fallback

Евтини колани правят задната седалка опасна

Сигурността се оказва лукс.

Задните седалки на автомобилите не са по-безопасни от предните, дори напротив. Оказва се, че заради по-евтините предпазни колани задните места в автомобилите носят по-голям риск от сериозни наранявания при катастрофа, разкрива разследване на DW (Дойче Веле).Това се потвърждава и от статистиката за катастрофи на ADAC, която показва, че седящите на задните места в колата имат по-сериозни наранявания в областта на торса, от седящите на предните седалки.Причината е, че масово производителите на автомобили поставят предпазни колани с обтегачи само на предните места. Задните оборудват с обикновени - заключващи се.Изключение правят марките Volvo и Mercedes, както и луксозни автомобили като Audi A8 и Volkswagen Phaeton. За останалите (не луксозни) коли на пазара предпазните колани с обтегачи за задните седалки се предлагат в допълнителното оборудване.Подобна "екстра" за задните седалки би оскъпила колите с по около 140-150 евро, при масово производство, сочат резултатите от проучването на Дойче Веле. Нищожна сума на фона на цената на един нов автомобил.Още по-нелогичното в случая е, че при краш-тестовете на Euro NCAP няма категория за наранявания на възрастни, седящи на задната седалка. Оценяват се единствено нараняванията по "дъмитата" (манекени) в детските столчета. Причината е, че според производителите и изпитателите, задната седалка се използва сравнително рядко от възрастни.*При катастрофа, предпазният колан с обтегач придърпва тялото към сделката и по този начин значително намалява нараняванията. Заключващият се колан (блокира при рязко опъване) не бива да бъде бъркан с този с обтегач.

Тагове: Euro NCAP
fallback
  • #26
    Началника ( преди 12 години )
    доше, не четеш. Нали ти казах със сходни мотори?! Екстрите няма да ги добавям, понеже тогава цените ще хвръкнат доста нагоре.Lexus LS460 с 381к.с. - 149.900 лв730d е само със 245коня, така че отпада.BMW 750i с 407к.с - 181.910 лв.Audi A8 4.2FSI с 372к.с - 185.137 лв.M-Benz S500 с 435к.с - 196.276 лв.Ясно е че са по-скъпи, но за разлика от лексус предлагат и по-слаби и по-евтини модификации. Наистина бях изумен че има s-ка за 120 хил без ддс!
  • #25
    Анонимен ( преди 12 години )
    Eх, началник, да пишеш за марка която не познаваш е признак на унизително интелектуално ниво. Но унизителното интелектуално ниво е необходимост за да си фен на немските талиги. А сега да повторим упражнението при по-големите модели: Lexus LS460 - 149900 лвBMW 730d - 146340 лвAudi A8 3.0 TDI - 141341 лвMercedes S250CDI - 142860 лвЩе кажеш Лексуса е с V8, пък другите с малки тракащи дизелчета - ами така е, и точно по това се отличават качествената лимузина от жалките имитации.
  • #24
    Началника ( преди 12 години )
    Олеле какъв ***, сравнява ми бенц А класа и А1 с напудрена трошьота ама от среден клас! Момче, вземи се в ръце. Все едно да ми сравняваш поло, астра и S-класа. Дай нещо реално, с- класа със А6 и там аналога на лексус. Не съм запознат с тази примитивна марка, иначе щях да ти дам и модел. И бъди сигурен че като ги направиш с сходни двигатели и сходни екстри винаги европейското ще е по-скъпо. Защото европейското дава имидж, точно като италианския костюм.
  • #23
    doc ( преди 12 години )
    Хахаха. бил бил баровец. мухахаха. това е вица на годината. Точно това не можеш да разбереш, драги ми селянино. Има огромна разлика между това да си баровец и това да имаш пачки. Бил винаги е бил нормален човек, носи номрални дрехи, кара нормални коли и не се впечатлява по лукса. Така че е възможно да кара лексус -напудрена тойота на ниска цена. Но всеки истински баровец никога не би заложил на японски кошник. А, доше, стига с този принц. Той е единствения който кара лексус. Кажи още един? Няма!
  • #22
    До Началника ( преди 12 години )
    Като те гледам как пишеш и какъв ти е изказа, мога да си те представя на бизнес среща само като пиколо на хотел, отваряшо вратите на луксозните коли, за да слязат/качват истинските бизнесмени.
  • #21
    Анонимен ( преди 12 години )
    До смешника с италианските костюми: абе къде ги тия маркови костюми дето са по-евтини от C&A и H&M? Щото немските "премиуми" са бая по-евтинджос от Лексус:Lexus CT200h - 54900 лвBMW 116d - 47790 лвМБ А160 - 38200 лвАуди А1 1.2 TFSI - 32056 лв Големи комедианти пишете в тоя сайт, ей!
  • #20
    Анонимен ( преди 12 години )
    Принца на Монако се ожени в Лексус, за простолюдието беше наел 200 БМВ-та 7 серия. Краля на Норвегия и кралицата на Дания също са с Лексуси. Но наш *** по-добре от тях разбира коя марка е "класа" коя не е. Ха-ха!
  • #19
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ти на каква бизнес среща ще отидеш бе селъо! Ти от затънтената провнция със заплати от 700 лева на каква бизнес-среща ще отидеш,че чак се правиш на знаещ. Баровците карат и Лексуси, Бил Гейтс има Лексус. Никой баровец не е по-богат от Гейтс. Лекса е най-доброто. Аудито е напудрен Фолксваген.
  • #18
    Началника ( преди 12 години )
    доше, лексуса ако ще самозаключващ колан да има и палене като на бентли с гласово управление пак не лих го купил. Защото като отида на бизнес среща и всички пристигат с А8-***, ML-и, Х6-***, 7-*** и прочие е норвално и аз да излезна от нещо с класа. А не със смешен лексус, на който веднага ще ми се смеят че е напудрена тойотка. Така че това е проблема на лексус, сигурно не са лоши но в висшите среди си има очаквания. Както нося италиански костюм а не такъв от H&M или C&A ако това ти говори нещо..
  • #17
    Анонимен ( преди 12 години )
    "След което си замълчаваш като ***, защото така изисква доброто възпитание." то доброто възпитание не задължава да говориш за посиране, ама карай - постигна целта си - ще си купя Лексус заради теб!
fallback
Последни