IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Война за производител №1 в света

Volkswagen Group оспорва лидерството на General Motors

Война за производител №1 в света

General Motors успя да се пребори за званието автомобилен производител №1 в света, но в Европа не всички са съгласни с това. Официално американският концерн обяви продажби от 9 030 000 автомобила, което е със 7.6 % повече от 2010 г. От гледна точка на цифрите това е абсолютна победа за GM, тъй като намиращият се на второ място Volkswagen Group по-рано съобщи за 8 160 000 продажби.



Германците обаче вече претендират за първото място. Пред Wall Street Journal представител на VW, обяви че в отчета за продажби на концерна не са включени резултатите на MAN и Scania. В тези две компании VW притежава контролния пакет, а техните продажби възлизат на 200 000 бройки. Ако те бъдат включени, резултатът ще стане 8 360 000.
От друга страна германците твърдят, че в отчета на GM са включени резултатите на SAIC и Liuzhou Wuling Motors. В тези 2 китайски компании американците имат дялово участие, но то дори не е 50 %. Продажбите им обаче са 1.2 млн. единици, което означава, че при евентуалното им изваждане, резултатът на GM ще бъде под 8 млн.
Интересното обаче е, че в резултата на германците са включени 2.2 млн. коли, произведени от смесеното предприятие FAW - Volkswagen Automobile Co., в което съвместно участие имат Volkswagen Group и китайската First Auto Works Group Corp.
Сериозна борба се води и за третото място, където сега е Toyota. За нейното място обаче претендира алиансът Renault-Nissan. Според неговите ръководители в резултатите за миналата година не са включени продадените от АвтоВАЗ около 600 000 коли. В момента алиансът има 25 % от руския производител, а до края на 2012 г. ще притежава и контролния пакет акции. Ако резултатите на руснаците бъдат включени в отчета, то Renault-Nissan ще излезе на трето място в света.
 

0 от 500
  • #17
    5 rate up comment 15 rate down comment
    До Дошо ( преди 12 години )
    МИризлив, разбирам че чакаш някой да ти навре глокя кат мамуля и насрания дирник, но тука не е Море от Любов, където да си търсиш любим. Миризлив *** ти влечения не са за тук, таку а за автоманиаци а не за ***, страхливи *** като теб, които са виждали кола само отвън. Вместо да си чоплиш с мамул в ***, за да родиш някоя нова "мисъл" под формата на ***, вземи *** на лекар да ти обрави обривите около ануса, че скоро няма да си намериш тъпкач.
  • #16
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Мамуля да не си от родата на дошо?
  • #15
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    66 идеята ти е добра, но в тези проценти не влизат агрегатите, трансмисиите , възлите, които дадена компания произвежда за други. Ако пагани зонда ползва двигатели и скорости на мерцедес бенц това значили, че продажбите на бенц са по високи?Рено притежава 25% от автоваз са на рено, но не влизат агрегатите, които франсетата продават на руснаците.
  • #14
    18 rate up comment 8 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    Как смяташ, дали не са, защото така казва един анонимен форумен ***, или СА, защото го казват стотици изследвания и класации за надеждност като Warranty Direct, JDPower, Cоnsumer Reports, TUV, ADAC, WhatCar и т.н.? Е, отговора е ясен на всички.
  • #13
    7 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Трошьота лидери по "надеждност и качество"? Моля те, днес не е първи април. Това е най-големия виц разказван от замяни фенове на евтини японски тенекии..
  • #12
    13 rate up comment 1 rate down comment
    бб ( преди 12 години )
    След като е такава каша кой от кого колко % притежава, най-добре според мен да се включват толкова % от произведените коли, колкото дадена марка притежава. Например Рено притежава 25% от ВАЗ, значи към Рено се включват 25% от 600 хил. Лади. Т.е. 150 хил. и така ще се избегнат положения като това "ама той има 20% от тази фирма, а включва нейните резултати в своите" ;)Така е най-справедливо.
  • #11
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    *** като Дошо, който си няма и хал хабер къде е Сингапур и Саудитска Арабия, ще ни обясни кой е на първо място, кой ще бъде на първо място и кой е бил на първо място. Статийте не са за четене, фактите не важът щом Дошо е във форума. Той знае всичко, а офисът му се празен стой. Жалко за човека, бизнесмена и ЛИЧНОСТТА и голям поклон
  • #10
    22 rate up comment 6 rate down comment
    ivojuve ( преди 12 години )
    Ми то лейди Гага и Джъстин Бийбър продават най-много,значи те правят най-хубавата музика Хахахахахахаххахахахаххахахахахахаа
  • #9
    5 rate up comment 11 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Правилната класация е по марки, а не по концерни. Само, че и тогава ще настане една каша. Например, Дачия се предлага в Русия и Южна Америка под името Рено. Деу си е отдавна Шевролет за някои пазари, но за руския не. Така, че давайте да я караме по модели.
  • #8
    22 rate up comment 13 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    Японските фирми винаги обявяват привикване за проверка и при собствено съмнение, докато немските фирми си траят до разрастване на скандала, обикновено ремонтират само повредените коли (както в момента е със с. S-класа или изпращат тихомълком писма до собствениците на дефектните серии. Така поддържат старият мит за "немското качество"!