IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen ще прави още по-голям SUV

Всъдеходът няма да се продава в Европа, а в Северна Америка и Близкия Изток

Volkswagen ще прави още по-голям SUV

Германският концерн Volkswagen продължава да разширява моделната си, представяйки автомобили в нови класове и сегменти. По този начин компанията иска да бъде възможно най-широко представена на пазара и да удовлетвори желанията на всички клиенти.

Неофициално изображение

Неотдавна германците показаха своето високо-проходимо комби Passat Alltrack, готвят купе с четири врати Golf CC и разработват следващото поколение на Passat. На практика, в Европа Volkswagen е лидер в повечето класове, но има други пазари, където положението е различно. Един от тях е този на големите всъдеходи, които са много търсени в Северна Америка. Затова и концернът от Волфсбург започва разработката на голям, 7-местен SUV, който да може да конкурира "зверове" като Infiniti QX56 и Cadillac Escalade.

За да може да се направи подобен автомобил, неговият създател има нужда от платформа. Тази на Tuareg e по-малка и ще се наложи нейното разтягане във всички посоки, което е доста сложно. Затова и германските инженери са решили да взаимстват подхода на американските си колеги. В Северна Америка големите всъдеходи се правят върху платформата на пикапи, а Volkswagen има такъв - Amarok.

Очакванията са новият всъдеход да бъде готов най-късно до 2 години, като премиерата му ще бъде или на някой от салоните в САЩ, или на изложението в Катар. В Европа тази машина няма да се продава и затова тя ще бъде снабдена само с бензинови двигатели. Освен към Катар и Близкия Изток, машината ще бъде насочена и за пазарите в Китай и Русия.

Освен въпроса с новия голям SUV, Volkswagen ще преразгледа и бъдещето на най-голямата си машина от този клас в момента - Touareg. Фейслифтът на настоящото поколение ще излезе на пазара догодина, като основните промени ще бъдат в базовото оборудване на автомобила, което ще бъде доста по-богато. Цената няма да се промени.

Следващото, трето поколение на Touareg, обаче все още е под въпрос. Той ще трябва да бъде приспособен към новата платформа MQB, на която ще се прави и следващият Tiguan.

Тагове: volkswagen suv
0 от 500
  • #20
    7 rate up comment 8 rate down comment
    АНТИ-КЛАСИКА ( преди 12 години )
    Браво,КЛАСИКА, радвам се,че не напсува всички по ред на номерата както правиш по принцип.Има добро развитие при теб. Но с рисунките не те бива и не знам защо се обиждаш.
  • #19
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Класика - чавдарче си още. Не ти се получават колите. Не ни занимавай с лудоста си.
  • #18
    10 rate up comment 11 rate down comment
    АНТИ-КЛАСИКА ( преди 12 години )
    Какви са тия гадни драсканици.КЛАСИКА, тая Шкода прилича повече на БТР отколкото на автомобил,Фолксвагена също няма никакви пропорции. Защо заливаш с карикатури тука. Не разбираш ли,че си бездарен ,автомобилния дизайн не е просто нещо. Отвратителни драсканици.
  • #17
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    *** глокника!
  • #16
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Бугати била най-бърза - така е ,ама само на драг,но като застане на Северната дъга и се *** като вълчица.Коли,които са 5-6 пъти по-евтини я правят за смях, ама надъханите фенове на ФВ не им се ще да го възприемат това нещо.
  • #15
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Много важно, че сложили дизел на Порше. Като не ти харесва - не го купувай. Да не би да искаш да кажеш, че поршетата не са хубави коли, защото има 2 модела които се предлагат и с дизелов двигател?
  • #14
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Наготово,разбира се, германците купиха Бугати наготово. Бугати винаги е имал силни коли. Тя е легендарна марка и то легендарна,защото е италианска.
  • #13
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Даже мога да кажа,че Фолксваген превърнаха тези баровски марки в масовки,особено след като скожиха гаврата с труп Дизел на Порше. Това е гавра със спортна марка. За това Нисан бие порше под път и над път. Не случайно Ролс Ройс залагат на хибриди,а не на дизели.
  • #12
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Наготово казваш? Бугати Вейрон копирано 90% от Ауди Роузмайер. Да напомня, че говорим за най-бързата серийна кола. Хайде хейтърчетата започвайте да пръскате.
  • #11
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Какво не става, Бугати винаги е била бутикова марка, Фолксваген я купиха наготово, както купиха Ламбо наготово, Ламбо винаги е била спортна машина, Бентли си беше Бентли. Това,че някой си пазарува готови марки, не значи ,че той ги създава. Фолксваген правят помен с чужда пита.