IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus пуска купето GS догодина

Моделът ще конкурира автомобили като Audi A5/S5, BMW 6-series и Mercedes-Benz E-class Coupe

Lexus пуска купето GS догодина

Купе на базата на GS ще попълни моделната гама на Lexus през 2013 г. Новият автомобил ще заеме мястото на спрения от производство през 2010 г. SC 430 и ще трябва да се конкурира на пазара с автомобили като Audi A5/S5, BMW 6-series и Mercedes-Benz E-class Coupe.
Lexus пуска купето GS догодина
В Lеxus не крият амбициите си за създаването на луксозен автомобил, чиято цена ще бъде в ценовата ниша между $60 000 и $70 000. Поне такива граници за новия модел очерта шефът на компанията Марк Темплин. В момента седанът GS с най-високото си оборудване стартира от $60 000, като се очаква толкова да струва и новото купе.

Темлин отказа да разкрие какви двигатели ще получи новия модел, който ще бъде със задно задвижване, но очерта възможните варианти. Сред тях са V6 мотор, с който сега разполага GS 350, както и хибридния агрегат, предлаган за модела GS 450h. Очаква се и гореща GS-F версия.

„Не е изключено да има и други варианти, които нашите инженери ще предложат”, коментира шефът на Lexus и уточни, че премиерата купето може да стане факт не по-рано от първото тримесечие на следващата година.

0 от 500
  • #30
    9 rate up comment 0 rate down comment
    фермера ( преди 13 години )
    весо,в инфинити вътре всичко е кожа а на дисплейчето 9"се вижда птичи поглед от четири камери.двигателя в V6 дизел какъвто лексус няма!
  • #29
    10 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Veso, ti si na 41g,ama si s akul na 17 godishen kelesh!Po4eti malko pove4e,pokarai japonska kola i ti garantram,4e sled 3 dena druga pesen shte zapeesh.Slushai batko si!
  • #28
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    С такова по-културно говорене те разбирам.Ти по принцип говориш доста нечленоразделно и с някакви странни звуци и крайни мнения,при които не може да очакваш разбиране.
  • #27
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Дизайнът е въпрос на вкус - на мен Лексус ми харесва много.
  • #26
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Не струва! ( преди 13 години )
    Подобна форма имаха купетата в средата на 90-те год.Дори 1-ва генерация на CLK е много по-красива!Табакера не е, но и купе не е.
  • #25
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Туарег е паркетка - нито в гората е проходим,нито на магистралата е по-бърз от мощни леки коли- само харчи много- иначе напълно безсмислен. Не това е целта на истински СУВ.
  • #24
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Като харесваш немска,защо висиш в темата за Лексус да ни убеждаваш? Ти си се заклещил в тая тема, не съм те канил,нито имам против да харесваш немски. Както ние имаме право да харесваме японски автомобили.
  • #23
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Второ- Японците правят много бързи коли, немците в 90% от производството си правят бавни коли като Пасат дизел 140 коня или Голф 1.4,1.6 или 2.0 дизел 105 коня - това са им най-продаваните, или Фиеста 1.25 70 коня, обръщам се към японските- базова Тойота излиза със 100 коня от завода от 1.3, базов Голф излиза с 80 коня от 1.4?! Това говориме за инженерен потенциал. Обръщаме се към друга- Хонда s2000- хем достъпна, хем бърза. Инфинити - най-бързия хибрид и т.н.
  • #22
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Za veso -първо, Ланд Крюзер не е за състезания по пътищата,а сериозна офф-рпуд машина- най-добрата бих казал. Той не е конструиран за бързи завои,нито за много бързо каране, над 180км./ч. със Сув не е добра идея, а и не това е целта на тази машина. Къде има пластмаса,където немските нямат? БМВX5,което е паркетка има пластмаси и по дръжките, и по таблото. Като не ти харесва Ланд Крюзер,що не се качиш в Лексус? Второ- Японците правят много бързи коли, немците в 90% от производството си правят б
  • #21
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Този дизел е от 2005 година в продажба със 177 конски сили,когато никоя друга марка не предлагаше толкова мощен 4-цилиндров дизел. Дизелите на Тойота са Тойота и нямат нищо общо с Исузу! Исузу не предлагат такива малки дизели дори. Който го оспорва, да посочи източник. А Тойота дизела 2.2 на Авенсис е с 2 степени на мощност - 150 к.с. и 177 к.с. още от 2005 година. Но трябва да се знаят тези работи преди да се пише.