IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus пуска купето GS догодина

Моделът ще конкурира автомобили като Audi A5/S5, BMW 6-series и Mercedes-Benz E-class Coupe

Lexus пуска купето GS догодина

Купе на базата на GS ще попълни моделната гама на Lexus през 2013 г. Новият автомобил ще заеме мястото на спрения от производство през 2010 г. SC 430 и ще трябва да се конкурира на пазара с автомобили като Audi A5/S5, BMW 6-series и Mercedes-Benz E-class Coupe.
Lexus пуска купето GS догодина
В Lеxus не крият амбициите си за създаването на луксозен автомобил, чиято цена ще бъде в ценовата ниша между $60 000 и $70 000. Поне такива граници за новия модел очерта шефът на компанията Марк Темплин. В момента седанът GS с най-високото си оборудване стартира от $60 000, като се очаква толкова да струва и новото купе.

Темлин отказа да разкрие какви двигатели ще получи новия модел, който ще бъде със задно задвижване, но очерта възможните варианти. Сред тях са V6 мотор, с който сега разполага GS 350, както и хибридния агрегат, предлаган за модела GS 450h. Очаква се и гореща GS-F версия.

„Не е изключено да има и други варианти, които нашите инженери ще предложат”, коментира шефът на Lexus и уточни, че премиерата купето може да стане факт не по-рано от първото тримесечие на следващата година.

0 от 500
  • #20
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Lexus не е лиша марка,но наистина в дизелите издиша сериозно.Мой познат си купи лексус преди точно 2 години ,беше 2.2 дизел и очаквах да е над 200 коня,а той се оказа само 177.
  • #19
    8 rate up comment 2 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Shvabensi tabakeren,Lexus e nai-cenenata marka v USA i po celiya svyat,no tova selskite BG glupaci, porasnali v trabantite na bashtite si nyama kak da znayat
  • #18
    4 rate up comment 8 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    Някой май не знае,че Toyota нямат нитои един техен дизел,имаше статия за това.До един идват от Isuzu.Плюс на тези двигатели е,че са издържливи.Минусите са много повече,изостават по литрова мощност и въртящ момент ,по-шумни и работят недодялано са и са по-тежки от konkuренцията.Това е истината за дизелите на Toyota.
  • #17
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Стига измислици-премислици!През 2008 Авенсис 2.2 дизел беше смешните 150 коня ,та чак до 2010.
  • #16
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Всичко е въпрос на приоритети- както БМВ купуваше дизели от Тойота за Мини,така сега Тойота ще купува дизели за конвертируемите в Европа класове. И също така -нека се разберем - Тойота доста по-отдавна произвежда дизелови двигатели от Бмв. Тойота не иска да влага в разработка на следващо поколение малки дизели ,които се търсят само в Европа. Големите дизели остават производство на Тойота.
  • #15
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Купето е американско въведение, но не немско.
  • #14
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Изобщо не съм се объркал - Бмв има едно доста лоши хибриди,които отстъпват на японските. Съюзът е в помощ за хибридните разработки и батерии. Докато Тойота НИКОГА не е купувала или разработвала дизели с Исузу или Субару. Тойота разработи 1 двигател със Субару - боксер и това е за новото купе. Нищо друго. Тойота дизелите са Тойота D4D и нямат нищо общо с Исузу,ако твърдиш обратното, посочи източник. И Тойота ще купува 1.6 и 2.0 дизели от Бмв,големите дизели остават Тойота.
  • #13
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Табакера! ( преди 13 години )
    Тази табакера може да бъде конcurент само на Nyundai! А Анонимния/Cenitell,doc или каквито са му всичките "позивни" на Дошо/ е толкова далече от нещата за които пише ,че даже не си заслужава времето за обяснение.А колкто до това,как се е родило coupe-то, направо надмина себе си.
  • #12
    8 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Veso, vreme e otnovo da vlezesh v Karlukovo!
  • #11
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Нещо си се пообъркал, Японците и БМВ не са се овързали в съюз и БМВ няма да дава двигатели на Тойота заради съюз а ще им ги продава а японците няма да дават хибридна технология на БМВ защото БМВ си имат такава. Единственото общо нещо между, Тойота и БМВ е че правят обща разработка на батерии. По-този начин ще спестят средства. Тойота купува двигатели и от Субару а със Исузу от преди 4 години раработват общ дизелов двигател. А Yamaha прави двигатели за малолитражната Тойота iQ.