Ръководството на Audi промени своите прогнози, според които компанията трябваше да бъде лидер по продажби в премиум-сегмента през 2015 г. Сега немците се готвят да изкачат върха през 2020 г., а не 5 години по-рано, както бе досега.
За да успее да го направи компанията от Инголщад ще трябва да се пребори с конкуренцията на другите 2 концерна от „голямата немска тройка” – Mercedes-Benz и BMW. Според шефа на Audi Руперт Щадлер борбата се засилва и доказателство за това е фактът, че конкурентите на Audi работят усилено върху нови модели. Това важи особено за Mercedes, където целта е същата – първо да се измести Audi от втората позиция, а след това и BMW от първата.
В Инголщад обаче не се притесняват от конкуренцията. А и резултатите на пазара до момента дават повод за оптимизъм на хората в Audi. За първите 6 месеца от 2012 г. компанията е продала 733 230 автомобила, което е с 12.3 % повече от същия период за миналата година.
„Въпреки сериозните препиятствия пред автомобилните компании най-вече на пазарите в Южна Европа, нашата марка се развива повече от успешно – коментира Щаддлер пред немски журанилисти. – Смятаме, че през тази година ще успеем да реализираме набелязаната си цел, която е 1.4 млн. продадени автомобила”.
Сериозно повишение на интереса към машини на Audi се отлича на пазарите в Корея, Индия и Русия, където те са нарастнали съответно с 50.2, 42.8 и 40.9 %. В същото време на Стария континент се забелязва обратното. На споменатите от Щадлер пазари в Испания и Италия продажите са паднали съответно с 9.9 % и 18.7 %.