В тазгодишното издание на класацията Best Global Brands 2011 се наблюдава добро представяне на повечето автомобилни марки. Класацията, подреждаща всички видове марки според финансовата им стабилност се оглавява от Coca-Cola, IBM, Microsoft, Google и General Electric.
Тази година повечето автомобилни производители се изкачват в класацията, като изключение прави Ferrari, която се срина от 91 на 99 място. Спад в подреждането се наблюдава и при Toyota, с три места (от 8-мо на 11-то), но въпреки това японците запазват лидерската си позиция при автомобилните марки.
Втори в подреждането е Mercedes-Benz, който заема 12 позиция сред всички марки на пазара, а след него се подрежда BMW. Добро впечатление прави и Nissan, който успя да влезе в класацията, след четири годишно отсъствие.
В тазгодишното издание на Best Global Brands влизат още: BMW, заемащ 15-то място, Honda, която се изкачва с една позиция и заема 19-то място, Volkswagen, който се изчаква от 53-то на 47-мо място, Ford (50-то място), Audi и Hyundai, които се изкачват с по четири места и заемат съответно 59-то и 61-во място, Porsche на 72-ро място, Nissan на 90-то място и Ferrari на 99-то място.