IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota няма да прави евтини коли

Няма да рискуваме качество заради повече продажби, категоричен е Акио Тойода

Toyota няма да прави евтини коли

Toyota Motor Corp. не възнамерява да вдига нивото на продажбите си, като предлага евтини автомобили. Това обяви президентът на японската компания Акио Тойода, цитиран от вестник The Economic Times.

Снимка: CarAdvice.com.eu

Тойода допъни, че за клиентите е най-важно да получат нужното ниво на надеждност и сигурност. Неговото изявление дойде като коментар на намеренията на Nissan да възроди марката Datsun, както и на решението на Volkswagen да започна разработката на евтин модел, насочен към пазара в Китай.

"Ние сме производител, който има пълната моделна линия в гамата си - каза още Тойода. - За да се развиваме постоянно обаче, трябва да поддържаме определено ниво на печалбата от всеки автомобил. Без значение дали той е голям или малък. Не мисля, че е възможно Toyota да произвежда кола за 50 000 йени (6000 долара), както го прави Tata. Не можем да рискуваме качеството, за да постигнем по-ниска цена".

Toyota има опит при производството на подобни машини, след като се опита да лансира модела си Enios точно на пазара в Индия. Цената му обаче бе доста висока в сравнение с други такива автомобили - 7800 долара.

Според Тойода неговата компания трябва да се съсредоточи върху развитието на продукти за средния и висок пазарни класове, където е силата на Toyota. "Китай има един милиард население, но за нас са важни 200-300 млн., което е колкото САЩ. Хубаво е да си на върха по продажби, но това не означава всичко на света. Според мен тепърва ще има промени сред първите 5 или 7 компании в свата", каза още президентът на Toyota.

Японският концерн вече заема трето или дори четвърто място по продажби, след като през 2008 г. бе на върха. Преди него са GM и Volkswagen благодарение на продажбите си именно в Китай. Прогнозите за тази година са, че Toyota ще увеличи продажбите си с 21 %.

0 от 500
  • #30
    4 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да сравняваш японска ч*кия с немски танк.... no comment!
  • #29
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А Triforce,ти присрами.
  • #28
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Nai-bezli4nite avt. ,predi biaha evtini i ka4estveni.Sega bokluci.
  • #27
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Няма да рискуваме качество заради повече продажби------------------ВЕЧЕ ГО НАПРАВИХТЕ!!!
  • #26
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Иска му се да бъдат успешни в Китай! То се знае, че китайците не харесват японци и често бойотират техните продукти. Тойота направи една от най-скъпите си и най-неуспешни рекламни кампании в Китай където след нея нямаше особен разтец на продажбите. Какво да каже япончето!? Щом ги мразят буквално, защо да се мъчат да пробиват там. Още повече, че за японските компании в Китай, китайците искат повече пари за заплати и да няма шефове япон Само трябва да пазят пазара в щатите, че европейците напират.
  • #25
    16 rate up comment 5 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    bavareca nai-veroyatno ne e gledal "Burzi i yarostni",a po tova vreme e "nabival" vurstove s kiselo zele i si e me4tael za 15-godishno bmw - taralyasnik
  • #24
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Селянииии!!!!!!!
  • #23
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хаха,най-голямия *** каза,че който имал бензин в кръвта си взимал немско,а японските бавно ги карали. Кое карат бавно бе,Авенсис 2.2 дизел 180 коня 220км./ч. по магистралата ли е бавно бе. Кои са бързите немски коли-кое карат бързп-Голфче 5-чка 1.4 със 70 коня ли го карат бързо бе, или Астричка 1.6 или Мерцедес 200 ЦДИ,тия не могат да ОТЛЕПЯТ!камо ли да ги карат бързо. Даже една японска 1.3 от старите върви повече от една немска 1.8. Кое карат бързо немските като са 2 тона и не могат да отле
  • #22
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Баварец я питай , някой собственик на динамичен японски модел как се карат такива коли.Хондите примерно ги режат здраво ама са корави кучета също като Тойотите.Най-много награди за надеждност и при спортните коли има от страна на японските марки.Това дето си го писал го кажи на, някой със Civic Si, Impreza или Celika хахаха
  • #21
    15 rate up comment 5 rate down comment
    politics of ecstasy ( преди 13 години )
    Тойота е автомобилната компания с най-голяма пазарна капитализация. Това са фактите, празноглави ВАГиналчета. Абсолютен лидер са при хибридите, т.е. модерните технологии. А ВАГ са една смешна нискотехнологична кочинка чието най-голямо постижение е разработването на тракащ дизел. GM поне се напънаха да изглеждат технологични с Волт, за съжаление безуспешно.