IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota е автомобилна марка №1

Следват я Mercedes-Benz и BMW.

Toyota е автомобилна марка №1

В тазгодишното издание на класацията Best Global Brands 2011 се наблюдава добро представяне на повечето автомобилни марки. Класацията, подреждаща всички видове марки според финансовата им стабилност се оглавява от Coca-Cola, IBM, Microsoft, Google и General Electric.

Тази година повечето автомобилни производители се изкачват в класацията, като изключение прави Ferrari, която се срина от 91 на 99 място. Спад в подреждането се наблюдава и при Toyota, с три места (от 8-мо на 11-то), но въпреки това японците запазват лидерската си позиция при автомобилните марки.

Втори в подреждането е Mercedes-Benz, който заема 12 позиция сред всички марки на пазара, а след него се подрежда BMW. Добро впечатление прави и Nissan, който успя да влезе в класацията, след четири годишно отсъствие.

В тазгодишното издание на Best Global Brands влизат още: BMW, заемащ 15-то място, Honda, която се изкачва с една позиция и заема 19-то място, Volkswagen, който се изчаква от 53-то на 47-мо място, Ford (50-то място),  Audi и Hyundai, които се изкачват с по четири места и заемат съответно 59-то и 61-во място, Porsche на 72-ро място, Nissan на 90-то място и Ferrari на 99-то място.





0 от 500
  • #150
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Mr. President ( преди 12 години )
    Да твърдиш че лексус копира от немските марки е все едно да твърдиш че adidas копира от adiBas... за всеки е явно че лексус е ментето сред примиумите...
  • #149
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Акио Тойода ( преди 12 години )
    Слабостта в приходната част на Toyota се усеща през цялата финансова 2010 г., която приключи в края на март. Чистият автомобилен бизнес достига оперативен марж от едва 0,8% от приходите. Почти 70% от печалбата се дължи на финансовия отдел на компанията с рекордния резултат от почти 3 млрд. евро - Toyota, една истинска банка с автофабрика.
  • #148
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Сигурно след някоя друга година пак ще почнете да разправяте,че хибридите са немско дело откраднато от японците.Погледнете моделите на Лексус по години и ги сравнете с тези на МБ и ще намерите поразяващи прилики при някой.Лексус изкарва модел,а МБ след някоя др.год.изкарва почти същата визия.Кой от кого копира питам аз?Това,че у нас хората са задръстени и си мислят,че от МБ по-здраво и убаво нема не означава,че е така.Хората са ви дали таблица и данни кой къде.ФВ са най-големия шит.
  • #147
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Истината е че немците са закостенели традиционалисти.Дай им дизел да им трака и пуши и това им стига.Други измислиха Комънрейла и те го изкопираха,други измислиха променливото газоразпределение и те почнаха да го правят(колко успешно е друга тема) и още колко много неща копират не е истина.Преди време се мъчиха да докажат хибридите колко са безполезни,а сега всички са се впрегнали да ги правят.От кого ги копираха питам ВАГиналните хейтъри.Сигурн
  • #146
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Когато ЛС400 излиза с DOHC немците още не знаят че има двигатели с по повече от 2 клапана на цилиндър.
  • #145
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Гошко ( преди 12 години )
    В класацията се има предвит всички нематериални активи на фирмите т.е. доверие на потребителите към марката, реклама, оществено мнение и т.н. Не се оценява по това кой колко произвежда и кави заводи и магазини има. "Тойота" не произвеждат само автомобили все пак, а например "Самсунг" са също и най-голямата строителна фирма в света, но просто са по известни с електрониката и телефоните си.
  • #144
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хе-хе, какво цъкате минуси бе смешници? Я да видим откога БМВ и Мерцедес имат интегрирани в тялото брони и фарове за по-добра аеродинамика като тези на Лексус ЛС400 от 89-та? Мерцедес бързо копират и през 91-ва S-класето вече ги има. На БМВ им отнема едно поколение и чак при Е65 през 2002. Ами dual-wishbone независимо окачване отпред/отзад? Ами рейка/пиньон механизъм за завиване? Ами електро-луминесцентното табло? Само пълен *** може да се изцепи че Лексус копирали немците, защото немците копират Лексус много повече.
  • #143
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Откакто има Лексус, немските смешници има откъде да копират дизайн и технологии. Така че и те са доволни.
  • #142
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Немските марки копират Лексус много повече отколкото обратното. Тия митове ги разправяй на глупендерите в махалата.
  • #141
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Аман от олигофрени ( преди 12 години )
    Ей,братчет загубен!А забрави ли времето,когато всеки Лексъс беше откровено копие отпред на Мерцедес,отзад на БМВ?Пропускаш ги тия факти,а?***,дръпнатите очички винаги са гледали да копират германските машини,така че не ми дрънкай глупости!