрид-отложиха го,щяха да пущат е-трон тази година-отложиха го,а сега завалиите от Алди и те отлагат нещо.Смешна фирма за още по-смешни фенове,които им се вързват.
  • #3
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хахахаха горките ВАГени пак се изложиха като кифладжии.Продажбите им се крепят на Китай и Индия, които още не са разбрали що за *** са това.Леко, леко китайците обаче се осъзнават и им връщат *** поради ниското им качество, а в Европа явно чувствително губят клиенти.Ще го духат здраво скоро време.Да не стане така, че да сменят стратегията и да нямат претенции за номер 1 както става и с всичките им измислени проекти, които обявяват, а после закриват?Не бих се очудил.
  • #2
    17 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    На ауди само цената му е премиум.Всичко останало си е един допотопен и трошлив Фолксваген.Нариваш една торба пари за уж премиум кола,а като отвориш под капака си е чисто ФауВе.Според мен това,че са сложили малко кожа и хром не ги прави премиум.Да не говорим,че са крайно ненадеждни автомобили.Факт.