IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus пуска купето GS догодина

Моделът ще конкурира автомобили като Audi A5/S5, BMW 6-series и Mercedes-Benz E-class Coupe

Lexus пуска купето GS догодина

Купе на базата на GS ще попълни моделната гама на Lexus през 2013 г. Новият автомобил ще заеме мястото на спрения от производство през 2010 г. SC 430 и ще трябва да се конкурира на пазара с автомобили като Audi A5/S5, BMW 6-series и Mercedes-Benz E-class Coupe.
Lexus пуска купето GS догодина
В Lеxus не крият амбициите си за създаването на луксозен автомобил, чиято цена ще бъде в ценовата ниша между $60 000 и $70 000. Поне такива граници за новия модел очерта шефът на компанията Марк Темплин. В момента седанът GS с най-високото си оборудване стартира от $60 000, като се очаква толкова да струва и новото купе.

Темлин отказа да разкрие какви двигатели ще получи новия модел, който ще бъде със задно задвижване, но очерта възможните варианти. Сред тях са V6 мотор, с който сега разполага GS 350, както и хибридния агрегат, предлаган за модела GS 450h. Очаква се и гореща GS-F версия.

„Не е изключено да има и други варианти, които нашите инженери ще предложат”, коментира шефът на Lexus и уточни, че премиерата купето може да стане факт не по-рано от първото тримесечие на следващата година.

0 от 500
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Доколкото виждам, задното малко стъкълце е сваляемо, заедно с б-колонката. Досега само при мергел го имаше този пиниз.
  • #9
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Анонимен, малка поправка: D4D D-CAT е от 2003. Когато излезе беше с много по-ниски емисии на азотни окиси от немските дизели и ВАГ и БМВ веднага гракнаха срещу него от страх че европейските норми за NOx емисии ще бъдат редуцирани подобаващо в EURO 4 което излезе през 2005. Е, разбира се лобистките им интереси бяха защитени подобаващо и високите нива на емисии останаха.
  • #8
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Също така японците се обвързаха с БМВ във взаимен съюз- японците ще помагат на Бмв в хибридните технологии,където Бмв са изостанали,а хибридните технологии са нещо много по-сложно и трудно от направата на един дизел,какъвто Тойота винаги е произвеждала, при това сред най-добрите дизели са Тойота, но Тойота не иска да влага средства в разработка на следващо поколение малки дизели,които се търсят само в Европа.Иначе големите дизели Тойота продължава да ги произвежда. Ще взема само 1.6 и 2.0.
  • #7
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    2.2 D4D D-CAT дизелът е Тойота и е първият дизел 4 цилиндров със 180 конски сили и с най-чисти емисии още 2005 година, когато германците нямаха такъв дизел! Също така 1.4 дизел 90 конски сили е перфектен Тойота дизел.
  • #6
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    весо,защо тая омраза? Присъща е на простоватите хора. Купето не е клас,измислен от германците,а от американците отново - Пакард.Чети преди да пишеш. Също така знаеш ли кой измисли класа,в който немците започнаха да продават Tiguan?По втората тема- Тойота никога не е взимала дизели от Исузу,нито са изостанали технологично. 2.0 дизела D4D на Тойота дава среден разход в Авенсис 4.5/100км.,което е сред най-доброто в света и е на нивото на динамика на Пасат 2.0 140к.с. дизел.
  • #5
    10 rate up comment 9 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Lexusa shte otvee konkurenciyata kato kuco pile domat
  • #4
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Tozi leksus ot tozi ugul izglejda dobre. mojebi mu e leko smachkana reshetkata, audi sa po-dobri tam...
  • #3
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Дизелите на Toyota/Lexus идват от Issuzu и въпреки ,че за здрави,са абсолютно изостанали технологично поне с 10 години (2.0 126 к.с....).За това японците се обвързаха с БМВ.
  • #2
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Какви дизели от БМВ ще ползва Лексус? БМВ ще им дава само малолитражни дизелчета, които да стигнат само до моделите на Тойота. На Лексус ще му трябват големи дизелови двигатели, за да бори конкуРентите. Освен това ми се струва че авторите на статията са се пообъркали малко. Този Лексус може да е конкуРент на А5,БМВ 3-та сериа купе и Мецедес ЦЛК. Къде отидоха на големите купета 6-та сериа и Е-клас купе. Още повече 6-та сериа според мен трябва да е конглокент на Ес-клас купе имат най-сходен габарит
  • #1
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Lexus така и не се наложи в Европа.Едната причина е в липсата на добри дизели.За това Тойота ще ползва на БМВ двигателите,което според мен не решава проблема.На БМВ дизелите от последните години са много напомпани и също толкова калпави.Така,че Тойота скочи от трън,че на глок.