IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus работи върху следващия LFA

Очакванията са новата машина да е 2 пъти по-мощна и по-скъпа от сегашната

Lexus работи върху следващия LFA

Японската компания Lexus само за няколко седмици успя да продаде целия тираж на суперколата си LFA и това доведе до начало на работата върху следващата версия на машината.
Lexus работи върху следващия LFA
Очакванията са Lexus LFA II да превъзхожда почти във всичко своя предшественик (на първата снимка). Според изданието Motоrward новият автомобил ще бъде два пъти по-мощен от сегашния, който разполага с мотор с мощност 560 к.с.

Освен това следващото поколение ще бъде и 2 пъти по-скъпо, като цената му ще бъде между $800 000 и $ 1 млн. Не е изключено тази сума да бъде платена за автомобил, който съчетава бензинов двигател и електромотор, тъй като според източници от Lexus основният конкурент на новото LFA на световния пазар ще бъде Porsche 918 Spyder (на втората снимка).
Lexus работи върху следващия LFA
Германският суперавтомобил в момента преминава тестове на италианската писта "Нардо". Той има 4.6 литров бензинов V8 мотор от състезателния ALMS LMP2 RS мощност 578 к.с. и два електрически двигателя. Единият от агрегатите е свързан със 7-степенната трансмисия, а вторият е разположен на предната ос.

Общата мощност на хибридния агрегат е 780 к.с., а въртящият момент е 750 Нм (950 Нм в режим "overboost"). Porsche 918 Spyder ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 3 сек., а максималната му скорост е 325 км/ч.
 

0 от 500
  • #46
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Субарукретена, ограмотявал!? Тогава защо не ни светнеш как го правиш този фокус 500 000км да не сменяш масло. Ограмотини, че не знаем. Амартисъори не си сменял никога, брей, брей! Чакам да ме ограмотиш как стават тези номера:))). Сигурен ли си, че имаш или имал някакъв автомобил, или просто не си сменял маслото защото тати го прави.
  • #45
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Субаруфен - да, прав си до някъде, но и Тойота развали Субару и даже по статистика, вече само около 1/2 от хората, карали субари си купуват. Преди 20 години бяха 80% :) Та... същата работа :)Само Хондаджиите гледат да не сменят марката, но и те правят някой път изключения :)
  • #44
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Субаруфен ( преди 13 години )
    Тук пак се е появил тъпака с пенкилера, който още не проумява, че в този форум пише не само един фен на Субару. То си е за чудене, защото на фона на всеобщата глупост, хората, които карат Субару винаги изпъкват, но ние имаме мисия - да ограмотяваме ***.-))) Стига сте хвалили таз велика марка Порше - каквото беше, беше. До три години ВАГ ще им видят сметката окончателно. И ще има Ауди-Порше, Пасат-Порше и прочие дървени колици.
  • #43
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "Бичкията" spi spokoyno - nikoga nqma da go karash! :D :D :D
  • #42
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ejj, kakvi sa tia hora,koito pishat kozunak s G???
  • #41
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Nomer 1 sa v servizite nemskite koli. haaahaha
  • #40
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Айде ако баба ти утре направи пица, тя ще е по добра от на итлалианците. Ти си сигурен в това вероятно защото тя прави хубав козунаг!? Айде малко да ви жегна http://***.manager.bg/news/germanskite-koli-sa-nomer-edno
  • #39
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Бичкията ( преди 13 години )
    aBE какво е това порше с кюнците на снимката бе, това ще ме е срам да го карам като *** печка е.
  • #38
    11 rate up comment 9 rate down comment
    LEXUS LFA ( преди 13 години )
    Lexus продава бутикови супер-спортни коли. Порше продава евтини масовки пред Лексуса. А тоя Лексус е жестока кола.
  • #37
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    "Е да ама те такова нещо никога не са правили и няма и да направят."Кои? От Порше ли? Ама това сериозно ли? А не бяха ли те първите, които сложиха резервоара под предното стъкло и го разделиха на секции като радиатор, да може при завой с пълен резервоар, теглото на горивото да влияе минимално? Бре, колко били просто инженерите от Порше! А японците се сетили да сложат казанчето за чистачките в багажника.Може и аз някой път да пиша глупости, ама вие направо ми оправяте настроението!