IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

И Mazda преминава на 4-цилиндрови мотори

Готви ванкелов Skyactiv двигател.

И Mazda преминава на 4-цилиндрови мотори

Буквално вчера съобщихме, че във Volvo са решили да преминат изцяло на 4-цилиндрови двигатели и по този начин да се откажат от пет и шест цилиндровите си агрегати. Същото смята да стори и друг голям производител – Mazda.
И Mazda преминава на 4-цилиндрови мотори
Пред изданието Motor Trend вицепрезидентът на американското подразделение на компанията Робърт Дейвис поясни, че новата технология на Mazda – Skyactiv, няма да включва V6 мотори. Сега такива агрегати се предлагат на моделите като Mazda6 и CX-9, но съвсем скоро те ще бъдат заменени от „четворки” с турбо (на снимката).

Японците обаче не смятат да се отказват от неособено екологичния и лаком ванкелов двигател. По него ще бъдат направени редица подобрения, според технологията Skyactiv – намаляване на триенето между компонентите, които ще бъдат и доста олекотени, промяна на формата на горивната камера и на мястото на разположение на свещите. Всичко това ще трябва да позволи на този агрегат да отговаря и на най-строгите екологични норми.

Тагове: SkyActiv
0 от 500
  • #8
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Субарукретена ли пише тук!? Само неговата японска кола не израсходва масло:). Ако пише Дошо ще му припомня, че твърдеше как малките мотори 1,4 тси нямат будеще, а сега се оказа че всички включая тойота правят такива.
  • #7
    8 rate up comment 12 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Точно така , набутали са *** на клиентите си , и затова увеличават продажбите...ще ви се...
  • #6
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И каква им е фаидата от директното впръскване на малките мотори?Две поколения по-стари японски мотори са с по-нисък разход.Мицубиши се опитали....те и БМВ опитаха ваноса ама не им се получи, а ВАГ такова животно изобщо нямат, швабето ванкел нямат и освен всичко друго не могат да правят коли като цяло.В японското е истината.
  • #5
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Искаш да кажеш маслояда ФСИ.А ДСГ е една голяма говня, поне произведена от тях.Това, че са набутали някакъв ненадежден *** на клиентите нищо не значи.Големото ФСИ е причината много хора на запад да се откажат тъпата и без това марка Ауди.То и на мен да ми кажат, че по производствените им стандарти 850гр масло на 1000км е нормално да харчи и аз ще им тегля една майна на ***.
  • #4
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    електроно управление на клапани, дирекно впръскване (вкл на малките мотори) скорости с двоен съединител( другите започнаха да слагат такива едва на скоро) влагане на леки композитни материали, торсен диференциал, ..... Прав си никаква иновация :))
  • #3
    6 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Брей, брей писането на хейтъри много ме радва. Жалко, че не четеш иначе щеше да знаеш, че ФВ е една от марките заедно с бмв инвестиращи най-много в иновации, но защо ти е да четеш като можеш да направиш съчинение по картинка.
  • #2
    7 rate up comment 19 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Точно така нищо ново , освен може би дирекното впръскване на горивото в работните цилиндри "FSI" , което Митцубиши се мъчиха да въведат през края на 90-те год. но нещо не им се получи..или DSG -трансмисията , нищо ново...дай да лаеме само ...
  • #1
    30 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Мазда е високотехнологична марка.Авомобилите им са супер надеждни, обаче.....Закъсали са го заради тия нови разработки и стремежа към качество.Ако искат да се оправят да гледат от ВАГ - никакви иновации, никакви подобрения, постоянно разширение на гамата от модели без влагането на нови агрегати, сиситеми и т.н. само една и съща техника в продължение на десетилетие и разработване единствено на фарове, стопове и други купета, всичко друго под тенекиите същото и като преди 5-7-10години.