IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Брутален Mercedes CLK GTR се продава на търг

Машината е произведена в само два екземпляра!

Брутален Mercedes CLK GTR се продава на търг


Една от най-бруталните някога произвеждани коли се продава на търг в интернет. Става дума за състезателния Mercedes CLK GTR и по-точно за версията, предназначена за движение по обществените улици. Тя е произведена в къса серия от само 25 екземпляра, които се задвижват от 6.9-литров V12 двигател AMG, генериращ 612 к.с. и 775 Нм.

Само 2 от тези 25 коли са оборудвани с така нареченият Super Sport пакет. Това са возилата с производствени номера 3 и 17. Основната разлика при тях е двигателят, който има работен обем от 7.3 литра. Този V12 агрегат, доставящ 664 к.с. и 786 Нм, се поставя също така на Pagani Zonda и Mercedes-Benz SL73 AMG. Няма официални данни за динамичните характеристики на CLK GTR Super Sport, но се знае, че стандартната версия, с 6.9-литров V12 двигател, ускорява от място до 100 км/час за 3.8 секунди и развива максимални 320 км/час.

Именно екземплярът с номер 17 сега се продава на търг в интернет. Според информацията автомобилът се намира във Флорида, САЩ, а на километражът му са навъртени само 1492 мили.

Цената, от която стартира наддаването, е $1 000 000. Ако сумата ви се струва голяма, ще поясним, че като нов автомобилът се е продавал за сумата от $1.55 милиона, при това тази цена се отнася за "обикновената" версия със "само" 612 к.с. През 1999 година Mercedes CLK GTR е най-скъпата серийна кола в света, което е отбелязано и от Книгата за рекорди на Гинес.

Тагове: mercedes clk gtr
0 от 500
  • #88
    1 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    ето ви едно клипчеако не помните. а някой от пишештите тук май тогава са ходили прави под масата.
  • #87
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Браво ( преди 12 години )
    Воланаджията, позитивизмът ти е похвален, особено в такъв форум. бавареца също ми се струва коректен.
  • #86
    5 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    тази кола е нещо като макларън F1 на мерцедес. няма как да се сравнява с лексъс LFA. поне докато лексъса не иде да се състезава в 24ч. GT шампионати. но тази кола аз я свързвам с най дългия полет на кола - ако някой помни 24 ле ман. после пилотите отказаха да карат а шефовете я спряха.
  • #85
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Volanadjia ( преди 12 години )
    Може и да е. Все още обаче не мога да кажа, че карам така като искам. Учете се постоянно, наблюдавайте грешките на другите и се пазете. Дали ще спорим коя марка е по-добра... Еми любимата марка е най-добрата. А дано имате всички възможност да покарате или притежавате това което искате.
  • #84
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Emi chestiti 1 mln. kilometra na avtomobili do 3.5 tona togava ! :) Tova si e za praznuvane.
  • #83
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Volanadjia ( преди 12 години )
    От там започва търгът и това е нормално. А и колата е от края на 90те. Плюс това съм съгласен, че Ферари е по-голяма икона и то в пъти. Ако визираш мен, шофирам автомобили, тировете не ме блазнят. Скоро правя 1 милион километра зад волана на автомобили до 3.5 тона. Не че това е критерий, но не робувам на марка, а си правя изводите. Ако става на въпрос най-голяма тръпка ми е доставяла една Жигула зимно време, ама това е друга тема :)
  • #82
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ti tirovete li gledash?
  • #81
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Samo znam 4e BMW e WArtburg,a Audi zna4i shum.
  • #80
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Volanadjia ( преди 12 години )
    А сега да ви кажа честно каквото и да купите, ще гълта много пари след 5 години. До 1997ма автомобилите се произвеждаха да са вечни при добра поддръжка. След това буквално караха конструкторите да правят по-големи допуски и компромиси в детайлите. И то във всяка автомобилна компания. Сега идеята е колата да се сменя на около 5 години. А за нас, като по-бедни идват изхабените машини. Да не говорим, че се възмутих от представените от Балкан Стар машини на експото.
  • #79
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Volanadjia ( преди 12 години )
    Реших да се регистрирам, защото нещо вече ме нерви тоя спор. Анонимния долу...БМВ произвежда самолетни двигатели от Втората световна + мотоциклети за немската армия, които са легендарни със здравината си. Витловите самолетни двигатели само да те светна е бая зор да ги направиш добре. Ауди ако знаеше на какво е превод, можеше и да се ограмотиш за луксозните автомобили от началото на века...