IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Америка е по-ценна от Европа за Alfa Romeo

Италианците се фокусират върху северноамериканския пазар.

Америка е по-ценна от Европа за Alfa Romeo

Приоритет номер едно за Fiat е връщането на Alfa Romeo на пазара в САЩ, а не връщането на доверието към марката в Европа. Това заяви шефът на Chrysler и Fiat, Серджо Маркионе, като допълни, че "оправянето" на Alfa Romeo е най-трудната задача, с която се заема откакто е поел управлението във Fiat.

Новите шефове на Alfa Romeo в САЩ ще бъдат назначени до края на този година, а завръщането на марката ще започне през 2013 година. Alfa Romeo не се предлага на северноамериканския пазар от 1995 година. Маркионе обаче твърди, че реномето на Alfa в САЩ е все още много добро, което е изиграло водеща роля за решението фокусът да премие от Европа към САЩ.

Целите на Alfa Romeo са да продава по 400,000 нови автомобила в света през 2014 година. Това не е лесна задача, тъй като през последните 30 години продажбите на марката са около 150,000 автомобила годишно.

Предвидените продажби в САЩ през 2014 година са 85,000, заяви Маркионе, като уточни, че тази бройка е напълно реална.

Моделите които ще стъпят първи в САЩ са Alfa Romeo 4C и нов SUV модел, създаден съвместно с Jeep. След тях, също през 2014 година на разположение на американците ще бъдат: заместникът на 159 - Giulia (във версии седан и комби), луксозен седан, вероятно обозначен като 6C, Mito с пет врати и новото поколение на Spider.

0 от 500
  • #1
    27 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Доста *** политика. В Европа обичат алфа, докато в Америка на никого не му пука за нея. По този начин предават феновете си, които са причината алфа да оцеляват толкова години. Нарочно изпускаш питомното за да гониш дивото, тъпотия на квадрат.