IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Skoda ще спира корейското нашествие в Европа

Чрез чешката марка Volkswagen AG ще налага редица надеждни и евтини модели

Skoda ще спира корейското нашествие в Европа

Южнокорейският алианс Hyundai-KIA си е поставил амбициозната цел да стане лидер на пазара в масовия сегмент и неговите автомобили добиват все по-голяма популярност. Особено в Северна Америка и Европа, което няма как да не притеснява големите концерни.

Затова и един от тях - Volkswagen AG, смята да се противопостави на тази тенденция, като основното му оръжие ще бъде марката Skoda. Нейните бъдещи модели ще трябва да спрат нашествието на Hyundai и KIA най-вече на Стария континент, като ще предложат високо качество и достъпни цени.
Skoda ще спира корейското нашествие в Европа
Първият удар трябва да бъде нанесен с третото поколение на Skoda Fabia, което ще се появи на пазара след 2 години. Както повечето нови модели на VAG и то ще бъде построено на новата платформа MQB. Благодарение на това вътрешното пространство на автомобила ще нарасне, а обемът на багажника ще достигне 350 л. Машината ще бъде обзаведена с ново поколение трицилиндрови, икономични турбодизелови двигатели с мощност от 75 до 90 к.с. Външността на автомобила също ще претърпи сериозни промени, като предната част ще се доближава до концепта MissionL (на снимките).
Skoda ще спира корейското нашествие в Европа
Силен коз ще бъде и новото поколение Octavia, което също ще порасне на размери. Платформата му също ще бъде MQB. Преди това обаче ще се появи седанът Rapid, който няма да има нищо общо с показания неотдавна модел, носещ същото име и който се произвежда в Индия. Екстериорът на новия Rapid ще се доближава до този на SEAT Toledo, чието последно поколение показаха на изложението в Женева миналия месец. Дебютът на автомобила ще бъде на изложението в Париж през септември, а през януари 2013 г. той ще бъде на разположение на дилърите.

През есента чехите ще покажат и следващото поколение на компактния ван Roomster, който ще претърпи доста промени. Моделът ще бъде построен не настоящата платформа Polo/Fabia, а на базата Golf/Octavia. По размери той ще се доближи до VW Touran, като ще има версия със 7 места.
Skoda ще спира корейското нашествие в Европа
Skoda отделя специално внимание и на кросовърите, които стават все по-популярни. Yeti ще претърпи фейслифт в началото на 2013 г., а следващото поколение ще бъде готово през 2015 г. То също ще бъде на платформата MQB. След това се очаква и голям всъдеход, който ще бъде аналог на VW Tiguan XL.

Информация: Аutobild

Тагове: missionl MQB Rapid
0 от 500
  • #17
    34 rate up comment 0 rate down comment
    До 3 поста преди мен ( преди 13 години )
    На "бе" можеш да приказваш само на един човек ... на майка си!Ти купи си "***" и когато се счупи,ме извикай аз ще ти я платя и къщата ще ти оправя и жена ти ... явно ти не можеш да се справиш!До поста под мен!Имам бензинова Шкода - не доливам масло!Въобще!Не малко,въобще!
  • #16
    34 rate up comment 2 rate down comment
    Който купува НОВА ( преди 13 години )
    КОЛА - да се пазари за 100 % безплатен сервиз и обслужване - иначе няма сделка така ще се избегне грубата пързалка при обслужването в сервиза , пр. 1л масло - 25 - 30 лв ,защото било специално са ...балъциТойота опитват безплатното обслужване но трябва още старание - останалите ще се принудят да ги последват
  • #15
    39 rate up comment 1 rate down comment
    Шкода ЩЕ продава ( преди 13 години )
    АКО СВАЛИ цените!приказки от сорта : Шкода е Волкс Вагин не работят - Шкода трябва да свали цените на Октавия Скаут и Супърб поне с 25 % ако искат Пазарен Дял - иначе само ще плащат рекламни пубилкации а шоурумовете ще скучаят
  • #14
    39 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хах какви пластмасови двигатели бе?Всеизвестно е, че двигателите на ВАГ са ***.Износват валове, пукат глави, дюзите са им много калпави.Турбините им са със смешен ресурс.Това за дизелите.Бензиновите гълтат масло като невидели.И на всичко отгоре за тия нещастници 850гр на 1000км било нормално.
  • #13
    40 rate up comment 8 rate down comment
    До безпристрастен ( преди 13 години )
    65 лв?20 лева - маслен15 лева - въздушен30 лева - работа (около 40лева/час)--------65 леваА маслото??? Много си красив ли,че е безплатно???Или те вкарват в канала да си го "платиш"?Предпочитам Шкода с "гаден пластмасов интериор",отколкото КИА или Хюндай с пластмасов двигател.
  • #12
    43 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Нали уж нямало корейско нашествие в Европа?!Там било германска територия,.. май.Треска ги тресе бозавите кавали.
  • #11
    40 rate up comment 8 rate down comment
    Лелее ( преди 13 години )
    И какво си купуват истинските мъже бре анонимен? 20 годишни бмв-та ли?
  • #10
    44 rate up comment 7 rate down comment
    Batito ( преди 13 години )
    Има нещо съмнително в тази платформа, много я споменават че и ще я продават в бъдеще, сгафили са нещо...
  • #9
    54 rate up comment 12 rate down comment
    Безпристрастен ( преди 13 години )
    Не че нещо, но КИА дават 10 години ПЪЛНА гаранция. Естествено, ако автомобила се обслужва в сервизите им, но и цените там не са фантастични - 65 лв. смяна масло, маслен филтър и въздушен филтър. Така че ще им е доооооооооста трудничко да ги спрат ...
  • #8
    53 rate up comment 12 rate down comment
    знаещ ( преди 13 години )
    Мамйтап,майтап,ама тези от ВАГ наистина вече стават смешни с параноично-шизофреничните си изказвания.Щели да стават производител номер 1,щели да правят това,щели онова,щели да спират незнм си кой в Европа.Все глупости на търкалета на които вярват единствено глупаците и заблудените.А кога ще кажат,че ще спират някого,като го надминат по качество?Кога?Освен евтини реклами и купени медии друго не им се отдава.