IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus работи върху следващия LFA

Очакванията са новата машина да е 2 пъти по-мощна и по-скъпа от сегашната

Lexus работи върху следващия LFA

Японската компания Lexus само за няколко седмици успя да продаде целия тираж на суперколата си LFA и това доведе до начало на работата върху следващата версия на машината.
Lexus работи върху следващия LFA
Очакванията са Lexus LFA II да превъзхожда почти във всичко своя предшественик (на първата снимка). Според изданието Motоrward новият автомобил ще бъде два пъти по-мощен от сегашния, който разполага с мотор с мощност 560 к.с.

Освен това следващото поколение ще бъде и 2 пъти по-скъпо, като цената му ще бъде между $800 000 и $ 1 млн. Не е изключено тази сума да бъде платена за автомобил, който съчетава бензинов двигател и електромотор, тъй като според източници от Lexus основният конкурент на новото LFA на световния пазар ще бъде Porsche 918 Spyder (на втората снимка).
Lexus работи върху следващия LFA
Германският суперавтомобил в момента преминава тестове на италианската писта "Нардо". Той има 4.6 литров бензинов V8 мотор от състезателния ALMS LMP2 RS мощност 578 к.с. и два електрически двигателя. Единият от агрегатите е свързан със 7-степенната трансмисия, а вторият е разположен на предната ос.

Общата мощност на хибридния агрегат е 780 к.с., а въртящият момент е 750 Нм (950 Нм в режим "overboost"). Porsche 918 Spyder ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 3 сек., а максималната му скорост е 325 км/ч.
 

0 от 500
  • #16
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ДА те питам тогава Порше като нямат опит с джиповете защо пуснаха Кайен?ЗАщо му лепнаха такава цена след като никога не са правили такова нещо?ДА не говорим, че има малко общо с Порше.Такива като тебе са готови да дадат една торба пари за опкован по-друг начин Фолксваген(а тия убитаци от къде накъде лепят такива цени като и те не са правили джип до сега) ама ако е нещо дето мутрите не го карат значи не става а?
  • #15
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    10 цилиндров мотор с размера на 8 цилиндров и тегло на 6 цилиндров.Казанчето за водата за чистачките му е в багажника.Всичко е направено с цел идеалния баланс.Това е връх в автомобилното проектиране.Ако беше е емблема на Порше щеше да се надрискаш от кеф, че великите немски инженери са го направили.Е да ама те такова нещо никога не са правили и няма и да направят.Какво означава качество ли?Това за такива като теб е абстрактно понятие и за това гледат само емблемата.
  • #14
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това, че баба ти меси хубави баници, не означава, че и лазанията и е върха. Ако баба ти преди това никога не е готвила лазаня положението става още по-лошо. Щом има хора, които да си дадът парите за този експеримент хубаво. Сигурен съм, че тези които си го купуват този автомобил имат поне още един спортен автомобил в гаража си, и той вероятно е или феррари или порше.
  • #13
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Трагедията е, че продукт от компания, която няма никакъв опит в дадена сфера се слага някаква извънземна цена. Обикновените фенове на тази компания, които си купуват неините продукти си мислят, че двата продукта въпреки че са различни, но бъдейки от една компания ще станат. Тойота няма много богат опит със спортни автомобили, да не кажем никакъв, никакви спортни традиции. За какъв спортен автомобил говорим тогава!? Какви качества!? Какво означава качество!? Нищо не превъзхожда, ами е реклама.
  • #12
    18 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ДА ме извиняваш и ти ама тоя Лексус е едно технологично ниво дори над ГТР.А бизнесмените дето ще се смеят на тоя дето има Лексус може да са само наши родни бизнесмени плод на ерата на мутрите от 90-те години.*** в к'ви зомбирани потребители сте се превърнали бе хора.В такива стереотипи сави вкарали, че дори не е смешно.Уж младите трябва да сме отворени към света а масово цари тесногръдие.Всеки е готов да даде пари за една емблема не за качества на каквато и да е стока.ТРАГЕДИЯ!
  • #11
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да ме прощават от тойота, ама те никакви ги няма в състезанията, нямат никаква спортна история. Изведнъж вадят някаква спортна кола и и искат една камара с пари. Нисан ГТР ( японският еталон за супер спортен автомобил) има реномето, историята името Годзила и пак е по евтина..... Бизнесмените като се фукат какви спортни автомобили имат и някой като му каже тойота/лексус ще настъпи егати смеха.
  • #10
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Felix The Cat ( преди 13 години )
    Dali i tozi pat dvigatelyat shte bade razrabotvan otnovo savmestno s YAMAHA!?
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    reventon ( преди 13 години )
    2-no po-mo6ten dobre,2-no po-skup opredeleno ne e dobre
  • #8
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Moga da se saglasia s teb.No ako v Maranelo biaha poiskali i po 1milion za Enco pak 6tiaha da gi polu4at,a te obiaviha 600hiliadi.Ti sam kaza ,4e osnovata e pari.C8 na Alfa e s tehnika ot Ferrari(Mazerati),500br. za Coupe i 500br. za Cabrioto,sega cenata im samo raste,a i se predlagat mnogo po malko br. na vtori4nia pazar.PR. e vra4vaneto na 8C v specialen za celta restorant v Italia(strahoten PR)+kufarite s logo na Alfa...Klasika v PRa.!
  • #7
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Sega sa pari kartinite ,kato gi e narisuval ne sa struvali ni6to, i e umrial v ni6teta,primera ti s hudojnicite nikak ne e podhodia6t v slu4aia.