IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mazda вади 400 к.с. от новия 2.2-литров дизел

Ще впечатлява американците.

Mazda вади 400 к.с. от новия 2.2-литров дизел

Mazda вади 400 к.с. от новия 2.2-литров дизел
Малко преди състезанията за Голямата награда на Детройт, Mazda Motorsports съобщи, че ще доставя състезателни версии на 2.2-литровия SKYACTIV-D на клиентски отбори, състезаващи се в новия GX клас в сериите Grand-Am през 2013 година.

Състезателният мотор ще използва сериен алуминиев блок с отделени цилиндрови втулки и модифицирани версии на системата за впръскване common-rail и каскадното турбопълнене. Максималните оборотни режими по всяка вероятност ще надвишават тези на серийния SKYACTIV-D - 5200 об./мин.

Двигателите са съвместна разработка на Mazda Motor Corp., Mazda North American Operations и американската компания SpeedSource Engineering, която в момента разработва състезателни автомобили Mazda RX-8 за надпреварата Grand-Am. Тестовете на динамометричен стенд вече започнаха, а тестовете на писта ще стартират през четвъртото тримесечие на 2012 година. Целта е постигане на мощност от 400 к.с. със сериен цилиндров блок.

Според говорителя на Mazda U.S.A. Тома Макдоналд, инженерите смятат, че мощността на двигателя ще е от порядъка на 400 к.с., но пояснява, че точните стойности на въртящия момент и мощността ще бъдат ясни след като Grand-Am определи спецификациите на GX сериите по-късно през тази година.

Базираната в САЩ организация добави новия GX клас с идеята той да включва автомобилни и двигателни технологии, които в момента не участват в популярните серии Rolex. Тя разработва правила за GX, насочени към въвеждането на възможност за използване на алтернативни горива и двигатели като дизели, хибриди, както и горива, различни от бензина.

Засега Mazda не съобщава, кой точно автомобил ще задвижва състезателният дизелов агрегат за сериите GX за 2013 година. Според Джей Аместои, вицепрезидент на Mazda Motorsports North America, състезателният SKYACTIV-D ще бъде “най-авангардният и чист мотор, базиран на сериен агрегат в моторните спортове до момента.” Джон Дуунан, директор на Mazda Motorsports, добавя факта, че дизелът “ще разполага с изключителна динамика и нисък разход на гориво, съчетани с високо качество, надеждност и издръжливост, необходими за производството както на високотехнологични серийни автомобили, така и на победители в състезанията.”

Изпълнителният директор на Mazda в Северна Америка, Джим О’Съливан, отбелязва че дизеловите двигатели SKYACTIV са потенциален стратегически елемент, който ще отличава продуктовата гама на Mazda.

Още за SKYACTIV технологията на Mazda

0 от 500
  • #19
    3 rate up comment 3 rate down comment
    до Фермера ( преди 13 години )
    Гледай си кравите и не дрънкай за металообработки, че пишеш глупости.За обработка на *** с диаментени инструменти пиши след като се запознаеш с явлението АДХЕЗИЯ(в техническата литература се среща и като адгезия)
  • #18
    6 rate up comment 6 rate down comment
    До Triforce ( преди 13 години )
    По принцип нямам нищо против мазда дори много ги харесвама като коли.и никак не бих отказал един 2.2 дизел с 400 к.с :)Но просто исках да затворя устата на всезнайкото Mikan и за това му предложих да погледне малко по назад в годините за да види за какво е ставало на въпрос.
  • #17
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Какво става *** вече и един линк не може да качи човек "
  • #16
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Това за старите блокове за БМВ е вярно, ама темата е за Мазда. Кой от вас ще откаже 2.2 дизел с 400 коня? :)
  • #15
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимния АКЪЛиата ( преди 13 години )
    ГЛЕДАЙ И ПЛАЧИ
  • #14
    10 rate up comment 2 rate down comment
    фермера ( преди 13 години )
    Това за припикаването е истина,но те са използвали блокове от употребявани двигатели.Съвременното металолеене не изисква да престоява с години а след начални металообработки престоява отново в пеща след което се правят точните размери с диамантени инстументи. Когато разгледате желязо-въглеродната диаграма ще разберете че металолеенето и металообработката определят техническото развитие на нацийте!!!
  • #13
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Като гледам колко ти е акъла, май и теб са те припикавали, за да станеш по-умен, ама нещо не се е получило.Абе как може да си такъв к*етен и да пишеш подобни глупости. Това най-вероятно в тунинг форума си го прочел. Типично в техен стил, като се има предвид колко им е акъла на участниците там.Ако искаш да ме обориш дай линк с припикаването! Сигурен съм, че нямаш такъв - пикльо.
  • #12
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Отлежавал е и още как дори е бил захвърлен на земята и работниците са го припикавали :))) за по добро стареене на материала чел съм го някъде в статиите за този двигател и това с припикаването си е докоментирано даже се гордееха с него :)))
  • #11
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Ivan ( преди 13 години )
    izviniavam se za latinicata!tuka otnovo subor na razbirachi..1-vo: dizelut se nujdae ot obem, a mazda ot 2,2 iskat da izvadat 400ks I viarvam, che shte go napraviat;2-ro: samiat fakt, che razrabotvat takuv motor e vpechatlqvashto I pokazva kolko stabilno e razvita qponskiqta dizel tehnologiq;3-to: kude sravniavash benzinov f1 motor, imaiki se predvid specifichnoto im proizvodstvo I normite koito triabva da pokriqt!! kude ?!?! 4-to: nemski trakashti dizeli I koshnici ne iskam I da chuvam!
  • #10
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това, че блока на БМВ е отлежавал по няколко години са абсолютни глупости и митове.Това, че са постигнали огромна мощност е всепризнато и неуспоримо, но първото твърдение си е измишльотина.