Още по време на премиерата на новото поколение Beetle, Volkswagen заяви, че моделът се цели в мъжете. "Направихме колата по-привлекателна, с повече стил и повече мускули, което се надяваме да се хареса на мъжете", заявиха немците преди година в Ню Йорк.
Както изглежда стратегията им работи. Новото поколение на колата, което се появи на пазара в САЩ през септември миналата година, привлича все повече мъже зад волана си. Цели 43% от клиентите на Beetle са мъже, сочи информацията на Bloomberg. При вече стария New Beetle този процент е бил едва 24.
Статистиката посочва също така, че с новото поколение Beetle немската марка привлича все повече поддръжници на дизеловите двигатели - цели 70% от всички продажби в САЩ са за версията с дизелов мотор.
Като цело обаче продажбите на Beetle в САЩ не са отлични. Въпреки, че през февруари Volkswagen отбеляза 42.5-процентов ръст в Северна Америка, новото поколение Beetle е реализирало едва 1,303 продажби.


1