IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва нов Fiat Strada

Компактният пикап излиза в три версии - за работа, пътешествия и преходи.

Идва нов Fiat Strada


В края на този месец в Италия стартират продажбите на новия компактен пикап Fiat Strada. Моделът се ползва с особена популярност в Южна Америка. Това не е случайно, защото Strada се произвежда в заводите на Fiat в Бразилия.

Новият Strada ще се предлага в три нива на изпълнение - Working (работен), Trekking (за преходи) и Adventure (приключенски), както и в три варианта на купето - Short Cab (къса база), Long Cab (дълга база) и Crew Cab (за 4 души и 630 кг. багаж).

Задвижването е поверено на 1.3-литров MultiJet двигател с мощност 95 конски сили. Комбинираният разход, посочен от производителя е 5,3 л./100 км.

Като допълнителна опция, от Fiat са предвидили възможност за интегриране на електронно блокиране E-Locker на диференциала, което увеличава проходимостта по пресечен терен.

Размерите на пикапчето са идентични с предишната версия на модела, а именно:  дължина -4409 мм (4457 мм за версиите Adventure), ширина  1664 мм (1740 мм за версиите Adventure) и междуосие - 2718 мм.

Козът на новият Fiat Strada е товарното отделение, което варира също в зависимост от избора на версията. Най-големият багажник е с дължина 1685 мм и ширина от 1300 мм. Останалите размери варират от 1082 до 1332 мм дължина/1070 мм ширина. Достъпът е улеснен от напълно отварящи се на 90 градуса шпригли, които също могат да поемат част от каргото. Полезния товар е между 630 и 705 кг.

Цените на новото поколение Fiat Strada започват от 12 900 евро за версията 1.3 MultiJet 16v Working Single Cab. Топ модификацията 1.3 MultiJet 16v Adventure Crew Cab струва 16 000 евро.

 

Тагове: Fiat Strada
0 от 500
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    passatora ( преди 13 години )
    E kolko i da e dobar za urban car ,6e se nasere na nekoi bair s polovin ton tovar!Daje edva li 6e go kupi nekoi izvan brazilia
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    anonimen ( преди 13 години )
    1.3 Multijet,tozi motor,go polzvat,GM za Corsata,FORD KA,FIAT,ALFA MITO,LANCHA,SUZUKI SWIFT,i IGNIS,TOVA E KRASNORECHIV FAKT,CHE E DOBAR
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    anonimen ( преди 13 години )
    corola,i avencis,se ptavjat v turcia,100%
  • #25
    3 rate up comment 2 rate down comment
    НАРОДЕН ( преди 13 години )
    ТОЯ МОТОР 1.3 ОТ ПРАХОСМУКАЧКА ЛИ ЩЕ Е.МНОГО Е РАЗПРОСТРАНЕН ДАЖЕ ГО ПОЛЗУВАТ И ДРУГИ МАРКИ...НО НЯМА ЛИ ДА Е СЛАБИЧЪК ДА Я ЗАРОВИШ У НЯКОЯ КАЛ С ПУСНАТ КЛИМАТИК У ЖЕГАТА И ОРЕШ ДОКАТО ИЗЛЕЗЕШ ОКОЛО 30 МИН.70173
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Profesora ( преди 13 години )
    I decata v 1vi klas znaiat,za po-niskite zaplati;Ima sravnenia na Golf proizveden v Germania i v Meksiko-dadohti drug primer za da ti e po-iasno.Ili ka4estvoto v 4ehia,Germania ili Ispania nima ne e razli4no,ti kato si po-umen sega se seti.Novata Panda(III) 6te se proizvejda v Italia(predi v Pol6a,PandaII)zaradi po goliama zaetost i zaplati;Ypsilon ot Italia otiva v Pol6a, vremeto 6te pokaje dali sam prav.
  • #23
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Професоре,качеството е едно и също,защото повечето операции са механизирани и роботизирани.Може да произвеждат повече Фиат в Турция и Полша,но не заради качеството,а заради съвсем други неща.Нали си професор,сети се сам кои.По твоята логика в Германия и Япония качеството е много слабо понеже синдикатите са им също много силни и работниците защитени.Много си бил умен бе! :)))
  • #22
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Profesora ( преди 13 години )
    Ne se karaite,nebih vzemal stran,o6te pomalko v za6tita na kom6iite,no v Anglia ka4estvoto e mnogo lo6o, rabotnicite sa za6titeni mnogo silno ot sindikatite i mnogo trudno moje6 da gi nakara6 da rabotiat ka4estveno-sa6tia problem imat v Italia ,lo6o ka4estvo,a v Pol6a i Turcia v pati po-dobro, dori Fiat proizvejda pove4e v Pol6a i Turcia ot kolkoto v Italia.
  • #21
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    До умника с НЕтойотите:Как разбра, че английският завод е главният виновник за скапването на качеството?Имаше кола от Турция и от Англия ли?Сравни ли ги?Или си същия ***,който тук под всяка статия плюе по Тойота?Май си същия!
  • #20
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    До умника с тойотите: В турция се правят и корола и авенсис. Освен това турската сглобка е много по-качествена от английската. Английският завод на тойота е главният виновник за скапването на качеството при тойота.
  • #19
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ***