IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва нов Fiat Strada

Компактният пикап излиза в три версии - за работа, пътешествия и преходи.

Идва нов Fiat Strada


В края на този месец в Италия стартират продажбите на новия компактен пикап Fiat Strada. Моделът се ползва с особена популярност в Южна Америка. Това не е случайно, защото Strada се произвежда в заводите на Fiat в Бразилия.

Новият Strada ще се предлага в три нива на изпълнение - Working (работен), Trekking (за преходи) и Adventure (приключенски), както и в три варианта на купето - Short Cab (къса база), Long Cab (дълга база) и Crew Cab (за 4 души и 630 кг. багаж).

Задвижването е поверено на 1.3-литров MultiJet двигател с мощност 95 конски сили. Комбинираният разход, посочен от производителя е 5,3 л./100 км.

Като допълнителна опция, от Fiat са предвидили възможност за интегриране на електронно блокиране E-Locker на диференциала, което увеличава проходимостта по пресечен терен.

Размерите на пикапчето са идентични с предишната версия на модела, а именно:  дължина -4409 мм (4457 мм за версиите Adventure), ширина  1664 мм (1740 мм за версиите Adventure) и междуосие - 2718 мм.

Козът на новият Fiat Strada е товарното отделение, което варира също в зависимост от избора на версията. Най-големият багажник е с дължина 1685 мм и ширина от 1300 мм. Останалите размери варират от 1082 до 1332 мм дължина/1070 мм ширина. Достъпът е улеснен от напълно отварящи се на 90 градуса шпригли, които също могат да поемат част от каргото. Полезния товар е между 630 и 705 кг.

Цените на новото поколение Fiat Strada започват от 12 900 евро за версията 1.3 MultiJet 16v Working Single Cab. Топ модификацията 1.3 MultiJet 16v Adventure Crew Cab струва 16 000 евро.

 

Тагове: Fiat Strada
0 от 500
  • #18
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Много интересно.Значи,ако си вземаш някаква кола за първи път и не си е пробвал ще ти е все едно така ли?Отиваш и купуваш независимо от марката и модела.Независимо Дачия ли ще е,Тата,Заз,Лада,ФВ,Ауди,Опел,Тойота,Фиат,Хонда и т.н.Значи всичко е на един кантар.Браво бе.Ти си бил голям уникат.Сигурно ще кажеш и че си вярваш.:)))
  • #17
    10 rate up comment 6 rate down comment
    1! ( преди 13 години )
    Не ангажирам с мнението си никого! Дадох го като съвет! Имам доста години стаж зад волана и съм сменил не една и две марки както и не една и две страни производители! Добросърдечно го написах! Аз вярвам единствено на джоба си и това кое колко ми бърка в него! Слагам плюсове и минуси слагам и цената им и тегля чертата! Тотала ме води в избора и нито ТЮВ нито Ауто билд или което и да е издание не може да наклони везните! Да може да се информирам, но не и да си вадя генерални решения! Поздрави!
  • #16
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Последният анонимен да спре да дрънка глупости!Не в южната,а югоизточната ни съседка се прави един,единствен модел на Тойота и това е Аурис.Само,че Аурисите,които са за ЕС са превени в Англия,а не в Турция.Така,че моето момче първо чети преди да пишеш!Също така за твое сведение Ярис се произвежда във Франция.Колкото до служебните Тойоти в на брат ми фирмата имат 3 Яриса,1Аурис,а шефа им е с Авенсис.До сега никоя от колите им не е дала някакъв дефект.Преди години имах Пунто.Добра колица беше.
  • #15
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Profesora ( преди 13 години )
    Ako, gledame kam momenta listata na Fiat,polojenieto nikak ne e rozovo, no v Avtomobilnata industria se gleda pone s 10g. napred ,a i pove4e.Taka 4e za Fiat predstoiat godini na razvitie i podem,( v perspektiva),tova s koeto nemogat da se pohvalia drugi.Neslu4aino ot markite vav Fiat, postoianno ima predlojenia za pokupki.Koi neiska da pritejava Maserati,Lancia,Ferrari ili Alfa Romeo.
  • #14
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ясене ако твоята Тойота бе служебна отдавна да си я дал на *** за разфасоване .Те не стават за товарно магере .Нали знаеш къде ги правят . Тук наблизо на юг .
  • #13
    19 rate up comment 9 rate down comment
    zzz ( преди 13 години )
    До Ясен :Знаеш ли каква е разликата между твоя Ярис и Пунтото - че едната е служебна ! Никой не щади служебна кола. Имал съм 2 Пунта, бензиново Браво, Стило JTD. Сега имам Алфа 156 JTD. Не съм имал и нямам оплаквания в момента !!!
  • #12
    10 rate up comment 16 rate down comment
    Ясен ( преди 13 години )
    Имам Ярис, а от 4 месеца карам 5-годишно служебно Пунто. В Яриса не съм инвестирал 1 стотинка освен консумативи за 5-те години ползване. На Пунтото се чудя дали има нещо, което да му е наред. За капак сега като стана студено всеки ден трябва да чакам по 30-40 минути да му се размрази скоростната кутия, защото има само 1-ва и 2-ра. То не са кормилни рейки, скапано окачване, гаснещ двигател както и много други. Един единствен + е, че е мега икономичен, 1.3 Мутлиджет. Никога не бих си купил ФИАТ.
  • #11
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Avtorite,mai pak ste prepisali ili presmetnali gre6no. ZA AVTORITE, top cena v momenta v Gernania 21000E , a dori 13godi6na Strada v momenta vtora raka po4vat ot 2000E, zatova napisah parvia komentar,4e darjat cena.
  • #10
    10 rate up comment 12 rate down comment
    до: 1! ( преди 13 години )
    Пишеш големи щуротии.Значи тестовете са без значение и нищо не значат така ли?Или може би репорта от техническите прегледи на ТЮФ и той е измислица?Или може би 100 хил.тест на АБ,където реално някой автомобили не могат да го минат без да сменят турбо.двигател,скоростна кутия,окачване,дюзи и какво ли още не?Това са реални неща мой човек и ако човек държи да знае за какво си дава парите,най-малкото ще си направи справка и ще проучи какво си купува.Други,като теб обаче явно вадят и плащат...
  • #9
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И какво е какво е SX4 и Sedici?Май на теб ти липсват някой неща и за домашно сам трябва да ги прочетеш.Системата 4х4 и повечето положителни неща в двата автомобила са дело на Сузуки.Или може би нещо друго искаш да ми кажеш?Относно гниенето и там си много далеч от истината.Направи си справка с Опел например.А Пандите наистина можеха да се конглокират единствено с Опел в това отношение.