IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Брутален Mercedes CLK GTR се продава на търг

Машината е произведена в само два екземпляра!

Брутален Mercedes CLK GTR се продава на търг


Една от най-бруталните някога произвеждани коли се продава на търг в интернет. Става дума за състезателния Mercedes CLK GTR и по-точно за версията, предназначена за движение по обществените улици. Тя е произведена в къса серия от само 25 екземпляра, които се задвижват от 6.9-литров V12 двигател AMG, генериращ 612 к.с. и 775 Нм.

Само 2 от тези 25 коли са оборудвани с така нареченият Super Sport пакет. Това са возилата с производствени номера 3 и 17. Основната разлика при тях е двигателят, който има работен обем от 7.3 литра. Този V12 агрегат, доставящ 664 к.с. и 786 Нм, се поставя също така на Pagani Zonda и Mercedes-Benz SL73 AMG. Няма официални данни за динамичните характеристики на CLK GTR Super Sport, но се знае, че стандартната версия, с 6.9-литров V12 двигател, ускорява от място до 100 км/час за 3.8 секунди и развива максимални 320 км/час.

Именно екземплярът с номер 17 сега се продава на търг в интернет. Според информацията автомобилът се намира във Флорида, САЩ, а на километражът му са навъртени само 1492 мили.

Цената, от която стартира наддаването, е $1 000 000. Ако сумата ви се струва голяма, ще поясним, че като нов автомобилът се е продавал за сумата от $1.55 милиона, при това тази цена се отнася за "обикновената" версия със "само" 612 к.с. През 1999 година Mercedes CLK GTR е най-скъпата серийна кола в света, което е отбелязано и от Книгата за рекорди на Гинес.

Тагове: mercedes clk gtr
0 от 500
  • #98
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Volanadjia ( преди 12 години )
    Ей детенце марш при играчките. И вземи прочети малко, че май тебе са те настъпили при раждането.
  • #97
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен-зи-каскен ( преди 12 години )
    Бах, ква е тая настъпена Е-класа? А това не били спойлерчета ами били крила че щайгата излитала като вдигне 200. Тоя триумф на швабенската инжинерна мисъл. Те шефовете казали да правят кола а инжинерите разбрали да правят самолет. Ха-ха-ха. *** калъфите.
  • #96
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен-зи-каскен ( преди 12 години )
    Къде сравнявате тоя дръгел с високотехнологично бижу като LFA? 664 к.с. от 7.3 литра? Ами смешничко си е. LFA вади 560 от 4.8 литра. Само 28% по-висока литрова мощност.
  • #95
    6 rate up comment 3 rate down comment
    .. ( преди 12 години )
    сравнявате кола на 10 години с LFА който се управлява от компютър а тук електорника няма :Д Когато мерцедес са направил тази кола лексус какво са имали ис200 :Д не сравнявайте измислените марки и истинските
  • #94
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Оф пак ли ти бе пубер,я се върни да си пишеш в темата за голф под името дошо.Откъде разбра ,че вдига повече от 320км./ч. като тука ти се казва че вдига 320,да не си я карал на NFS ?!!
  • #93
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Аман от олигофрени ( преди 12 години )
    Зверска машина,това е!И определено вдига повече от 320 км/ч.
  • #92
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А може и скоростите.
  • #91
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Твоят приятел ще счупи или мотора или турбината по тоя начин.
  • #90
    0 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    мой приятел тунинг спец. кара 330д. 298кс го направи само с мапингите. не е истина как върви. по долу постнах един линк не знам дали се вижда. ако не потърсете си в жоглето клипчета.
  • #89
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Volanadjia ( преди 12 години )
    По темата с трошливите Аудита...има и такива. Факт е, че окачването на повечето се предава пред дупките, но то и не е правено за тях. Има кофти серии двигатели, но такива има при всички марки. Карал съм А8 като личен автомобил, дадох една торба пари по него, обаче се чувствах щастлив в него. Сега карам БМВ 330д, което ми идва по-евтино за поддръжка и пак кефа е голям. Ако ми падне и едно Субаро Импреза СТИ за зимата няма да е зле...ама пусто безпаричие