IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

И Mazda преминава на 4-цилиндрови мотори

Готви ванкелов Skyactiv двигател.

И Mazda преминава на 4-цилиндрови мотори

Буквално вчера съобщихме, че във Volvo са решили да преминат изцяло на 4-цилиндрови двигатели и по този начин да се откажат от пет и шест цилиндровите си агрегати. Същото смята да стори и друг голям производител – Mazda.
И Mazda преминава на 4-цилиндрови мотори
Пред изданието Motor Trend вицепрезидентът на американското подразделение на компанията Робърт Дейвис поясни, че новата технология на Mazda – Skyactiv, няма да включва V6 мотори. Сега такива агрегати се предлагат на моделите като Mazda6 и CX-9, но съвсем скоро те ще бъдат заменени от „четворки” с турбо (на снимката).

Японците обаче не смятат да се отказват от неособено екологичния и лаком ванкелов двигател. По него ще бъдат направени редица подобрения, според технологията Skyactiv – намаляване на триенето между компонентите, които ще бъдат и доста олекотени, промяна на формата на горивната камера и на мястото на разположение на свещите. Всичко това ще трябва да позволи на този агрегат да отговаря и на най-строгите екологични норми.

Тагове: SkyActiv
0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 2 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Абе то и Тойта не е създала хибрида ама го въведе масово...тя само го използва
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    До колегата, коментиращ иновациите по-долу на ВАГ. Копозитните материали и торсен диференциала нямат нищо иновативно, идващо от ВАГ групата, много други марки коли ги използват, и то доста отдавна. И преди да ме контрират разни Ауди фенчета, Ауди не са компанията, създала торсена, тя само го изпозва.
  • #16
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    Хаха, Анонимния с ПЕНКИЛРИТЕ пак се появи за радост на всички!Нещо си кисел гледам, да не съм те жегнал с поселдните коментари?Или пак си пренапрегнал мозъчната си гънка?Щади я, че ти е единствена:). Не знам в какви разходи на масло все ме замесваш, но никога не съм кометирал подобна тема. Много отдавна карам само чисто нови автомобили и темата колко масло гори не е меродавна за мен. Ама нищо, ти сигурно пак много си бързал, както винаги, и си ме припознал с някоe другo кретеноподобно като теб.
  • #15
    1 rate up comment 4 rate down comment
    до Д ( преди 13 години )
    поредния пример че в уики пишат откровенни глупости . Мазда , както НСУ и всички големи производители включително и ВАЗ си купуват патента за ванкела . Какви тестове за надежност не е успял да премине след като NSU Ro 80 се произвежда между 67-*** и 77-*** година9пак справка уики) ? Може би теста на времето ?
  • #14
    2 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    GDI имаше проблеми и в европа в началото - нещо със сярата в бензина не се оправяше. а в момента не знам дали мицубиши особено го произвеждат.а газ на такива мотори се слага, но по специални системи. на всеки 3-4 такта се парви и по едно впръскване на бензиновите инжектори за да се охлаждат.
  • #13
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Д до Sky: ( преди 13 години )
    Мазда не са купили никакъв патент, работили са заедно с NSU след сключен договор. NSU са били първите да пуснат автомобил с такъв двигател, но той не е успял да премине тестовете за надеждност. По-късно Мазда са успели да решат някои от основните механични проблеми на този двигател и да създадат работеща версия, готова за пазара. Справка, Уикипедия: http://en.wikipedia.org/wiki/Wankel_engine#History
  • #12
    20 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 13 години )
    Мда, GDI си е прекрасен двигател, но понеже не носи на газификация, българина е решил, че двигателя не струва.
  • #11
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Sky ( преди 13 години )
    Само са сведение на Анонимен, че ванкелът е изобретен от НЕМЕЦ - Ф. Ванкел в 1954 г., а през 1960 г. в ГЕРМАНИЯ е произведен първия автомобил с такъв двигател NSU Prinz. Особено привлекателен беше NSU Ro80, ако не се лъжа беше и автомобил на годината. След това патента беше продаден на японците от Мазда....
  • #10
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Фиат ще ги спука!!
  • #9
    9 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    аз карам даже TFSI и не ми гори масло. даже след чипосването. кви са тия 850г на 1000км? маслото ми е под 4,5л и ако бе така как щях да карам 15000км на до смяна. я посмятай малко. веднъж доливах към 300-400г след 12000км, но турбото винаги изгаря по малко. а германците са имали ванкел справка NSU. вярно че най вироглави са мазда - още се мъчат, но разхода никога няма да могат да го свалят. проста физика. а БМВ ваноса още се ползва и то много ефективно. а ВАГ има Вариокам при порше и велвелифт.