Приоритет номер едно за Fiat е връщането на Alfa Romeo на пазара в САЩ, а не връщането на доверието към марката в Европа. Това заяви шефът на Chrysler и Fiat, Серджо Маркионе, като допълни, че "оправянето" на Alfa Romeo е най-трудната задача, с която се заема откакто е поел управлението във Fiat.
Новите шефове на Alfa Romeo в САЩ ще бъдат назначени до края на този година, а завръщането на марката ще започне през 2013 година. Alfa Romeo не се предлага на северноамериканския пазар от 1995 година. Маркионе обаче твърди, че реномето на Alfa в САЩ е все още много добро, което е изиграло водеща роля за решението фокусът да премие от Европа към САЩ.
Целите на Alfa Romeo са да продава по 400,000 нови автомобила в света през 2014 година. Това не е лесна задача, тъй като през последните 30 години продажбите на марката са около 150,000 автомобила годишно.
Предвидените продажби в САЩ през 2014 година са 85,000, заяви Маркионе, като уточни, че тази бройка е напълно реална.
Моделите които ще стъпят първи в САЩ са Alfa Romeo 4C и нов SUV модел, създаден съвместно с Jeep. След тях, също през 2014 година на разположение на американците ще бъдат: заместникът на 159 - Giulia (във версии седан и комби), луксозен седан, вероятно обозначен като 6C, Mito с пет врати и новото поколение на Spider.