IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen инвестира близо 1 млрд. евро в DSG

Заради проблемите с трансмисиите германците ще отворят още един завод в Китай

Volkswagen инвестира близо 1 млрд. евро в DSG

Въпреки продължаващата икономическа криза Volkswagen ще трябва да построи още един завод на територията на Китай за скоростните кутии DSG. Това се налага, след като концернът получи хиляди оплаквания от произведените досега такива трансмисии в азиатската държава. Сумата, която ще вложат немците, е 927  млн. евро.
Volkswagen инвестира близо 1 млрд. евро в DSG
Жалбите започнаха още през 2009 г., като клиентите бяха недоволни от работата на два модела трансмисии DSG - DQ200 и DQ250. Проблемът се оказа доста сериозен и струваше главата на един от топ-мениджърите на компинята Карл-Томас Нойман, който бе принуден да си отиде.

Под натиска на главната агенция за контрол на качеството в Китай Volkswagen обяви, че ще разшири гаранцията, която предлага за скоростните кутии и ще предложи на клиентите си безплатен ремонт. Германците обаче категорично отказват да признаят, че в тези два модела DSG-трансмисии има някакъв проблем, камо ли да обявят сервиизна акция и да ги изтеглят от пазара.

Новият завод ще бъде в Тянцзин, като строежът му започва през август и ще завърши през 2014 г. Предприятието ще произвежда трансмисии DQ380 и DQ500. Общият обем на производство ще бъде около 450 000 скоростни кутии на година.

Към този момент DQ500 се прави само в Германия, като се слага на кросовъра Tiguan. Моделът DQ380 пък е предназначен за китайските версии на Audi Q3 и Golf GTI.

Тагове: dsg
0 от 500
  • #40
    34 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не само скоростни кутии.Кочините на този измамен производител се разпадат целите на две докато се движат по пътищата.
  • #39
    38 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ОЗНАЧАВА,ЧЕ VW СА НЕКАЧЕСТВЕН ПРОИЗВОДИТЕЛ.J.D.Power не случайно за поредна година ги класира на дъното заедно с Фиат,КАКВОТО И ДА ОЗНАЧАВА ТОВА.
  • #38
    33 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Volkswagen ще трябва да построи още един завод на територията на Китай за скоростните кутии DSG. Това се налага, след като концернът получи хиляди оплаквания от произведените досега такива трансмисии в азиатската държава - КАКВОТО И ДА ЗНАЧИ ТОВА?!!!
  • #37
    38 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Разбиха поредния рекламен мит,за немското качество.Нали се сещате,че няма такъв филм.Тази новина само го потвърждава.В Германия производството е нискокачествено и за това строят завод в Китай.Да се смееш ли,да плачеш ли..:)
  • #36
    36 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нямало нито един случай на аварирала кола.Бати шегаджията си
  • #35
    33 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Все пак няма нито една аварирала кола, да не споменаваме жертви нещо което е обичайно при Тойота-Лексус. Що народ се изтрепа, а що народ се изпоначупи. И що пари се наляха да се купят съдиите, в противен случай щяха да им затворят заводите, пардон заводите бяха затворени
  • #34
    40 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Забелязал съм,че шофьорите на немски автомобили са по принцип хора без собствено мнение.Рекламите са ги облъчили,чели са АудиБилд,чули са в кръчмата,че немските коли били най-добри и без грам да си напънат мозъка да помислят или поне да се поинтересуват как са точно нещата започват да тръбят за великото немско качество.Преди 20+ г. можеше да се говори за немското качество,но от тогава такова няма.Сименс,Бош,Браун,Привилег,Лоеве,Блаупункт,Варта,Осрам,Хела и колите им са Made in China.
  • #33
    38 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нищо не са си признали..Принудили са ги само и единствено в Китай да го направят.Навсякъде другаде си карат по старо му,т.е.клиента да плаща за части,труд и ремонти.Това тяхното си е жива далавера.Хем продават скъпо кочините си хем после сервизите им калкулират огромни суми.Кой е прееб***ни@ се сещайте сами.Само се чудя що за мазохист трябва да си,за да караш немска барака и да наливаш в нея една камара пари и да си губиш времето по сервизи.Нека немските фенове обяснят що за диагноза е това тяхното
  • #32
    36 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Vw май само с Burago могат да се конкУрират. Какво да правиш рекламата за съжаление не прави в завода автомобилите.
  • #31
    43 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    VW Group ли,не благодаря!Предпочитам нещо азиатско и безпроблемно.Колата е да ми върши работа,не да и ставам роб.