IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шефът на Audi очаква сложна за бизнеса 2012 г.

Основните цели пред концерна са запазване на лидерството в Китай и атака към върха в САЩ

Шефът на Audi очаква сложна за бизнеса 2012 г.

Следващата година ще бъде една от най-сложните в автомобилната промишленост, обяви шефът на Audi AG Руперт Щадлер. Основната причина за това е, че активно растящите пазари на развиващите се страни ще отбележат далеч по-малко продажби от 2011 г. Според Щадлер обаче това не е повод за притеснение в по-далечен план, тъй като именно тези пазари ще бъдат главната причина за развитието на автомобилния бизнес през следващите 10 години.

Шефът на Audi (на снимката) говори и с цифри. Според него през следващите години пазарът в Китай ще нарасне с 8-9 %, като в „премуим-сегмента”, където германският концерн е много силен, ръстът ще достигне до 30 %. Именно Audi е лидер в този сегмент в Китай, като целта на германците е до 2015 г. да излязат на първо място в целия свят.

„Отделяме особено внимание на Китай, тъй като точни в такива държави производителите имат най-сериозен шанс да продават повече скъпи коли – обясни Щадлер. – Причината е една – в бързоразвиващите се икономики непрекъснато се появяват нови и нови милиардери, които искат да се обзаведат със скъпи и качествени коли”.

За да стане №1 в света обаче, Audi трябва да успее да се наложи на пазара в САЩ, който продължава да е най-големият в света. Там годишно се купуват около 2 млн. коли от „премиум-сегмента”. Засега концернът от Инголщад изостава зад двата гиганта BMW и Mercedes-Benz. Затова и Audi сериозно обмисля възможността за построяването на свой завод в САЩ. Другият вариант е автомобилите на компанията да се произвеждат в завода на Volkswagen в град Чатануга, щата Теннеси, като за това ще са нужни далеч по-малко инвестиции.

Тагове: Audi
0 от 500
  • #15
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Смехурко ( преди 13 години )
    Каквото и да му пишеш, т.нар /БГ/"BMW фен" няма да те разбере! Виж ако му говориш с типично неговият език - "ебалник","***","селянин мазен" и т.н. веднага ще ти откликне...ПП Интересно - май само в БГ феновете на "гоуфа" и БМВ си приличат - манталитетно.))
  • #14
    10 rate up comment 4 rate down comment
    До BMW fen ( преди 13 години )
    Не искам да натрапвам мнението си,но тук в щатите Ауди никак не е пренебрегвана мака. А пък модела Ауди 100 или 5000 както е известен тук,е оказал и оказва такова влияние върху местното производство че половината коли приличат на него.Като влияние може да се сравнява единствено със старите Волво.Също много популярни и обичани тук.Така че аз изобщо не смятам че шефа на Ауди говори празни приказки. Ами това е.Чао.
  • #13
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Mirizmata da go *** v ustata.
  • #12
    5 rate up comment 10 rate down comment
    BMW фен ( преди 13 години )
    Ей ебалник, Така съм написал фен, защото съм искал да го напиша на кирилица, ***, а не защото не знам как се пише на английски, селянин мазен. Можеш да забележиш, че поне изреченията ми са граматически правилни и свързани, за разлика от твоите. А сега: Айде, глока ми да те утепа и със здраве!
  • #11
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Като гледаме ти как си пишеш с името...:))) селски *** с два кръга на нужника...:)))
  • #10
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "Засега концернът от Инголщад изостава зад двата гиганта BMW и Mercedes-Benz" написано е черно на бяло.
  • #9
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Дошо, що не си пишеш името сладур? Твоето мнение трябва да се вижда ясно, че хората да не си губят време в търсене.
  • #8
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Шефът на Audi да не плещи безмислици,а да обясни защо ги няма в класацията за най-здраво окачване.За такава скъпа марка това е скандално.
  • #7
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Алуди освен в Китай няма къде да си продава таралястниците.И без това повечето от чарковете на ВАГ са китайско производство така че там им е истинския пазар.Само не мога да разбера защо им искат пари,като за премиум.Малко кожа,дърво,лайсни и фарове като коледна елха не правят една кола премиум.
  • #6
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Брей, брей, брей, бмв фен ти от коя планета падна? Я виж кои автомобили са номинирани и кои са спечелили в различните категории на кола на годината в САЩ.