IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota няма да прави евтини коли

Няма да рискуваме качество заради повече продажби, категоричен е Акио Тойода

Toyota няма да прави евтини коли

Toyota Motor Corp. не възнамерява да вдига нивото на продажбите си, като предлага евтини автомобили. Това обяви президентът на японската компания Акио Тойода, цитиран от вестник The Economic Times.

Снимка: CarAdvice.com.eu

Тойода допъни, че за клиентите е най-важно да получат нужното ниво на надеждност и сигурност. Неговото изявление дойде като коментар на намеренията на Nissan да възроди марката Datsun, както и на решението на Volkswagen да започна разработката на евтин модел, насочен към пазара в Китай.

"Ние сме производител, който има пълната моделна линия в гамата си - каза още Тойода. - За да се развиваме постоянно обаче, трябва да поддържаме определено ниво на печалбата от всеки автомобил. Без значение дали той е голям или малък. Не мисля, че е възможно Toyota да произвежда кола за 50 000 йени (6000 долара), както го прави Tata. Не можем да рискуваме качеството, за да постигнем по-ниска цена".

Toyota има опит при производството на подобни машини, след като се опита да лансира модела си Enios точно на пазара в Индия. Цената му обаче бе доста висока в сравнение с други такива автомобили - 7800 долара.

Според Тойода неговата компания трябва да се съсредоточи върху развитието на продукти за средния и висок пазарни класове, където е силата на Toyota. "Китай има един милиард население, но за нас са важни 200-300 млн., което е колкото САЩ. Хубаво е да си на върха по продажби, но това не означава всичко на света. Според мен тепърва ще има промени сред първите 5 или 7 компании в свата", каза още президентът на Toyota.

Японският концерн вече заема трето или дори четвърто място по продажби, след като през 2008 г. бе на върха. Преди него са GM и Volkswagen благодарение на продажбите си именно в Китай. Прогнозите за тази година са, че Toyota ще увеличи продажбите си с 21 %.

0 от 500
  • #70
    4 rate up comment 2 rate down comment
    doRealist2 ( преди 13 години )
    Za6titavam FIAT i neinite proizodni. ALFA ROMEO, Ferrari,Mazerati
  • #69
    4 rate up comment 1 rate down comment
    doRealista ( преди 13 години )
  • #68
    4 rate up comment 9 rate down comment
    реалиста 2 ( преди 13 години )
    кавалчето, дето не може да си намери кирилицата защитава тойотите, все едно са му бащиния. на бас ,че на десктопа има двайсетгодишна селика и събира стотинки от закуски за такава
  • #67
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Specialen POZDRAV za REALISTA.........................http://vbox7.com/play:8ac305b7
  • #66
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Oooo,zasegnati putiovci se obajdat.Kaji be MAIMUN?????
  • #65
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Гледай статистиката да не ти го набие на тебе отзад като си толкова вярващ.
  • #64
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Realista, opitva6 se da misli6 na glas,no ne ti se polu4ava.4eti statistiki i si otvariai o4ikte,za6toto kato ti go nahakam 6te napalni6 s *** na Lo6o bagajnika na Huydaia.
  • #63
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Лошо ( преди 13 години )
    Не вървят Койота.Когато направят багажник , като на новия И30 тогава да говорят.Трябва да копират Плюндай ,че да се върнат на върха.
  • #62
    5 rate up comment 13 rate down comment
    реалиста ( преди 13 години )
    доказателство за това, че статистиката на консумер репорт не струва са джип и крайслер- наредени преди европейските марки. само ,че като дойдат тук в европа точно тези две марки изместват дори и фиат на дъното. те самите американци си ги знаят колко струват. от европейските марки май само волво са се бръкнали да кихнат на списанието , понеже те продават повече там, отколкото в европа. същото беше и със сааб, но след фалита няма пари за *** ,дето ги хвали.
  • #61
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Случилото се с Тойота бе злоупотреба с либералната й гаранц.политика, от което решиха много американци да се възползват и да си подменят колите,предвид 15-20 случая на повреди.За да спре тази вълна от мними повреди,Тойота изтегли за проверка милиони коли и декларира пред Амер. конгрес,че те са напълно сигурни.Така японските фирми винаги при съмнение си изтеглят цели серии за проверка. Затова в САЩ това се приема за белег на солидна компания и Лексус пак е 1 по надежност.