IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen ще прави още по-голям SUV

Всъдеходът няма да се продава в Европа, а в Северна Америка и Близкия Изток

Volkswagen ще прави още по-голям SUV

Германският концерн Volkswagen продължава да разширява моделната си, представяйки автомобили в нови класове и сегменти. По този начин компанията иска да бъде възможно най-широко представена на пазара и да удовлетвори желанията на всички клиенти.

Неофициално изображение

Неотдавна германците показаха своето високо-проходимо комби Passat Alltrack, готвят купе с четири врати Golf CC и разработват следващото поколение на Passat. На практика, в Европа Volkswagen е лидер в повечето класове, но има други пазари, където положението е различно. Един от тях е този на големите всъдеходи, които са много търсени в Северна Америка. Затова и концернът от Волфсбург започва разработката на голям, 7-местен SUV, който да може да конкурира "зверове" като Infiniti QX56 и Cadillac Escalade.

За да може да се направи подобен автомобил, неговият създател има нужда от платформа. Тази на Tuareg e по-малка и ще се наложи нейното разтягане във всички посоки, което е доста сложно. Затова и германските инженери са решили да взаимстват подхода на американските си колеги. В Северна Америка големите всъдеходи се правят върху платформата на пикапи, а Volkswagen има такъв - Amarok.

Очакванията са новият всъдеход да бъде готов най-късно до 2 години, като премиерата му ще бъде или на някой от салоните в САЩ, или на изложението в Катар. В Европа тази машина няма да се продава и затова тя ще бъде снабдена само с бензинови двигатели. Освен към Катар и Близкия Изток, машината ще бъде насочена и за пазарите в Китай и Русия.

Освен въпроса с новия голям SUV, Volkswagen ще преразгледа и бъдещето на най-голямата си машина от този клас в момента - Touareg. Фейслифтът на настоящото поколение ще излезе на пазара догодина, като основните промени ще бъдат в базовото оборудване на автомобила, което ще бъде доста по-богато. Цената няма да се промени.

Следващото, трето поколение на Touareg, обаче все още е под въпрос. Той ще трябва да бъде приспособен към новата платформа MQB, на която ще се прави и следващият Tiguan.

Тагове: volkswagen suv
0 от 500
  • #30
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Kjonigseg произвежда по 20 коли годишно,което според теб не го прави бутикова марка също. Изобщо са ти сбъркани представите. С две думи Най-новото Бугати е една много тежка кола за прави отсечки. Влезе ли в завои,тя издиша,защото тежестта е най-големия враг за спортната кола. А Бугати е много тежко,за разлика от предишното италианско Бугати. И изобщо Бугати е Бугати,защото е италианско, там е имиджа му.
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Бутикова марка изобщо не значи да произведе 1 или 2 коли,може и да произведе 500 и пак е бутикова. Бугати винаги е била Бугати и е италианска марка. Фолксваген я купиха наготово. Бугати винаги се се славели със супер-спортните си коли. На завои Бугатито това последното,което е 2 тона, абсолютен абсурд за динамична кола,ако не я караш на права писта. На завои всеки Нисан ГТР ще я остави в точка! Ви реалния живот почти никъде не се кара на идеални прави. Kjonigseg произвежда по 20 коли годишно,
  • #28
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Psihiatar ( преди 12 години )
    Klasika e dolen pedofil.
  • #27
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дори и 300 броя продадени това не е бутикова кола бутиковите се произвеждат в някое студио в 1 или 2 бройки, а Бугатито е серийна шосейна супер спортна и същевременно луксозна кола. Заради огромния брой на частите, правени от Аероспейс и техническите й показатели за нея казват, че е повече самолет, отколкото кола, а звука на двигателя й е уникален и се чува преди още да си я видял- от док. филм по NG за Бугати Вейрон. Гледай го и тогава ми говори за духане на супи! Цената от 2 млн.евро за този суперавтомобил говори категорично кой духа супата! А колкото до завоите, те пречат да се разгърне истинската мощ на един двигател. Но в предаването на Джеймс Кларк, Бугатито беше на 2 място на писта с завои, завои, дълги, къси прави и не е вярно, че много други го биели, при положение че БВ тежи над 2 тона, а другите участвали супер пистови автомобили по 1200 кг.. Джитиара пък беше на 4 или 6 място!
  • #26
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Абе к'ва овална писта те гони бе?Завои, завои...това е писта, а както знаем на писта Бугатито духа супата от един куп спортни автомобили, не е само ГТР, който го прави смешен.Няколко хиляди броя?Ъъъъ?Я се събуди бе мен.До края на 2011г са продадени точно 300броя.
  • #25
    4 rate up comment 2 rate down comment
    АВДИ ( преди 12 години )
    Пич ,на хейтърите ти направо им стана повече от баща!!!!!!
  • #24
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Имаше един клип за състезание на писта между Бугати и Нисан Джи Ти Ар, обаче пилоти бяха професионалисти, не като ония клип с руснака, който след 240 км./ч спрял да натиска газта, защото било хлъзгаво и да не катастрофира с колата на приятеля си милионер собственика на Бугатито. Та в тоя клип на една ограмна овална писта, Бугатито дръпна неимоверно много след старта, изпревари го с над 300-400 метра, след което на един от завоите спря, изчака Нисана да го задмине и тръгна от място, за това време Нисана беше дръпнал доста напред, но след няколко секунди Бугатито вече го настигаше и го задмина като пак го остави далеч след себе си! Звука на двигателя на Бугатито беше невероятен при зверското ускорение. А колкото до твърдението на Дошо за бутикова кола, бутикова кола е Кьонинсега, който е произведен в 1 или 2 бройки, докато Бугати има произведени няколко хиляди бройки от 2005 г. насам! Бугати е френска марка, фалирала отдавна, купена от ФВ, а двигателя е дело изцяло на немските инженери от ФВ, същия е с потенциал над 3 000 к.с. В колата има над 200 части, изработени от немската фирма Аероспейс, която изработва части за самолети и космически кораби за НАСА!
  • #23
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Ъ ( преди 12 години )
    Напече слънцето и лудите наскачаха отново от дупките си :)Класиче, ти си класически пример за ментална дисфункция...Минала седмица си взех още едно Бенелли, мини пред мен да го пробвам на механика :)
  • #22
    6 rate up comment 9 rate down comment
    АНТИ-КЛАСИКА ( преди 12 години )
    А плюсчета си пише на собствените рисунки . Смешна работа :)
  • #21
    6 rate up comment 10 rate down comment
    АНТИ-КЛАСИКА ( преди 12 години )
    А сега обиденият КЛАСИКА раздава минусчета като децата. ХАХА