IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen инвестира близо 1 млрд. евро в DSG

Заради проблемите с трансмисиите германците ще отворят още един завод в Китай

Volkswagen инвестира близо 1 млрд. евро в DSG

Въпреки продължаващата икономическа криза Volkswagen ще трябва да построи още един завод на територията на Китай за скоростните кутии DSG. Това се налага, след като концернът получи хиляди оплаквания от произведените досега такива трансмисии в азиатската държава. Сумата, която ще вложат немците, е 927  млн. евро.
Volkswagen инвестира близо 1 млрд. евро в DSG
Жалбите започнаха още през 2009 г., като клиентите бяха недоволни от работата на два модела трансмисии DSG - DQ200 и DQ250. Проблемът се оказа доста сериозен и струваше главата на един от топ-мениджърите на компинята Карл-Томас Нойман, който бе принуден да си отиде.

Под натиска на главната агенция за контрол на качеството в Китай Volkswagen обяви, че ще разшири гаранцията, която предлага за скоростните кутии и ще предложи на клиентите си безплатен ремонт. Германците обаче категорично отказват да признаят, че в тези два модела DSG-трансмисии има някакъв проблем, камо ли да обявят сервиизна акция и да ги изтеглят от пазара.

Новият завод ще бъде в Тянцзин, като строежът му започва през август и ще завърши през 2014 г. Предприятието ще произвежда трансмисии DQ380 и DQ500. Общият обем на производство ще бъде около 450 000 скоростни кутии на година.

Към този момент DQ500 се прави само в Германия, като се слага на кросовъра Tiguan. Моделът DQ380 пък е предназначен за китайските версии на Audi Q3 и Golf GTI.

Тагове: dsg
0 от 500
  • #30
    42 rate up comment 3 rate down comment
    GM FAN ( преди 11 години )
    ееееее най после си признаха за един от проблеми те им а колко още проблеми имат всеки знае
  • #29
    44 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Проблема не е софтуерен, тъй като въпросните оплакващи се клиенти са недоволни и след смяната на софтуера, при което кутиите им станали дори още по-бавни и бъгави.
  • #28
    41 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не е вярно.Не само DSG са калпави,и обикновените автоматици са им същите тояги.
  • #27
    37 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    loshite *** kak obedinqvat maaznite heyturcheta v tozi sayt... xaxaxa hayde - napravete si edna masova chik*q sega :D :D
  • #26
    44 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Вижте как започва статията "Заради проблемите с трансмисиите ..." И това ако не е признание,не знам кое.В италианското автосписание отдавна писаха,че на практика няма собственик на модел с DSG ,който още в краткия гаранционен срок да не е висял във фирмения сервиз.АутоБилд се правеха на луди,макар,че нито един ваген или ауди не успя да мине 100 000 км. беа да се издъни автоматичнзта кутия.
  • #25
    39 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    опел, рено и форд точно пък са класи над VAG/Audi - говната.
  • #24
    40 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аутомедия започвам да си мисля че нарочно пишете новини, които въвеждат в заблуда чрез добавяне или отнемане на част от текста на истинската новина, която между другото е стара от месец март. Да има описани проблеми, но няма сервизна акция, но за това си има причина, защото проблеми при въпросните 7-степенни кутии е софтуерен и не застрашава безопасноста а който желае и има проблем спокойно може да отиде в сервиза и безплатно ще му сменят софтуера в случая става въпрос за светнала лампа на таблото, шум при смяна на предавките или придърпване при смяната на предавките, кола аварирала, няма! Компанията е заявила че ще разгледа всеки един случай и ще реши всеки един проблем безплатно. Скоростната кутия има заводско 4 години гаранция сега я повишават на 10г.. А строят завода за скоростни кутии в Китай не заради проблемите с трансмисията а заради недостиг на бройки. Тъй като Китайците възроптаха защото част от новия модел на Голф в Китай се предлага с шест-степенна Tiptronic предавателна кутия, предоставена от Aisin Япония замени вместо DSG за 1,6-литровия модел. Но компанията заяви, че това е заради ограничения капацитет на скоростни кутии с два съединителя и затова строи завод. Моля не подвеждайте и не мамете читателите.
  • #23
    36 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е те азиатците докато се научат да ползват автоматик иска време ще го счупят един два пъти и ще се научат. ДиЕсДжи е най-добрата трансмисия в света и за това сега всичките марки правят нейни копия и верси за своите модели.
  • #22
    47 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Великите измамници от VW.Разконспирираха ги.Да са живи и здрави селските им фенове.
  • #21
    41 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Къде е оня ***,който повтаряше като папагал за някакви мултимилионни сервизни акции на Тойота.?Къде си бе мен?