IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen инвестира близо 1 млрд. евро в DSG

Заради проблемите с трансмисиите германците ще отворят още един завод в Китай

Volkswagen инвестира близо 1 млрд. евро в DSG

Въпреки продължаващата икономическа криза Volkswagen ще трябва да построи още един завод на територията на Китай за скоростните кутии DSG. Това се налага, след като концернът получи хиляди оплаквания от произведените досега такива трансмисии в азиатската държава. Сумата, която ще вложат немците, е 927  млн. евро.
Volkswagen инвестира близо 1 млрд. евро в DSG
Жалбите започнаха още през 2009 г., като клиентите бяха недоволни от работата на два модела трансмисии DSG - DQ200 и DQ250. Проблемът се оказа доста сериозен и струваше главата на един от топ-мениджърите на компинята Карл-Томас Нойман, който бе принуден да си отиде.

Под натиска на главната агенция за контрол на качеството в Китай Volkswagen обяви, че ще разшири гаранцията, която предлага за скоростните кутии и ще предложи на клиентите си безплатен ремонт. Германците обаче категорично отказват да признаят, че в тези два модела DSG-трансмисии има някакъв проблем, камо ли да обявят сервиизна акция и да ги изтеглят от пазара.

Новият завод ще бъде в Тянцзин, като строежът му започва през август и ще завърши през 2014 г. Предприятието ще произвежда трансмисии DQ380 и DQ500. Общият обем на производство ще бъде около 450 000 скоростни кутии на година.

Към този момент DQ500 се прави само в Германия, като се слага на кросовъра Tiguan. Моделът DQ380 пък е предназначен за китайските версии на Audi Q3 и Golf GTI.

Тагове: dsg
0 от 500
  • #10
    40 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не съм фен на вагените но DSG е много добра трансмисия може китайците да имат проблеми с нея ама имам приятел с мижав тюран с 140к.с. и вече 5 години го кара навъртял му е 150000км. и е много доволен. Веднъж го карах и бях впечатлен от динамиката която придава на този тромав на вид миниван.
  • #9
    56 rate up comment 2 rate down comment
    112 ( преди 11 години )
    "Заради проблемите с трансмисиите германците ще отворят още един завод в Китай. " т.е.VAG ще произвеждат при китайците за да си оправят качеството. ха-ха-ха!
  • #8
    52 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе ще инвестират...тия мухъли не са по инвестициите.Това го правят за производство и последваща печалба не за подобряване на качеството.Качество, надеждност ....ВАГ са над тия неща :-)А оня с мултитроника егати как нагло лъже.Не случаино го слагат на коли само на предно и с по-малки мотори.Ако е по-мощен мотора и е с задвижване 4х4 кирливия мултитроник го пиши бегал след 30-40000км.Сега кара по около 70000 хахахаха.
  • #7
    60 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Много ясно как я обслужва - сменя цялата кутия на 15000 км. Все пак консуматив е това.
  • #6
    60 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Я кажи как е поддържаш тази твоя DSG,че е толкова здрава?:)))За Германия казваш била произведена.Те явно на поточната линия още ги отделят коя СК за коя държава ще е.Сигурно ще кажеш и че някъде го пише а?Ей,хайде по-лекичко с лъжите,а!Хората са пропищели от некачествените продукти на ВАГ.Влез в немския форум на ФВ,за да разбереш за какви чудеса става на въпрос!Направо ще се уплашиш.
  • #5
    66 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Под натиска на главната агенция за контрол на качеството в Китай ......смятай за какво става въпрос.Китайците, които са свикнали с традиционно ниско качество не могат да им търпят ***.
  • #4
    64 rate up comment 4 rate down comment
    Веско ( преди 11 години )
    Ето защо имат такава смешна гаранция от 2 г. и дори нея не могат да изкарат трошащите им се таралястници.Това скоростни кутии,съединители,глави на двигатели,турбота,окачване,кривящи се спирачни дискове са част от мнооогото проблеми на ФВ.Разбира се от компанията никога не признават за проблемите и карат собствениците да плащат от джоба си заради чужди технологични и производствени грешки.Това се нарича нагло и безотговорно отношение към клиентите.
  • #3
    44 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз карам DSG прозиведено за Германия и мисля, че е чудесна кутия, стига да я обслужваш правилно. Незнам какъв е проблема в Китай, но дано да го оправят, щом са си отишли шефове. явно е сериозен. Лек ден от мен и безаварийно ;)
  • #2
    63 rate up comment 3 rate down comment
    pfff ( преди 11 години )
    Най - после им светна , че имат голям проблем
  • #1
    66 rate up comment 6 rate down comment
    къде сте ВАГинали ( преди 11 години )
    Германците обаче категорично отказват да признаят, че в тези два модела DSG-трансмисии има някакъв проблем, камо ли да обявят сервиизна акция и да ги изтеглят от пазара.-----------------------------------------Я ВА*иналните фенчета да го коментират това!То само трансмисиите им да имаха проблеми с мед да ги намаже.То целите им автомобили са бъгави.Няма и как да е след,като са китайско производство повечето им части.За пореден път се доказва,че ВАГ са *** и политиката им е ***.