IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota готви приемник на Supra

Японците работят върху хибрид с мощност над 400 к.с.

Toyota готви приемник на Supra

Инженерите на Toyota са се върнали към работата върху приемник на модела Supra, разкри Motor Trend. Автомобилът ще бъде построен на платформата на показаният преди време прототип GRMN MRS (Gazoo Racing tuned by the Meister of the Nürburgring).
Toyota готви приемник на Supra
В японския концерн са се спрели на шаси със средно разположен мотор. Автомобилът ще бъде задвижван от хибриден агрегат, в който влизат 3.5 литров, бензинов V6 двигаел и два електромотора, поставени в предните колела. Сумарната общност на агрегата ще намине 400 к.с.
Toyota готви приемник на Supra
Серийната версия на хибрида със самостоятелно задвижване и на четирите колела най-вероятно ще получи и ново име. Лично шефът на Toyota – Акио Тойода, който е голям фен на спортине коли и на състезанията, наблюдава развитието на проекта. Очаква се приемникът на Supra да бъде готов през 2015 г., като цената на автомобила ще бъде не по-малко от $60 000.

Тагове: toyota supra grmn
0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Ima edin komik Veso parcala,da ne si mu rodnina
  • #23
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Когато излезе нов японски или френски модел-феновете или го харесват или не,не му възприемат футуристичния дизайн.Когато излезе обявен за нов немски модел, най-фанатизираните му почитатели (в Германия обичайно)се "разплакват" от прекалените за тях промени,а останалите им почитатели-се възхищават на същите, макар и с мъка след многократно взиране забележими промени.
  • #22
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 11 години )
    весо бе, защо под всяка статия за японска техника демонстрираш колко *** и ограничени сте фенчетата на немските кошници? Да не те тресат комплекси нещо, а?
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Колко си *** - Форда е 700 кила, а Королата 1100кг. И ти ги сравняваш...Кажи му шофъор на немска таратайка и го остави повече.
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Лелее, само като се сетя какви кисели селяни карат немските колички и се смея много весело. Празия лук им излиза под потниците. Какво да обясняваш на селяка.
  • #19
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хич не ми пукаш селъо.Карай немската еднодневка и се радвай на танка си.
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    *** си бе Веско - сравняваш спортна модификация на Форд 700 кила със семейна Корола 110 кг.Не си ли ***,а?
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Смачкания товарен вагон А4 на Аудинцата що не го изкарате на писта или на път със завои ,Супрата ще го скъса. Също така за коя Супра говориш,ако е МАрк4 Турбо ще скъса Аудинцето,нищо,че е модификация от 92-ра!!! А удинцето от 2001г. Също така нека излезнат на магистрала -Супрата кове 300км./ч. без доработки!!!
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Азия е истината- оттам техника, коли,точни часовници. Оттам дори роботите в заводите на германските марки коли. Япония е най-големият производител на коли. Много повече японски коли Япония продава на германчетата отколкото те немски в култовата Япония!
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Доста е *** Веско - сравнява Ескорт XR3,дето тежи 700 кила и е 110 коня с Корола,която е стандартна нито Р3,нито е ГТ,нито нищо, стандартна 1.6 110 коно. но тежи 1100кг. Има-няма 400 кг по-тежка със същите коне! И съм убеден,че е вървяла почти наравно с куцото ескортче,което тежи колкото трабант.Ахаха