IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota е автомобилна марка №1

Следват я Mercedes-Benz и BMW.

Toyota е автомобилна марка №1

В тазгодишното издание на класацията Best Global Brands 2011 се наблюдава добро представяне на повечето автомобилни марки. Класацията, подреждаща всички видове марки според финансовата им стабилност се оглавява от Coca-Cola, IBM, Microsoft, Google и General Electric.

Тази година повечето автомобилни производители се изкачват в класацията, като изключение прави Ferrari, която се срина от 91 на 99 място. Спад в подреждането се наблюдава и при Toyota, с три места (от 8-мо на 11-то), но въпреки това японците запазват лидерската си позиция при автомобилните марки.

Втори в подреждането е Mercedes-Benz, който заема 12 позиция сред всички марки на пазара, а след него се подрежда BMW. Добро впечатление прави и Nissan, който успя да влезе в класацията, след четири годишно отсъствие.

В тазгодишното издание на Best Global Brands влизат още: BMW, заемащ 15-то място, Honda, която се изкачва с една позиция и заема 19-то място, Volkswagen, който се изчаква от 53-то на 47-мо място, Ford (50-то място),  Audi и Hyundai, които се изкачват с по четири места и заемат съответно 59-то и 61-во място, Porsche на 72-ро място, Nissan на 90-то място и Ferrari на 99-то място.





0 от 500
  • #140
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Lacressian ( преди 12 години )
    Ейй, 500 коментара и 490 от възпрости хорица. Колкото и да плюете Тойота, няма да направите любимата си *** по-добра. Те японците сигурно са балъци и ги раздават тия тойоти, а не хората да си ги купуват, та да са най-продаваната марка в света. А от всеки Лексус на Мерцедес им се изправят косите. Кога имаше 600Lh, Blue Efficiency още на чертожната дъска не е имало. То бива проста работа, ама да гледаш белия лист и да казваш - не, черно е...
  • #139
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Стига спамил с този боклукус бе! Каквито и платени хвалби да пишат си остава напудрена трошьота = ла*но :(
  • #138
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Всъщност единствената класация, която VAG може да спечели някога е за най-много продадени автомобили! И това можеше да стане още по-лесно ако си произвеждаха автомобили клас до Пасат. А с останалите марки само разводняват пазара, намаляват качеството и изкуствено надуват разходите!Ако се спрат с експериментите Голфа и Поло-то могат да станат на цената на Деу или Тата и тогава ще имат стойност. Сега са поредния финасов балон!
  • #137
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Абсолютно съм съгласен с теб ( Анонимен 2 мнения надолу ) ! Въпроса е, че някой елементи, които са въпиющо неграмотни се опитват да налагат Ауди ( марка на VW), като светая светих ! А всъщност това ВЕЧЕ е просто една емблема! Характерното е обаче , че в повечето класации Тойота са в челната тройка! Което я прави изключително успешна марка и производител! За разлика от VAG, които тази година може и да продадат най-много може и да не продадат но са винаги в дъното на класацията.
  • #136
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    19 November 1937 Bonneville Salt Flats, USA United Kingdom George Eyston Thunderbolt Two Rolls-Royce Schneider Trophy engines (4,700 hp (3,500 kW)) 311.42mph 501.16km/hОпа още един рекорд 37-*** година и пак не е на Ауди .......
  • #135
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това, че си спорите кой е по- по- най е добре. Хубаво е, че всяка марка си има фенове. Относно как е направена класацията:http://***.interbrand.com/en/best-global-brands/best-global-brands-methodology/Overview.aspxНо това си е доста сложна тематика и нямам време да обяснявам сега. както и да е: това не е класация по пазарна капитализация. Формулата е:Brand Value=(Operating Profits-Taxes-WACC)*Role of Brand*Brand Strenght Discount Rate
  • #134
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Специално за Лексус се изработва технология чрез която се прави чорап от карбонови нишки без да се прекъсват нишките за да може да се облече волана с него и да единствената кола в света с изцяло карбонов чорап, а не някаква шита кожена калъвка !
  • #133
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Малко превод ( преди 12 години )
    Преди да се нанесе всеки пласт боя Лексус се шглоки и подготвя на ръка! Звука от затварянето на вратите е направен така , че да наподобява затварянето на масивни врати от дърво! А стъклата за фаровете са изработени от специален кристал от, който традиционно се правят скъпи чаши за вино!Кога Германец ще влезе в такива детайли ве хора ?????? Всички Европейски марки взимат каквото са направили Бош за годината хвърлят го в едно купе и калкулират една цена !
  • #132
    5 rate up comment 4 rate down comment
    ?!?!?! ( преди 12 години )
    The Lexus LS is a car that has more attention put into it than any super car out there. Lexus always does an amazing job with their flagship. The car is actually hand sanded before every layer of paint goes on! The sound of the door closing was benchmarked using heavy wooden doors and engineers were told to emulate that sound the the doors on the Lexus close, the way the knobs feel, are all purpose built. Even the headlights, they were modeled after Baccarat crystal wine glasses.
  • #131
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Lexus = Качество ( преди 12 години )
    On the LS 400, engineers reduced door panel gaps in half versus Toyota-brand vehicles, from 7 mm (0.28 in) to 4 mm (0.16 in),[118] with measurements made within 0.01 millimetres (0.00039 in);[60] on the LS 430, measurement margins were increased tenfold, to 0.001 mm (3.9